Klamki zewnetrzne (zamenniki wloska tandeta)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
KLAMECZKI :D
ja swoje klamki reanimowalem z pomoca klamek od MK I ale teraz znowu sie polamala od strony kierowcy jeszcze jakos otwiera od strony pasazera zgubilem (sic) sprezynke od zamka i tez lipa ale klama otwiera a i jeszcze zamek od bagaznika trzeba kilka razu walnaćklapą bo coś nie łapie macie jakieś pomysły co do bagażnika ??
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
Re: KLAMECZKI :D
proponuje kupic kawalek przewodu 2 zylowego silownik slave (ok 10-15 zl) do tego wlacznik typu reset (2 zl) wyrzuci calkiem zamek w tylniej klapie i wsadzic silownik jesli masz benzynke golfera i na konosoli masz zaslepke od przyspieszacza (w dieslu jest) to pod spod ladujesz guziczek i nikt go nie widzi i masz bardzo przyjemne otwieranie bagaznika a na dodatek z zewnatrz nikt nie wejdzie juz do bagaznika !!silent_rob pisze: a i jeszcze zamek od bagaznika trzeba kilka razu walnaćklapą bo coś nie łapie macie jakieś pomysły co do bagażnika ??
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
ja tak mysle nad kasetówkami hieh ale narazie wolę oryginalne tylko zeby byly wytrzymalsze :/maras pisze:Jak widzę że problem klamek w Mk2nie dotyczy tylko mnie. Czy przerabiał ktoś temat założenia klamek od np MK3, czy jakiś podobnych, takich w których nie ma wewnętrznego języka tylko ciągnie się całą.
No właśnie, może zamiana klamek na jakieś z innego modelu? Ja ostatnio zrobiłem już takie bajery w mechanizmie klamki i zamka, że mc Guyver by pochwalił (siłowniczki, popychacze, zawleczki...) ostatecznie zamek zadziałał (i to idealnie) po to, by więcej nie dać znaku życia...
Mam dość kupowania podróbek, co do oryginałów przekonany nie jestem, bo one niestety często są już srogo zużyte (i też w końcu padają)...
Może zamiana na klamki od MKIII? albo jakiegoś innego auta? Ma ktoś doświadczenie z tym tematem?
Mam dość kupowania podróbek, co do oryginałów przekonany nie jestem, bo one niestety często są już srogo zużyte (i też w końcu padają)...
Może zamiana na klamki od MKIII? albo jakiegoś innego auta? Ma ktoś doświadczenie z tym tematem?
God damn it!!! W cośmy jebli?
http://moto.allegro.pl/item194526729_vw ... r_hit.html to mozesz sprobowac, dzialaja na innej zasadzie wiec powinny dlugo sluzyc, co do uzywanych orginalow to zapewniam ze nawet sporo zuzyte sa lepsze od rzemieslniczej tandety w zamienniku za 10zl, ja kupilem uzywki i nie narzekam
Dzięki wielkie za odpowiedź..
Te klamki bez urazy ale wyglądają... oryginalnie jak Tofik...
Chyba podjadę na shrot i kupię oryginały rzeczywiście. W sumie, jak kupiłem golfera, to miał oryginalne, które się wyrabiały, ale miały już... naście lat..
Więc może faktycznie warto...
Dzięki raz jeszcze
Te klamki bez urazy ale wyglądają... oryginalnie jak Tofik...
Chyba podjadę na shrot i kupię oryginały rzeczywiście. W sumie, jak kupiłem golfera, to miał oryginalne, które się wyrabiały, ale miały już... naście lat..
Więc może faktycznie warto...
Dzięki raz jeszcze
God damn it!!! W cośmy jebli?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości