Gaznik Pietburg 2 EE -problem z odpalaniem!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

spawer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn paź 05, 2009 09:36
Lokalizacja: Lubuskie

Gaznik Pietburg 2 EE -problem z odpalaniem!

Post autor: spawer » sob lis 28, 2009 02:25

Mam taki oto problem myśle że jest to związane z tym niesczęsnym gaznikiem(2EE): Otóż samochód nieche odpalać "od razu", dopiero gdy wezme go "na pych" to odpali. Jednak kiedy zgasze go po tym rozruchu to odpala z kluczyka od razu. Gdy postoji godzine to znowu niechce odpalac.Czym może to być spowodowane - szukałem ale nieznalazłem podobnego problemu. Prosze o pomoc !!!

[ Dodano: 28 Lis 2009 11:04 ]
odswieżam !

[ Dodano: 28 Lis 2009 11:26 ]
odswiezam



michal19900
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw gru 03, 2009 00:08
Lokalizacja: lublin

Post autor: michal19900 » czw gru 03, 2009 00:18

prosze o pomoc mam identyczny problem !!!!!!



Awatar użytkownika
mk1988
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 697
Rejestracja: sob cze 21, 2008 11:44
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Post autor: mk1988 » czw gru 03, 2009 00:26

na początek spróbuj wymienic wezyki od podcisnienia jesli masz stare


byłe mk3 GT -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=478692&p=5810627#p5810627

michal19900
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw gru 03, 2009 00:08
Lokalizacja: lublin

Post autor: michal19900 » czw gru 03, 2009 00:29

myslisz ze to cos da , dodam jeszcze ze wyglada to tak jakby paliwo nie doplywalo do gaznika

[ Dodano: 02 Gru 2009 23:29 ]
dodam jescze ze na biegu jalowym faluja nieznacznie obroty

[ Dodano: 02 Gru 2009 23:30 ]
wymienilem:
alterantor
kable wn
swiece
usczelka pod glowica
rozrusznik
termostat
kabel do serwa
akumulator

tyle ze samochod przed ttymi wymianami mial takie objawy



Awatar użytkownika
mk1988
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 697
Rejestracja: sob cze 21, 2008 11:44
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Post autor: mk1988 » czw gru 03, 2009 00:36

to wymien te przewody od podcisnienia i ewentualnie razem z nimi filtr paliwa a jesli ci faluja obroty to jak stoisz od przodu auta to odepnij wtyczke ktora znajduje sie po twojej lewej stronie ja tak robiłem u siebie i zaczął rowno pracowac


byłe mk3 GT -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=478692&p=5810627#p5810627

spawer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn paź 05, 2009 09:36
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: spawer » śr gru 16, 2009 00:25

przepraszam nie w tym temacie napisalem do zamkniecia
Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 00:26 przez spawer, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości