1.6 PN gdzie to podłączyć?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
- mają, tylko jest pod zaślepką.toffic pisze:2EE z VW nie ma regulacjo CO, ten z Opla ma
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Właśnie chciałem zapytać czy masz w dobrej kolejności
Lipek81- prawie na pewno nie rozmawiamy o tej samej śrubie...
Mam jeszcze pytanie o linke gazu. Bo jest strasznie długa i po zmianie gaźnika jest ciut za długa mimo że jest zablokowana w najdalszej pozycji (tak było) i puszczona wg mnie inaczej niż w oryginale (nad tą blaszką w wg mnie powinna być pod) mam nadzieje że to widać na tej focie:
Ona jest taka rozciągnięta, z innego modelu czy może jakiś patent znów?
Lipek81- prawie na pewno nie rozmawiamy o tej samej śrubie...
Mam jeszcze pytanie o linke gazu. Bo jest strasznie długa i po zmianie gaźnika jest ciut za długa mimo że jest zablokowana w najdalszej pozycji (tak było) i puszczona wg mnie inaczej niż w oryginale (nad tą blaszką w wg mnie powinna być pod) mam nadzieje że to widać na tej focie:
Ona jest taka rozciągnięta, z innego modelu czy może jakiś patent znów?
Ostatnio zmieniony pn lis 24, 2008 00:39 przez Zibi201, łącznie zmieniany 4 razy.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Nie jestem pewien, ale ta śruba chyba jest fabrycznie zrywana. Co do linki gazu - z tego co widzę, to masz trochę inny półksiężyc - ja mam bez tej blaszki i ty masz tam na obwodzie taki uskok, u mnie go nie ma. A jak wyglądał ten półksiężyc z gaźnika opla?
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
No w instrukcji jest, żeby zmienić tą śrube każdorazowo po wymianie tego białego nastawnika (a ja go przekładałem ze starego gaźnika do nowego), wyregulować i urwać łeb śrubie.
W tym OPLU ten półksięzyc był taki sam i linka tak samo puszczona...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3f8 ... html#codes
Ale tutaj przez to, że ta śruba jest w innym położeniu to linka jest luźniej. Nic. Dziś się spróbuje zająć podstawą gaźnika a potem się zobaczy.
W tym OPLU ten półksięzyc był taki sam i linka tak samo puszczona...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3f8 ... html#codes
Ale tutaj przez to, że ta śruba jest w innym położeniu to linka jest luźniej. Nic. Dziś się spróbuje zająć podstawą gaźnika a potem się zobaczy.
Ostatnio zmieniony pn lis 24, 2008 14:06 przez Zibi201, łącznie zmieniany 1 raz.
Żeby nie zakładać nowego tematu to napisze tutaj.
Właśnie kończę SWAP i zostało mi kilka przewodów które nie wiem gdzie podłączyć. Z góry proszę o wyrozumiałość, bo kompletnie nie znam sie na elektryce.
Tak to wygląda w całości:
1. 2 wtyczki (czerwona i biała) w pobliżu cewki, kable wychodzą z wiązki idącej ze skrzynki bezpieczników
2. Czarny długi przewód, wygląda jak uziemienie, wychodzi z wiązki idącej od komputera
3. 3 wtyczki wychodzące z wiązki od świateł, bardzo krótkie.
4. Żółty kabel wyglądający jak uziemienie, wychodzący z wiązki od świateł
5. 2 przewodu wyglądające jak uziemienie, ten z pierwszego zdjęcia wychodzi z wiązki świateł, a 2 jest przymocowany do obudowy skrzyni
Właśnie kończę SWAP i zostało mi kilka przewodów które nie wiem gdzie podłączyć. Z góry proszę o wyrozumiałość, bo kompletnie nie znam sie na elektryce.
Tak to wygląda w całości:
1. 2 wtyczki (czerwona i biała) w pobliżu cewki, kable wychodzą z wiązki idącej ze skrzynki bezpieczników
2. Czarny długi przewód, wygląda jak uziemienie, wychodzi z wiązki idącej od komputera
3. 3 wtyczki wychodzące z wiązki od świateł, bardzo krótkie.
4. Żółty kabel wyglądający jak uziemienie, wychodzący z wiązki od świateł
5. 2 przewodu wyglądające jak uziemienie, ten z pierwszego zdjęcia wychodzi z wiązki świateł, a 2 jest przymocowany do obudowy skrzyni
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Wtyczki czerwona i biała - podszybiem przechodzi na prawą stronę i potem czerwona idzie do gaźnika (w gaźniku od tyłu masz złączkę, na czarnym kabelku - właściwie to wychodzą z niej dwa czarne), biały podgrzewanie kolektora dolotowego - -podłączone do jeża.
- to jest do sondy lambda - te oczko ma być przykręcone do śruby od pokrywy zaworów, na rogu, prawy górny róg (bliżej przegrody) strojąc przed samochodem, tam masz taką blaszkę. Natomiast ta druga części powinna być zakończona taką pomarańczową/brązową złączką i to powinno być podłączone do sondy lambda.Duo pisze:2. Czarny długi przewód, wygląda jak uziemienie, wychodzi z wiązki idącej od komputera
- tych przewodów nigdzie nie podłączasz - dwie czarne złączki są od kierunków w błotniki, a ta biała od halogenów w zderzak. Jeżeli tego wyposażenia nie było, to złącki te były niepodłączone.Duo pisze:3. 3 wtyczki wychodzące z wiązki od świateł, bardzo krótkie.
- do klemy minus akumulatora - oczko pod śrubkę na klemie.Duo pisze:4. Żółty kabel wyglądający jak uziemienie, wychodzący z wiązki od świateł
- ten cieńszy, czarny to nie mam pojęcia. Może porób fotki, gdzie on idzie itp. bo w ogóle go nie kojarzę. Jeżeli chodzi o tą plecionkę, to na końcu jest klema minus do aku, a te oczko, co jest zaciśnięte na tej plecionce to ma być podłączone do nadwozia (masa nadwozia) - między aku a zbiornikiem spryskiwaczy masz wystającą z nadwozia śrubę ( widać ją na przedostatnim zdjęciu)Duo pisze:5. 2 przewodu wyglądające jak uziemienie, ten z pierwszego zdjęcia wychodzi z wiązki świateł, a 2 jest przymocowany do obudowy skrzyni
Lipek81 - wielkie dzięki za informacje, bardzo mi pomogły. Ale przyda sie jeszcze trochę pomocy.
Ad1. Udało mi sie je podłączyć, ale po pewnym czasie, bo nie moglem zlokalizować tych wtyczek, a to dlatego ze były spięte razem.
Ad2. Tu jest problem. Czy ten co widać na zdjęciu ma być podłączony do widocznej śrubki na pokrywie zaworów?
Z tej samej wiązki wychodzi taki bardzo długi czarny przewód, który sięga aż do chłodnicy, gdzie on ma iść? Też jest zakończony jak ten widoczny na zdjęciu.
Ad3. To już wyjaśnione.
Ad4. Podłączone
Ad5. Oczko od plecionki podłączone do budy. Ale ten 2 który jest tj przedłużeniem plusowej klemy, to nie wiem gdzie ma iść :/
Ad1. Udało mi sie je podłączyć, ale po pewnym czasie, bo nie moglem zlokalizować tych wtyczek, a to dlatego ze były spięte razem.
Ad2. Tu jest problem. Czy ten co widać na zdjęciu ma być podłączony do widocznej śrubki na pokrywie zaworów?
Z tej samej wiązki wychodzi taki bardzo długi czarny przewód, który sięga aż do chłodnicy, gdzie on ma iść? Też jest zakończony jak ten widoczny na zdjęciu.
Ad3. To już wyjaśnione.
Ad4. Podłączone
Ad5. Oczko od plecionki podłączone do budy. Ale ten 2 który jest tj przedłużeniem plusowej klemy, to nie wiem gdzie ma iść :/
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Fotka 1 - tak, dokładnie pod ta śrubę, tam gdzie ta plecionka, ewentualnie obok śruby z plecionką może być druga śruba - też może być.
- prawdopodobnie przewód od masy modułu zapłonowego - odłącz wtyczkę od modułu zapłonowego (ta kostka na podszybiu, wtyczka na 7 pin) i sprawdź, czy jest przejście między tym kabelkiem a jednym z pinów we wtyczce - jak jest, to to będzie masa - i wtedy do klemy minus na aku.Duo pisze:Z tej samej wiązki wychodzi taki bardzo długi czarny przewód, który sięga aż do chłodnicy, gdzie on ma iść? Też jest zakończony jak ten widoczny na zdjęciu.
- chodzi Tobie o ten gruby? To ma iść do śruby na rozruszniku.Duo pisze:Ad5. Oczko od plecionki podłączone do budy. Ale ten 2 który jest tj przedłużeniem plusowej klemy, to nie wiem gdzie ma iść :/
Ten krotki będzie podłączony do pokrywy zaworów.
Ten długi czarny sprawdzę jutro.
Jeszcze pytanie co do tego grubego od klemy plusowej
Kabel idący od rozrusznika, jeden z tej wiązki jest podłączony do rozrusznika a drugi "Kabel" na zdjęciu jest podłączony tj do klemy plusowej, wiec czy ten gruby czarny co "wychodzi" dołem zdjęcia tez ma być podłączony do rozrusznika? Ile kabli ma być podłączonych pod ta śrubę na rozruszniku?
Ten długi czarny sprawdzę jutro.
Jeszcze pytanie co do tego grubego od klemy plusowej
Kabel idący od rozrusznika, jeden z tej wiązki jest podłączony do rozrusznika a drugi "Kabel" na zdjęciu jest podłączony tj do klemy plusowej, wiec czy ten gruby czarny co "wychodzi" dołem zdjęcia tez ma być podłączony do rozrusznika? Ile kabli ma być podłączonych pod ta śrubę na rozruszniku?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 278 gości