co się dzieje z powrotem oleju z turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob maja 10, 2008 10:41
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
co się dzieje z powrotem oleju z turbo
Witam tak jak w temacie co się dzieje z powrotem oleju z turbiny? przewód wchodzi gdzieś w blok i co dalej się z nim dzieje? spływa do miski czy coś jeszcze smaruje?
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob maja 10, 2008 10:41
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob maja 10, 2008 10:41
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob maja 10, 2008 10:41
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
rozwiń temat. przy takim założeniu intercooler zmniejsza ciśnienie w dolocie, a to nie do końca jest prawda.no tak z tym ze każda chłodnica zmniejsza ciśnienie oleju
chłodnica z tyłu za turbiną może doprowadzić np do sytuacji, że olej z turbiny bedzie spływał za wolno, czyli bedzie sie zapiekał właśnie w turbinie. jeżeli nie ma problemu z ciśnieniem czyli pompa ok, panewki, uszczelniacze, popychacze,nie powodują ucieczki oleju to można by ją wrzycić na weżu od zasilania turbiny, chyba że wzorem motocykli gdzie podstawa filtra jest tak zrobiona, że najpierw olej wychodzi na zewnątrz do chłodnicy potem wraca i dopiero idzie na filtr i do silnika, i tak jest w GTI na przykład ( przystawka pod filtr )
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
-
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob maja 10, 2008 10:41
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
taka podstawka była by najlepszym rozwiązaniem ale czy można to gdzieś kupić do TDI(zwłaszcza 1Z)? z drugiej strony dać komuś zlecenie na wykonanie takowej podstawki raczej się mija z celem$$$ chyba najlepiej będzie zamontować wskaźnik temp. oleju i pilnować aby nie przekroczyć granicy XXX stopni. Jakiej w ogóle temperatury nie można przekroczyć? Gdzieś przeczytałem że liczniki z MFA mają alarm jak temp. oleju przekroczy 130 st. prawda to?Cinek pisze:chyba że wzorem motocykli gdzie podstawa filtra jest tak zrobiona, że najpierw olej wychodzi na zewnątrz do chłodnicy potem wraca i dopiero idzie na filtr i do silnika, i tak jest w GTI na przykład ( przystawka pod filtr )
jak olej w dieslu przekroczy 105* to zaczyna być problem. w wolnossącym może być więcej.gorący olej robi sie rzadki i to jest dość niebezpieczne. jakbyś miał 130 to byłby prawdopodobie koniecAndrej_2_0 pisze:MFA mają alarm jak temp. oleju przekroczy 130 st. prawda to?
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Jak bytuje, to mój 1Z w serii nagrzewa olej do conajmniej 110 st., a jeżdżę na 15W40. I silnik jak na razie ma się dobrze. A zrobiłem już nim ponad 60tyś km.Cinek pisze:jak olej w dieslu przekroczy 105* to zaczyna być problem. w wolnossącym może być więcej.gorący olej robi sie rzadki i to jest dość niebezpieczne. jakbyś miał 130 to byłby prawdopodobie koniecAndrej_2_0 pisze:MFA mają alarm jak temp. oleju przekroczy 130 st. prawda to?
Każdy pisze co innego. Już nie wiadomo co słuchać.
ciekawe jak długo będziesz mówił że jest dobrze jak jeździsz na mineralnym i do tego butujesz.Fucker pisze:to mój 1Z w serii nagrzewa olej do conajmniej 110 st., a jeżdżę na 15W40. I silnik jak na razie ma się dobrze. A zrobiłem już nim ponad 60tyś km.
potem jak już przyjdzie robić motor to nie będzie co robić tylko trzeba będzie szukać drugi motor.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 127 gości