Nie świeci MFA , zawyżone obroty...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Nie świeci MFA , zawyżone obroty...

Post autor: krxychu » czw gru 03, 2009 18:22

A wiec na jakiej zasadzie działa podświetlanie MFA działa ale przestało świecić, czy jest tam zwykła żaróweczka tz 1.2 V czy jakoś inaczej jest to podświetlane w Km/h i obrotach sa żaróweczki a w MFA.....?

Drugi problem.
Po odpaleniu samochodu obroty sa w miare ok czyli 1100 , po paru minutach wzrastają na 1500 i tak zostają nie są to jakies wahania po prostu stabilne 1500 i nic mniej. Dzieje sie tak i na gazie i na PB . Gazownik mniejszył obroty z 1500 na 1000 wydawało sie ok ale po zgaszeniu samochou i zapleniu miał 500 czyli brakowało mu tych 500 co mu odjoł :) w czym moze byc problem krokowy?

3 Myśle ze najprostszy czy ważna jest kolejnośc lusterek lewe prawe chodzi o szkła. Zrobiłem podgrzewane i wydaje mi sie że lewe rozciąga ( na 80% pomyliłem lewe z prawym ) czy ma to znaczenie ?

[ Dodano: 03 Gru 2009 17:24 ]
Golf II 1,8 RP 90 KM



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw gru 03, 2009 20:35

krxychu pisze:A wiec na jakiej zasadzie działa podświetlanie MFA działa ale przestało świecić, czy jest tam zwykła żaróweczka tz 1.2 V czy jakoś inaczej jest to podświetlane w Km/h i obrotach sa żaróweczki a w MFA.....?
zaroweczka Ci sie spalila , za licznikiem jest malutka zaroweczka , musisz wyciagnac licznik... POWODZENIA :D

krxychu pisze:Myśle ze najprostszy czy ważna jest kolejnośc lusterek lewe prawe chodzi o szkła. Zrobiłem podgrzewane i wydaje mi sie że lewe rozciąga ( na 80% pomyliłem lewe z prawym ) czy ma to znaczenie ?


nie da sie zle załozyc lusterek :)

szkla sa dopasowane P i L :)


chyba ze pomieniłes z ramkami wszysko ??? bo przełozyc same szkla z lewo na prawi to trzeba miec zdolnosci :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krxychu » czw gru 03, 2009 21:14

chyba ze pomieniłes z ramkami wszysko ???
lewa ramka miała blaszki i obdarte szkło ( na 70%)
Obecnie lewa ramka jest na swoim miejscu ale szkło obdarte jest po lewej stronie
Jest to fizycznie możliwe :> moze tylko wydaje mi sie że cos jest nie tak skoro mówisz ze lewe z prawym nie da pomylic bo nie pasuja ( ewentualne jakas cienka warstwa kleju jest na lusterku i rozszerza )

[ Dodano: 03 Gru 2009 20:17 ]
guti pisze:musisz wyciagnac licznik... POWODZENIA :D
Czego sie tu spodziewać , słyszałem ze jest kapa z trafieniem jakiejś wtyczki przy zakładaniu czy coś takiego?



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » czw gru 03, 2009 21:23

krxychu, lusterka teoretycznie są zamienne przy drzwiach z dzieloną szybą. Przy pełnej są kompletnie inne i nie da się zamienić szkieł.

wyświetlacz jest podświetlany żaróweczką r5, do wyciągnięcia szafa. Trzeba faktycznie przycelować i trafić z linką prędkościomierza.

jesli chodzi o obroty to może krokowiec, a może czujnik temperatury a może tps... Nawet nie wiemy co to za motor (strzelam że może to być RP)


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
krxychu
z Dorotką
z Dorotką
Posty: 359
Rejestracja: pn maja 15, 2006 09:33
Lokalizacja: Katowice

Post autor: krxychu » czw gru 03, 2009 21:31

Tak tak to RP w poscie u góry dodałem :) w sumie to autko jezdzi dobrze dlatego boje sie cokolwiek ruszać bo z tym moim RP róznie bywa :)

[ Dodano: 03 Gru 2009 20:36 ]
mate64 pisze:jesli chodzi o obroty to może krokowiec, a może czujnik temperatury a może tps...
czujnik odpada był podmieniowy , żałuje ,był kolega z forum Ras PL u mnie podmienilismy cały wtrysk razem z krokowym zamiast sie przejechac i sprawdzić obroty to skupilismys ie na innym problemie ;/



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw gru 03, 2009 21:50

mate64 pisze:Trzeba faktycznie przycelować i trafić z linką prędkościomierza.
mozna od dołu7 , zdjac półke i troszke meczarni, ale sie da :)


mate64 pisze:(strzelam że może to być RP)
ty powinienes zostac snajperem... albo detektywem jakims :)

[ Dodano: 03 Gru 2009 17:24 ]
Golf II 1,8 RP 90 KM


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości