bierze mi olej i to bardzo dużo przymierzam się do wymiany pierścieni i mam takie pytanie czy przy wymianie pierścieni trzeba honować cylindry bo jak była wymieniana uszczelka pod głowicą to widziałem cylindry nie miały tych rysek nie ma żadnych ubytków ani próg nie jest wyczuwalny ale bierze mi cały olej na 350km kopci jak smok 1.6 16 uszczelniacze i prowadnice zaworów wymienione
a może to jest standardowa czynność przy wymianie pierścieni???
jaki jest koszt samego honowania wszystkich cylindrów ???
jakie pierścienie radzicie założyć bo czytałrm że te oryginalne 3 częściowe nie nadają się że lepiej założyć te polskie
honowanie cylindrów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
honowanie cylindrów
Ostatnio zmieniony czw gru 03, 2009 12:06 przez duchu123, łącznie zmieniany 2 razy.
tak to standard bo inaczej może być jeszcze gorzejduchu123 pisze:przymierzam się do wymiany pierścieni i mam takie pytanie czy przy wymianie pierścieni trzeba honować cylindry
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
- jajcoul
- Ma gadane
- Posty: 192
- Rejestracja: sob sty 22, 2005 21:08
- Lokalizacja: Łobez / Szczecin
- Kontakt:
Honowanie jest zalecane bo poprawia smarowanie tulei cylindrowej. Co do ceny to nie wiem ile mechanik moze wziac za takie cos. Ja kiedys sam honowalem tuleje w sprezarce taka honownica montowana do zwyklej wiertarki i dawala rade.
pozdro
pozdro
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images32.fotosik.pl/94/c366305921d0945e.jpg[/img][/url]
Moje MK2 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3824007#3824007
Moje MK2 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3824007#3824007
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości