Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Nie swoje wtryski sprzedałem.arwam pisze:Rapix,
masz może jeszcze wtryski 230 na sprzedaż?
aw69, jak przy dolnych obrotach nie będzie deptał do spodu nic mu się nie stanie to nie bena że nalicza ilość paliwa w stosunku do połykanego powietrza nie zależnie od obciążenia.aw69 pisze:odepnij przeplywke w drodze na strojenie....zeby przypadkiem tłok nie spłynął
oj potrafi , potrafi .Co do spalania to z tego co czytalem przy butowaniu troche pije taka pompa;)
wtedy jak się butuje do spodu obrze by było mieć przynajmniej jakieś 80-100l pojemności baku bo seryjne 60l potrafi szybko sie skończyć.
krzys-jeruzal, ja mam pompę 11mm i turbo GT2052V i spalanie przy płynnej jeździe z prędkością nie przekraczającą 150km/h to mieszczę się poniżej 4l/100km a w zasadzie nie przekraczam na co dzień zużycia 5l w mieście chyba że całyczas i w pośpiechu to narazie dobiłem tylko do 6,5lkrzys-jeruzal pisze:Koledzy mam pytanko : Jak założę pompe przerobioną pompe z 1z na11 jak będzie ze spalaniem przy normalnej jeździe???
moim skromnym zdaniem pompa ktora siedziala w silniku AHH nie podjedzie ci do ALH i tym samym ASV AGR AHF....Silniki AHH montowane miedzy innymi w A4 B5 i Passacie B5 są jednostkami bliźniaczymi do AHU, 1Z, AFN co za tym idzie stojan pompy jest taki sam.....a jak wiadomo czoło pompy w AHH od strony kółka zębatego jest mniejsze, co za tym idzie wkladając ją w stojan od ALH bedzie za duży luz.....W odwrotną strone owszem, da sie to zrobić bo i wiele osób przerabiało to w swoich 1Z/AFN (ja również) i wtyczka w pompie AHH wieksza bedzie 8 pinowa.....To takie moje zdanie na ten temat i to co kiedys zauwazylem w Passacie B5 u klienta.....ale bylo to dawno i na 100% nie jestem pewien ale na 95
A pozatym zgadzalo by sie to co mówie ze screenem z etki powyzej....po stojanie juz widac ze będzie qpa. nawet kółko pompy inne
[ Dodano: Czw Gru 03, 2009 15:59 ]
pogrzebalem wiecej i jednak wychodzi na to ze mam racje.....a teraz szanowni panowie tunerzy pianobijcy przepraszać kolege patryka ze wprowadziliscie go w błąd !!!!!
[ Dodano: Czw Gru 03, 2009 16:06 ]
Oczywiście mozesz taką pompa założyć do swojego silnika ale bedziesz musial zastosować jakis patent z pierścieniem centrującym pompe w stojanie, inaczej jak skręcisz to śrubami na stale to śmierdzi mi to fuckupem w postaci zerwanego rozrządu
A pozatym zgadzalo by sie to co mówie ze screenem z etki powyzej....po stojanie juz widac ze będzie qpa. nawet kółko pompy inne
[ Dodano: Czw Gru 03, 2009 15:59 ]
pogrzebalem wiecej i jednak wychodzi na to ze mam racje.....a teraz szanowni panowie tunerzy pianobijcy przepraszać kolege patryka ze wprowadziliscie go w błąd !!!!!
[ Dodano: Czw Gru 03, 2009 16:06 ]
Oczywiście mozesz taką pompa założyć do swojego silnika ale bedziesz musial zastosować jakis patent z pierścieniem centrującym pompe w stojanie, inaczej jak skręcisz to śrubami na stale to śmierdzi mi to fuckupem w postaci zerwanego rozrządu
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
to od czego podchodzi pompa p&p do mnie?
Jutro pewnie do mnie dojdzie pompa i będzie montowana to wszystko sie wyjasni.
[ Dodano: 03 Gru 2009 16:16 ]
Jeżeli w AHH fi otworu w łapie jest mniejsze a w ASV wieksze to czym mam sie przejmowac? Pompa i tak sie przeciez trzyma na 3 srubach a ten otwor jest tylko ustalajacy...?
Jutro pewnie do mnie dojdzie pompa i będzie montowana to wszystko sie wyjasni.
[ Dodano: 03 Gru 2009 16:16 ]
Jeżeli w AHH fi otworu w łapie jest mniejsze a w ASV wieksze to czym mam sie przejmowac? Pompa i tak sie przeciez trzyma na 3 srubach a ten otwor jest tylko ustalajacy...?
oj kolego czytaj mnie uważnie....chyba chcesz miec motor rozwalony
[ Dodano: Czw Gru 03, 2009 16:45 ]
a po co do felg stosuje sie pierścienie centrujące albo dobiera tak felgi zeby pasowaly idealnie do rozmiarem do piasty ? Przeciez mozna skręcić to śrubami i bedzie trzymać i masz w kole nie 3 sruby tylko nawet 5
[ Dodano: Czw Gru 03, 2009 16:45 ]
a po co do felg stosuje sie pierścienie centrujące albo dobiera tak felgi zeby pasowaly idealnie do rozmiarem do piasty ? Przeciez mozna skręcić to śrubami i bedzie trzymać i masz w kole nie 3 sruby tylko nawet 5
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
aw69, nie bede bil piany tylko wyjasnij mi w takim razie czemu z paska b5 AHH pompa podeszla P&P do Caddy ALH
lapy nie ruszalismy tak samo nie rzezbilismy z wtyczka, owszem kolo pasowe jest inne ale tyle roznic
ps gdyby pompa z AHH miala miec inny uchwyt niz ta z ALH w automacie to nie miala by takiego samego numeru czesci
lapy nie ruszalismy tak samo nie rzezbilismy z wtyczka, owszem kolo pasowe jest inne ale tyle roznic
ps gdyby pompa z AHH miala miec inny uchwyt niz ta z ALH w automacie to nie miala by takiego samego numeru czesci
Ostatnio zmieniony czw gru 03, 2009 17:50 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
nie wiem co masz na myśli pisząc "stojan" ale przypuszczam, że chodzi Ci o uchwyt mocowania pompy wtryskowej a jeśli tak to ten z AHH różni się od tego od pomp z silników 1Z, AHU, AFN, AVG i ma on numer 028 130 147 M a tamte 028 130 147 B.
Nie można tych uchwytów porównać bezpośrednio z tym w ALH gdyż w ALH jest to uchwyt zespolony zarówno dla pompy wtryskowej, alternatora oraz opcjonalnie również dla sprężarki klimatyzacji a w AHH zawieszenie alternatora i pompy wtryskowej jest odrębne więc tutaj numery z ALH nic nam nie będą mówić.
[ Dodano: 03 Gru 2009 17:39 ]
Do całości jeszcze dodam, że do pompy z AHH i ALH można zastosować takie same koło pasowe a mianowicie N 907 134 01.
Nie można tych uchwytów porównać bezpośrednio z tym w ALH gdyż w ALH jest to uchwyt zespolony zarówno dla pompy wtryskowej, alternatora oraz opcjonalnie również dla sprężarki klimatyzacji a w AHH zawieszenie alternatora i pompy wtryskowej jest odrębne więc tutaj numery z ALH nic nam nie będą mówić.
[ Dodano: 03 Gru 2009 17:39 ]
Do całości jeszcze dodam, że do pompy z AHH i ALH można zastosować takie same koło pasowe a mianowicie N 907 134 01.
Ostatnio zmieniony czw gru 03, 2009 18:32 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
Czyli pompa siedzi tam na idealny wcisk?aw69 pisze:oj kolego czytaj mnie uważnie....chyba chcesz miec motor rozwalony
[ Dodano: Czw Gru 03, 2009 16:45 ]
a po co do felg stosuje sie pierścienie centrujące albo dobiera tak felgi zeby pasowaly idealnie do rozmiarem do piasty ? Przeciez mozna skręcić to śrubami i bedzie trzymać i masz w kole nie 3 sruby tylko nawet 5
Jeżeli tak to dotocze pierscien...
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
aw69, jestem pewnien na 100 % bo przy mnie ta pompe z wraku wyciagali
a potem ja bez problemowo P&P wstawilem do ALH z 2002 roku
[ Dodano: Czw Gru 03, 2009 7:53 pm ]
pompa 11 to nowszy model pompy taki jak w mk4 seryjnie byly i niezaleznie w czym siedzi korpus jest taki sam
a potem ja bez problemowo P&P wstawilem do ALH z 2002 roku
[ Dodano: Czw Gru 03, 2009 7:53 pm ]
pompa 11 to nowszy model pompy taki jak w mk4 seryjnie byly i niezaleznie w czym siedzi korpus jest taki sam
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 14 gości