Ja bym się skoncentrował na pytaniu: "dlaczego w żadnych warunkach alternator nie osiąga 14 chociaż Volt?"
Sprawdzić/podmienić z kolegą regulator napięcia, sprawdzić alternator, czystość połączeń kabli...
Akumulator, choć przez jednych uważany za zbyt duży, ja bym zostawił; w Golfie 2 1,6TD mieliśmy taki właśnie układ 45A altek i 65 Ah aku i nigdy tam nawet nie zajrzeliśmy, tak to chodziło.
Podstawa to napięcie ładowania te ok. 14V a resztę altek sobie zrobi sam...
Natomiast większy alternator, szczególnie przy sprzęcie audio, a czemu by nie?
Problem z alternatorem czy akumulator?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- FURMAN TDI
- Użytkownik
- Posty: 457
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
- Lokalizacja: zachód
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: śr lis 25, 2009 12:20
- Lokalizacja: Śląskie
- FURMAN TDI
- Użytkownik
- Posty: 457
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
- Lokalizacja: zachód
- FURMAN TDI
- Użytkownik
- Posty: 457
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
- Lokalizacja: zachód
i chyba nadal śpisz, bo ja wcale nie twierdze że 90A to był najmniejszy zreszta miałem i 70A ale orginał w GT był 90A ale nie zmieniajmy tematu koledzeZico63b pisze:Nie, nie nie! W Golfach 3 najmniejszy fabryczny to 70A. Mniejszy to jakiś domorosły zamiennik, wczoraj musiałem być za...spany, że to przeoczyłem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 217 gości