Przede wszystkim witam wszystkich jestem nawy na forum i odrazu szukam u was pomocy mam nadzieje że nie nagne przepisów z którymi dokładnie zapoznam sie jutro ponieważ chce załozyc swój temat szybko ponieważ sprawa jest pilna z góry przepraszam... Uzywałem wyszukiwarki ale niezbyt problemy pokrywały sie z moimi, musze jeszcze dodac iż jestem raczej zielony wiec będe starał sie opisywac wszystko w miare czyte
Opis samochodu: Golf 3 GTI 95 rok przebieg 180 tys
1. Problem jest taki że co chwile pala mi sie jakieś światła najpierw kierunkowskazy potem długie potem znowu zwykłe swiatła elektryk wymieniał mi wszystkie przewody od tych świateł mineły 2 tygodnie i znowu spalił mi sie kierunkowskaz [ dokładniej mówiąc albo sie pali albo mruga bardzo szybko] + swiatła mijania. Nie mam juz pojęcia gdzie moz tkwic przyczyna. Spaliło mi tez podswietlenie opuszczania szyb oraz gąłki biegów kontrolka przy swiatłach przygasa lub mruga tak jakby było za duze obciazenie chyba.
2. Problem zapala mi sie kontrolka temperatury i stanu płynu chłodniczego przy tym jednak ze zapaliła sie w ciagu 3 miesiecy 2 razy i mrugała po przejechaniu km zatrzymałem sie zgasiłem samochod zapalam znowu i juz nie mruga stan płynu ok płyn zimowy wymieniany tydzien temu.
3. Problem wydaje mi sie ze połaczony z tym wyzej samochód podczas postoju kopci na biało dosyc gęsto na rozgrzanym silniku.
Byłbym wdzięczny za pomoc pozdrawiam wszystkich
Potrzebna pomoc na kilku fronatch
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jeżeli puszcza Ci biały dym z wydechu a podczas jazdy tez daje białym dymem???? ale na 90 procent masz uszczelke po głowicą do wymiany....Gonzo132 pisze:2. Problem zapala mi sie kontrolka temperatury i stanu płynu chłodniczego przy tym jednak ze zapaliła sie w ciagu 3 miesiecy 2 razy i mrugała po przejechaniu km zatrzymałem sie zgasiłem samochod zapalam znowu i juz nie mruga stan płynu ok płyn zimowy wymieniany tydzien temu.
3. Problem wydaje mi sie ze połaczony z tym wyzej samochód podczas postoju kopci na biało dosyc gęsto na rozgrzanym silniku.
[ Dodano: 03 Gru 2009 23:50 ]
a jeszcze...płyn Ci ubywa????albo wywala na zapalonym silniku jak odkręcisz korek????
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Jezeli mruga szybko to albo padla zarowka albo styk zasniedzial...mialem tak z lewym kierunkiem w zderzaku. Szczotka druciana i preparat typu kontakt pomogl. Sprawdz jaki napiecie masz przy zapalonym aucie powinno byc max 14.4 V bo mozesz miec uwalony regulator napiecia i dlatego tak sie wszystko pali.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zalezy od stanu głowicy czy jeszcze bedzie wymagała naprawy. Myślę że minmum 3 stówki jeśli bedzie to tylko zmiana uszczelki i planowanie głowicy. Dokładnie się upewnij jeszcze, podjedź do dobrego mechanika (nie naciągacza), ponieważ oceniam że przynajmniej 80 90 procent wymian uszczelek jest robionych niepotrzebnie. Kopcenie zawsze na chłodzie jakieś jest, potrzeba wprawnego oka żeby ocenić czy jest nadmierne. Pomoże też wzrokowa ocena świec oraz oleju.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
No więc tak co do swiateł elektryk tłumaczył atak zimy na styki nie wiem zobaczymy czy teraz juz bedzie dobrze. A co dokopcenia to poinformuje po naprawie
[ Dodano: 16 Gru 2009 20:39 ]
Jenak bł to fałszywy alarm nie była to uszczelka pod głowica w głupi dziecinny bład... dziekuje wszystkim za odpowiedz
[ Dodano: 16 Gru 2009 20:39 ]
Jenak bł to fałszywy alarm nie była to uszczelka pod głowica w głupi dziecinny bład... dziekuje wszystkim za odpowiedz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości