[mk2]mechanizm trzypołożeniowy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2]mechanizm trzypołożeniowy
Witam.Co się stane gdy odłacze kabelki od mechanizmu trzypołożeniowego w gaźniku pietburg 2e2. Bo mam wrażenie że cos ze ssaniem u mnie za długo. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pn lut 27, 2006 22:42 przez gor7, łącznie zmieniany 1 raz.
vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw
Nie pamiętam aby dochodziły jakies kabelki do mechanizmu trzypołożeniowego. Jedynie co dochodzi to gumowe rurki podciśnieniowe. Chyba, że masz na mysli zawór termiczno-czasowy (taka czarna okrągła puszeczka). Właśnie ona często siada i wtedy ma się cały czas wysokie obroty - do czasu aż sie temperatura silnika podniesie.
Wlaśnie miałem to samo, ale sam jednak mam jeszcze problemy z tym gaźnikiem i nie wiem do końca co i jak.
Wlaśnie miałem to samo, ale sam jednak mam jeszcze problemy z tym gaźnikiem i nie wiem do końca co i jak.
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
No witam. Ja bym problemow z za dlugim ssaniem nie szukal w mechanizmie trzypolozeniowym. Jak odlaczycz jeden przewod to obroty ci podskocza do ok 2000(jesli masz dobrzse ustawiony) to jest system wstepnego otwarcia przepustnicy w czasie rozruchu, drugi nie wiem co robi ale jesli szukacie przyczyn to zwroccie uwage na termobimetal z przodu gaznika(dochoda do niego 2 przewody cieczy chlodzacej) ukald ma mozliwosc regulacji i mysle ze ona powinna wystarczyc.
na obudowie i mocowaniu kopułki są dwa nacięcia, fabrycznie powinny się one pokrywać tz. tworzyć jedną linię a regulacja odbywa sie poprzez minimalne poluzowanie sruby cetralnie umieszczonej na kopułce i obracanie kopułki (oile się nie mylę - muszę zajrzeć do księgi)TAZ pisze:A jak to regulować, bo tam jeszcze nie zaglądałem ??
[ Dodano: 06-02-27, 17:19 ]
TAZjak chcesz to jutro mogę Ci zapodać foty z książki

Misiek to podaj na tym temacie to i może skorzystam. Pozdrawiam.misiek10111 pisze:na obudowie i mocowaniu kopułki są dwa nacięcia, fabrycznie powinny się one pokrywać tz. tworzyć jedną linię a regulacja odbywa sie poprzez minimalne poluzowanie sruby cetralnie umieszczonej na kopułce i obracanie kopułki (oile się nie mylę - muszę zajrzeć do księgi)
[ Dodano: 06-02-27, 17:19 ]
TAZjak chcesz to jutro mogę Ci zapodać foty z książki
vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw
ok, ale mniej więcej już sobie przypomniałem, to z tą śrubą centralnie zamontowaną na kopułce to nie jest tak(pomieszało mi się), ale zapodam foty i będzie wszystko jasne(jak mi sie uda /teraz jestem w pracy i nie mam książki/to albo dzisiaj wieczorem albo jutro z samego rana zapodam)Misiek to podaj na tym temacie to i może skorzystam. Pozdrawiam.
_________________
Ostatnio zmieniony pn lut 27, 2006 19:09 przez misiek, łącznie zmieniany 2 razy.

-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 662
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
- Lokalizacja: lodz/zgierz
- Kontakt:
a ja to zrobilem troszke inaczej, ta kopulka jest przykrecona 3 srubkami, luzujesz i i krecisz tym aparetem powodujac tym samym zamykanie/otwieranie przepustanicy. Na zimnym silniku powinna byc w 1 gardzeili szczelina 1mm(chyba), Ze wzrostem temperatury przpustanica otwiera sie bardziej
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
w 1.6 ok 3 mm, w 1,8 4-5 mmpreker20 pisze:1mm(chyba)
[ Dodano: Pon Lut 27, 2006 8:24 pm ]
I nie ta pokywką reguluje się szczelinę, tylko wkrętem z tyłu gaźnika. Pokrywką reguluje się czas po jakim wyłącza sie ssanie. W lewo wcześniej, w prawo poźniej.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 662
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
- Lokalizacja: lodz/zgierz
- Kontakt:
Re: mechanizm trzypołożeniowy
no to jakby niepatrzec i tak kreci kopulkagor7 pisze:. Bo mam wrażenie że cos ze ssaniem u mnie za długo. Pozdrawiam.
a z ta szczelina przyznaje sie faktycznie 3mm
pseprasam:P
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości