Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr gru 02, 2009 22:34

patyk_lks, ten temacik powinien Cię zadowolić, masz tam również rozpiskę pinów interesujących Cię wtyczek : http://translate.google.pl/translate?hl ... pump%2B(IP)%2522%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26hs%3D8fb


Obrazek

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr gru 02, 2009 23:03

Sztomel, pierwsze slysze zeby 11 miala 8 pinow :P a kupowalem kumplowi do ALH z AHH i byla 10 pinowa ;P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw gru 03, 2009 00:27

Już kolejny raz złapałeś mnie na moim niedoinformowaniu ;)
faktycznie, kolega jaro4444 przypomniał mi na innym forum, że wtyczka jest identyko co w ALH i pasuje wszystko P&P.
Proszę o wybaczenie za wprowadzanie zamieszania.


Obrazek

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw gru 03, 2009 01:08

kazdy sie uczy caly czas :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

patyk_lks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 23:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: patyk_lks » czw gru 03, 2009 01:59

to fajnie, bedzie mniej przerobek. W tym linku co podales widze,ze zebrali troche materialu z kolka i powiekszono otwory w oslonie rozrzadu. Sie zrobie jak cos :grin: Wazne,ze dobra pompa juz zamowiona:)



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw gru 03, 2009 09:17

arwam pisze:Rapix,

masz może jeszcze wtryski 230 na sprzedaż?
aw69 pisze:odepnij przeplywke w drodze na strojenie....zeby przypadkiem tłok nie spłynął
aw69, jak przy dolnych obrotach nie będzie deptał do spodu nic mu się nie stanie to nie bena że nalicza ilość paliwa w stosunku do połykanego powietrza nie zależnie od obciążenia.
Co do spalania to z tego co czytalem przy butowaniu troche pije taka pompa;)
oj potrafi , potrafi .
wtedy jak się butuje do spodu obrze by było mieć przynajmniej jakieś 80-100l pojemności baku bo seryjne 60l potrafi szybko sie skończyć.

krzys-jeruzal pisze:Koledzy mam pytanko : Jak założę pompe przerobioną pompe z 1z na11 jak będzie ze spalaniem przy normalnej jeździe???
krzys-jeruzal, ja mam pompę 11mm i turbo GT2052V i spalanie przy płynnej jeździe z prędkością nie przekraczającą 150km/h to mieszczę się poniżej 4l/100km a w zasadzie nie przekraczam na co dzień zużycia 5l w mieście chyba że całyczas i w pośpiechu to narazie dobiłem tylko do 6,5l
Nie swoje wtryski sprzedałem.



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » czw gru 03, 2009 16:44

moim skromnym zdaniem pompa ktora siedziala w silniku AHH nie podjedzie ci do ALH i tym samym ASV AGR AHF....Silniki AHH montowane miedzy innymi w A4 B5 i Passacie B5 są jednostkami bliźniaczymi do AHU, 1Z, AFN co za tym idzie stojan pompy jest taki sam.....a jak wiadomo czoło pompy w AHH od strony kółka zębatego jest mniejsze, co za tym idzie wkladając ją w stojan od ALH bedzie za duży luz.....W odwrotną strone owszem, da sie to zrobić bo i wiele osób przerabiało to w swoich 1Z/AFN (ja również) i wtyczka w pompie AHH wieksza bedzie 8 pinowa.....To takie moje zdanie na ten temat i to co kiedys zauwazylem w Passacie B5 u klienta.....ale bylo to dawno i na 100% nie jestem pewien ale na 95 :)
A pozatym zgadzalo by sie to co mówie ze screenem z etki powyzej....po stojanie juz widac ze będzie qpa. nawet kółko pompy inne

[ Dodano: Czw Gru 03, 2009 15:59 ]
pogrzebalem wiecej i jednak wychodzi na to ze mam racje.....a teraz szanowni panowie tunerzy pianobijcy przepraszać kolege patryka ze wprowadziliscie go w błąd !!!!! :grin:

[ Dodano: Czw Gru 03, 2009 16:06 ]
Oczywiście mozesz taką pompa założyć do swojego silnika ale bedziesz musial zastosować jakis patent z pierścieniem centrującym pompe w stojanie, inaczej jak skręcisz to śrubami na stale to śmierdzi mi to fuckupem w postaci zerwanego rozrządu


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

patyk_lks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 23:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: patyk_lks » czw gru 03, 2009 17:11

to od czego podchodzi pompa p&p do mnie?


Jutro pewnie do mnie dojdzie pompa i będzie montowana to wszystko sie wyjasni.

[ Dodano: 03 Gru 2009 16:16 ]
Jeżeli w AHH fi otworu w łapie jest mniejsze a w ASV wieksze to czym mam sie przejmowac? Pompa i tak sie przeciez trzyma na 3 srubach a ten otwor jest tylko ustalajacy...?



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » czw gru 03, 2009 17:33

oj kolego czytaj mnie uważnie....chyba chcesz miec motor rozwalony :)

[ Dodano: Czw Gru 03, 2009 16:45 ]
a po co do felg stosuje sie pierścienie centrujące albo dobiera tak felgi zeby pasowaly idealnie do rozmiarem do piasty ? Przeciez mozna skręcić to śrubami i bedzie trzymać i masz w kole nie 3 sruby tylko nawet 5 :)


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw gru 03, 2009 17:48

aw69, nie bede bil piany tylko wyjasnij mi w takim razie czemu z paska b5 AHH pompa podeszla P&P do Caddy ALH :P

lapy nie ruszalismy tak samo nie rzezbilismy z wtyczka, owszem kolo pasowe jest inne ale tyle roznic :P

ps gdyby pompa z AHH miala miec inny uchwyt niz ta z ALH w automacie to nie miala by takiego samego numeru czesci ;)
Ostatnio zmieniony czw gru 03, 2009 17:50 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » czw gru 03, 2009 18:03

jestes pewien na 100% ze ta pompa byla z passata AHH ? To dlaczego stojan w AHH ma taki sam numer częsci jak stojan w 1Z i AHU ?


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw gru 03, 2009 18:26

nie wiem co masz na myśli pisząc "stojan" ale przypuszczam, że chodzi Ci o uchwyt mocowania pompy wtryskowej a jeśli tak to ten z AHH różni się od tego od pomp z silników 1Z, AHU, AFN, AVG i ma on numer 028 130 147 M a tamte 028 130 147 B.
Nie można tych uchwytów porównać bezpośrednio z tym w ALH gdyż w ALH jest to uchwyt zespolony zarówno dla pompy wtryskowej, alternatora oraz opcjonalnie również dla sprężarki klimatyzacji a w AHH zawieszenie alternatora i pompy wtryskowej jest odrębne więc tutaj numery z ALH nic nam nie będą mówić.

[ Dodano: 03 Gru 2009 17:39 ]
Do całości jeszcze dodam, że do pompy z AHH i ALH można zastosować takie same koło pasowe a mianowicie N 907 134 01.
Ostatnio zmieniony czw gru 03, 2009 18:32 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

patyk_lks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 23:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: patyk_lks » czw gru 03, 2009 18:42

aw69 pisze:oj kolego czytaj mnie uważnie....chyba chcesz miec motor rozwalony :)

[ Dodano: Czw Gru 03, 2009 16:45 ]
a po co do felg stosuje sie pierścienie centrujące albo dobiera tak felgi zeby pasowaly idealnie do rozmiarem do piasty ? Przeciez mozna skręcić to śrubami i bedzie trzymać i masz w kole nie 3 sruby tylko nawet 5 :)
Czyli pompa siedzi tam na idealny wcisk?

Jeżeli tak to dotocze pierscien...



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw gru 03, 2009 20:53

aw69, jestem pewnien na 100 % bo przy mnie ta pompe z wraku wyciagali ;)

a potem ja bez problemowo P&P wstawilem do ALH z 2002 roku :D

[ Dodano: Czw Gru 03, 2009 7:53 pm ]
pompa 11 to nowszy model pompy taki jak w mk4 seryjnie byly i niezaleznie w czym siedzi korpus jest taki sam


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 14 gości