[mk2]mechanizm trzypołożeniowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gor7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pn lis 21, 2005 15:49
Lokalizacja: augustów
Kontakt:

[mk2]mechanizm trzypołożeniowy

Post autor: gor7 » pn lut 27, 2006 13:55

Witam.Co się stane gdy odłacze kabelki od mechanizmu trzypołożeniowego w gaźniku pietburg 2e2. Bo mam wrażenie że cos ze ssaniem u mnie za długo. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pn lut 27, 2006 22:42 przez gor7, łącznie zmieniany 1 raz.


vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw

Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: mar_tec » pn lut 27, 2006 16:45

Nie pamiętam aby dochodziły jakies kabelki do mechanizmu trzypołożeniowego. Jedynie co dochodzi to gumowe rurki podciśnieniowe. Chyba, że masz na mysli zawór termiczno-czasowy (taka czarna okrągła puszeczka). Właśnie ona często siada i wtedy ma się cały czas wysokie obroty - do czasu aż sie temperatura silnika podniesie.
Wlaśnie miałem to samo, ale sam jednak mam jeszcze problemy z tym gaźnikiem i nie wiem do końca co i jak.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn lut 27, 2006 16:51

Jak możesz to zapodaj foto tej puszeczki bo mam ten sam problem, a takich gaźników mam kilka. Znajomemu muszę za tydzień oddać auto i chcę to jeszcze poprawić.



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn lut 27, 2006 17:53

No witam. Ja bym problemow z za dlugim ssaniem nie szukal w mechanizmie trzypolozeniowym. Jak odlaczycz jeden przewod to obroty ci podskocza do ok 2000(jesli masz dobrzse ustawiony) to jest system wstepnego otwarcia przepustnicy w czasie rozruchu, drugi nie wiem co robi ale jesli szukacie przyczyn to zwroccie uwage na termobimetal z przodu gaznika(dochoda do niego 2 przewody cieczy chlodzacej) ukald ma mozliwosc regulacji i mysle ze ona powinna wystarczyc.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn lut 27, 2006 18:08

A jak to regulować, bo tam jeszcze nie zaglądałem ??



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pn lut 27, 2006 18:15

TAZ pisze:A jak to regulować, bo tam jeszcze nie zaglądałem ??
na obudowie i mocowaniu kopułki są dwa nacięcia, fabrycznie powinny się one pokrywać tz. tworzyć jedną linię a regulacja odbywa sie poprzez minimalne poluzowanie sruby cetralnie umieszczonej na kopułce i obracanie kopułki (oile się nie mylę - muszę zajrzeć do księgi)

[ Dodano: 06-02-27, 17:19 ]
TAZjak chcesz to jutro mogę Ci zapodać foty z książki


:-k ...

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn lut 27, 2006 18:32

Poluzowuje sie taka malutka srubke p przechyla taka krzywke, niestety nie mam zdjec ale sprubuje skombinowac



gor7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pn lis 21, 2005 15:49
Lokalizacja: augustów
Kontakt:

Post autor: gor7 » pn lut 27, 2006 18:58

misiek10111 pisze:na obudowie i mocowaniu kopułki są dwa nacięcia, fabrycznie powinny się one pokrywać tz. tworzyć jedną linię a regulacja odbywa sie poprzez minimalne poluzowanie sruby cetralnie umieszczonej na kopułce i obracanie kopułki (oile się nie mylę - muszę zajrzeć do księgi)

[ Dodano: 06-02-27, 17:19 ]
TAZjak chcesz to jutro mogę Ci zapodać foty z książki
Misiek to podaj na tym temacie to i może skorzystam. Pozdrawiam.


vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pn lut 27, 2006 19:02

Misiek to podaj na tym temacie to i może skorzystam. Pozdrawiam.
_________________
ok, ale mniej więcej już sobie przypomniałem, to z tą śrubą centralnie zamontowaną na kopułce to nie jest tak(pomieszało mi się), ale zapodam foty i będzie wszystko jasne(jak mi sie uda /teraz jestem w pracy i nie mam książki/to albo dzisiaj wieczorem albo jutro z samego rana zapodam)
Ostatnio zmieniony pn lut 27, 2006 19:09 przez misiek, łącznie zmieniany 2 razy.


:-k ...

gor7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pn lis 21, 2005 15:49
Lokalizacja: augustów
Kontakt:

Post autor: gor7 » pn lut 27, 2006 19:05

OKI. bede czekał. Pozdrawiam


vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » pn lut 27, 2006 21:07

a ja to zrobilem troszke inaczej, ta kopulka jest przykrecona 3 srubkami, luzujesz i i krecisz tym aparetem powodujac tym samym zamykanie/otwieranie przepustanicy. Na zimnym silniku powinna byc w 1 gardzeili szczelina 1mm(chyba), Ze wzrostem temperatury przpustanica otwiera sie bardziej


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 27, 2006 21:23

preker20 pisze:1mm(chyba)
w 1.6 ok 3 mm, w 1,8 4-5 mm

[ Dodano: Pon Lut 27, 2006 8:24 pm ]
I nie ta pokywką reguluje się szczelinę, tylko wkrętem z tyłu gaźnika. Pokrywką reguluje się czas po jakim wyłącza sie ssanie. W lewo wcześniej, w prawo poźniej.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Re: mechanizm trzypołożeniowy

Post autor: preker20 » pn lut 27, 2006 21:34

gor7 pisze:. Bo mam wrażenie że cos ze ssaniem u mnie za długo. Pozdrawiam.
no to jakby niepatrzec i tak kreci kopulka

a z ta szczelina przyznaje sie faktycznie 3mm
pseprasam:P


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pn lut 27, 2006 21:57

preker20 pisze:a ja to zrobilem troszke inaczej, ta kopulka jest przykrecona 3 srubkami, luzujesz
tak właśnie trzeba zrobić a nie jak wcześniej pisałem :blush:


:-k ...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości