to ja juz nie nadązam za Tobą TD czy TDI ? ciezko naprawde załapac o Co pytasz
w tym aucie były już silniki JR na setupie z GT2052V, CY uturbiony z turbem T3( też jeździł całkiem przyjemnie, ale to było tymczasowe rozwiązanie na czas remontu silnika JR), potem znowu szczep na JR, doprowadzony do stanu idealnego, AAZ+GT2052V, potem w tym AAZ'cie zmiana turba na T3 i pompa 11mm, przez krótki czas jeździł z pompą 11mm na turbie K14 ale to porażka była, silnik został sprzedany, i teraz siedzi 1Z ze skrzynią ASD w między czasie padło turbo K03 które miało być na dotarcie silnika i zostało założone znów GT2052V
pozwala ono czasem sobie wyzwolićszeroki uśmiech na ryjku kierownika jeśli chodzi o elastyczność zwłaszcza przy niskich obrotach i z racji że nie obciąża silnika na wydechu tak jak K03 również przy tankowaniu. gdzie średnie spalanie oscyluje nie co poniżej 4l/100km
myślę że nie źle mi idzie jak na pótora roku posiadania tego egzemplarza auta
cowboy pisze:musisz zapodac wtryski 230 z cisnieniami 220/300 i zobaczysz że sie TDI bedzie kręciło do 5000 rpm bez problemu
230 małe będą lepiej już 260 bo pompe będę przyszłościowo robił pod TD czyli 12mm i najwyższą i o jak największych kątach wzniosu krzywek
może zostanę przy nim jeśli będzie miał konkretny moment obrotowy którego nie ukruci zbytnio skrzynia DRW.
jak nie będzie to jeździć to wtedy silnik out z auta, i będzie TD z tą skrzynią; pierwsze cztery biegi będę służyły do dynamicznego zwiększania prędkości a ostatnie dwa będą służyły do zmniejszania zużycia paliwa na trasach