![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
EDIT: warto zaznaczyć że praktycznie w ogóle nie jeżdżę po mieście, tylko trasa a Rallye bierze mi 10l/100km przy BARDZO SPOKOJNEJ jeździe (90km/h na 5-tym biegu). Co moim zdaniem tę może mieć związek z niską temperaturą pracy.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mówimy o silniku PGMarioo pisze:podłączałeś się pod vaga sprawdzałeś tam temp?
Pytanie:a jaką rezystancję powinien mieć przy takiej temperaturze?(warto tu jeszcze sprawdzic rezystancje czujnika niebieskiego ktory daje napiecie na ECU, tego wskazanie nie sprawdzisz w kabinie a od niego w duzej mierze zalezy spalanie bo komp dopiera dawkę paliwa posiłkując się danymi miedzy innymi z tego czujnika)
I wtedy jeśli temperatura spadnie drastycznie to znaczy, że termostat jest padnięty, tak?Jak po przejechaniu kilkuset metrów, kilku kilometrów ze śrędnią prędkoscia (powiedzm 50 kmh) zauważalnie się temperatura na wskazniku obnizy to znaczy ze nie domyka się termostat i nie "odcina" obiegu wody przez chłodnicę przez co schładza sie ona za bardzo od powietrza omywającego chłodnicę.
Marioo pisze:podłączałeś się pod vaga sprawdzałeś tam temp?
dokładnie tak. Daj znać jak wymieniasz czy się poprawiło z temp i ile pali też. pozdroA jeśli od razu oba węże zaczną się robić ciepłe i potem gorące to znaczy, że od początku termostat jest otwarty i że chłodzi nawet zimny silnik, tak?
o panie zmieniam forum hehe :pguti pisze:macanie węzy moze sie odbyc
należałoby sprawdzić jaką temp otwarcia ma taki w PG i taki sam zamontować. Na termostacie nie oszczędzaj bo ostatnio czytałem że nawet od zarania dziejów polecane Wahlery się trafiają zwalone. Na pewno nie kupuj tych najtańszych typu 4max czy vernet bo jest 50% szans ze sie bedzie dobrze otwierał, ale jeśli z jakichś względó zdecydujesz sie na zakup taniochy to sprawdz ją lepiej we wrzątku czy działą poprawnie.xxMAXIMxx pisze:I od razu zapytam czy termostat jest jakiś uniwersalny? czy to też trzeba czegoś specjalnego szukać?
do PGa chyba jest wczesniej otwierany termostat... normalny jest 87 stopni początk otwierania...xxMAXIMxx pisze:I od razu zapytam czy termostat jest jakiś uniwersalny? czy to też trzeba czegoś specjalnego szukać?
tak :0xxMAXIMxx pisze:A jeśli od razu oba węże zaczną się robić ciepłe i potem gorące to znaczy, że od początku termostat jest otwarty i że chłodzi nawet zimny silnik, tak?
sas_gti pisze:o panie zmieniam forum hehe :p
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 416 gości