Witam serdecznie.
Moj problem dotyczy silnika TDI ASZ, otóż na wolnych obrotach zaóważalne jest delikatne falowanie wskazówki obrotomierza, milimetr w górę/ w dół. W miescie przyspieszając energicznie na kazdym biegu auto ladnie przyspiesza, natomiast na trasie przy powiedzmy wiekszej predkosci, np 5 bieg i niska predkosc obrotowa wciskajac gaz do podlogi do okolo 2300rpm- 2500rpm silnik wpada w wibracje które czuć w kabinie. DO tego kiedy go gasze potrafi wyłączając sie mocno zabujać samochodem.
Auto ma moc- lata aż miło, spalanie w normie, auto nawet przy pełnym bucie nie kopci (porownuje z AVFem zdrowym ktorego mam w domu). Przebieg golfiaka to prawdziwe 168 000 km.
Mechanik z miejsca obstawia wtryski twierdząc że przelewają i z miejsca chce je wymieniać, co sprawdzić wcześniej zanim wydam worek kasy na pompki nie wspominając o tym jak trudno z tego co wyczytałem znaleść zdrowe pompki "AL"
Kupiłem kabel jutro robie logi statyczne kanał 13,18,23
Czy żeby sie upewnić co do wtrysków niezbędne są jakies logi dynamiczne?
Jeżeli tak z jakich kanałów, czy ew któryś z forumowiczów będzie mógł mi pomóc w interpretacji logów bo mimo że od dwóch dni czytam o tym bardzo dużo to chyba nie jestem jeszcze na silach poprawnie ich interpretować.
Bardzo prosze o ew. pomysły co i jak sprawdzić, przekopałem archiwum wydaje mi się że coś kojaże lecz napewno do wiedzy większości forumowiczów mi daleko, to auto posiadam zaledwie 3 dni wiec nie wiem od jak dawna wystepuje problem i czy sie nasila, ja kupiłem go już z ta wadą.
Pozdrawiam
Tomek
ASZ - wibracje motorowni
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- jarek19820218
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: wt paź 14, 2008 12:24
- Lokalizacja: Zgorzelec
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości