Nieee Nawet nie wiem czy będą pasować. To są dwa mechanicznie rozne silniki. Tłok ma inną konstrukcję to raz a dwa inna jest długość korbowodu. Nawet nie wiem czy jedno do drugiego pasuje (trzeba by pomierzyć). Chodziło mi o stopień sprężania. Nie więcej jak 11:1 a jakim tłokiem, to już inna para gaci. Najlepiej jakimś kutym lekkim co by mozna bylo motor wysoko zakrecic.yahoo_p pisze: [ Dodano: 19 Paź 2009 09:03 ]
bugalon, to uważasz, że tłoki z 9a zakładać do abf???
Tłoki Wossner
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
I to było podsumowanie tematu!bugalon pisze:Ja powiem tak - na nasze codzienne warunki te tłoki za mocno doprężają. Moim zdaniem będzie problem ze spalanie stukowym jeśli nie będzie paliwa 100+ tak jak EVO napisal. Jest to na pewno dobry wynalazek ale na silniki wyczynowe, nie do codziennego użytku.
Jeśli chcesz zrobić remont i poruszać się po drogach normalnie (tankując na normalnych stacjach) to polecam szukania tłoków najwyzej na 11:1 (prawie tyle miala seria w 9A). Koni bym szukał podobnie jak Evo napisal - w głowicy, po głowicy poszedłbym w ITB. Jeśli dół w tej chwili jest ok (nie dymi, nie bierze oleju i jest kompresja dobra) to bym go nie ruszał.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości