Zimny silnik gaśnie po ruszeniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

reniew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw lis 13, 2008 14:23
Lokalizacja: Puławy

Zimny silnik gaśnie po ruszeniu

Post autor: reniew » pt gru 04, 2009 11:37

Witam!
Golf 1.4 16V benzyna (bez gazu).
Po uruchomieniu zimnego silnika (odpalenie bez problemu - od razu) silnik pracuje równo, obroty w zakresie 850-900.
Gdy próbuję przejechać kilkadziesiąt metrów, silnik się dławi, jakby momentalnie tracił moc. po kilku sekundach "zrywa do przodu".
Po przejechaniu kilkunastu, kilkudziesięciu metrów i wciśnięciu pedału sprzęgła - najczęściej gaśnie.
Problem nigdy nie występuje gdy silnik ciepły, nagrzewa się szybko, wskazówka zatrzymuje się na 90 stopniach.
Wymieniane świece, filtry powietrza i paliwa, paliwo ze sprawdzonego źródła.
Błędów z komputera brak.

Czy ma ktoś jakiś pomysł na to?

Czyszczenie przepustnicy z adaptacja? wymiana czujnika temperatury? gdzie szukać przyczyny?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » pt gru 04, 2009 11:48

reniew pisze:wymiana czujnika temperatury?
Na zimnym silniku sprawdź jaką VAG pokazuje temperature...wtedy ewentualnie wymiana



Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » pt gru 04, 2009 11:57

z tego co wiem to na zimnym silniku musza byc troszke wieksze obroty niz 900



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » pt gru 04, 2009 12:23

U mnie po odpaleniu rano przy obecnej pogodzie obroty są okoł 1100 , po 1-2 min spadają do ok 850



reniew
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw lis 13, 2008 14:23
Lokalizacja: Puławy

Post autor: reniew » pt gru 04, 2009 13:00

Uzupelniajac: przy uruchomieniu obroty ok. 1100-1200 na zimnym, spadaja do wartosci jaka podalem wyzej, jak silnik sie nagrzeje.
Wlasnie sprawdzilem odczyty przy temperaturze 20'C (poki co nie mam mozliwosci by dluzej studzic silnik): obroty w zakresie 1120-1160 (z VAG), sonda pracuje prawidlowo, brak jakichkolwiek bledow.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 125 gości