Zapytanie o dobór zawieszenia -30 [mk4]

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Air Evolution
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn wrz 21, 2009 19:02
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Air Evolution » pt paź 30, 2009 00:23

ok, chodziło mi tylko o to czy Eibachy są bardziej komfortowe niz H&R :)

tak nawiasem to można by było założyć temat w którym będą wypisane wszystkie springi w kolejności od najbardziej ,,seryjnych" do tych ,,betonowych". Temat przykleić i po sprawie - wiele to ułatwi i nie będzie tyle pytań odnośnie springów :)


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images42.fotosik.pl/116/025b23adb0f8b66c.jpeg[/img][/url][url=http://www.fotosik.pl][img]http://images44.fotosik.pl/204/cd1ef51ed64421f7.jpg[/img][/url]
VW GOLF MK IV TDI POWER

Awatar użytkownika
sheriffg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: wt lis 29, 2005 13:17
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: sheriffg » pt paź 30, 2009 09:22

tak ale wiesz dla 1 osoby zwykłe same springi np H&R będą komfortowe jak ktoś latał na gwintach itp a jak ktoś całe życie na serii śmiga zapoda springi i ci powie że nie da rady jezdzić taki beton :bigok:


Audi_Sportback

Awatar użytkownika
KoVal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 792
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 16:02
Lokalizacja: ze wsząd
Kontakt:

Post autor: KoVal » pn lis 16, 2009 22:29

podepne sie do tematu i zadam pytanie: czy ten amor mts-a sportowy a amor ten który oferują w gwincie mts-a to te same amory jesli chodzi o twardość ? Posiadam Eibachy pro kity i potrzebuje zmienić na amory o krótszym skoku, jednak nie bardzo wiem co wstawić. Jezdzi ktoś na takim setupie? a moze znacie jakieś inne marki takowych amorów w podobnej cenie ?
Zaznaczam, że chciałbym nieco usztywnić, bo przy obecnym obniżeniu za bardzo buja budą i zdarza mi sie przytrzeć...



syngo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lip 25, 2009 13:23
Lokalizacja: Kraków

Post autor: syngo » pn lis 30, 2009 19:06

Jestem właśnie świeżo po wymianie amorków, zakupiłem bilstein b4 i to był trafiony zakup.
Jak na serię, to mają więcej niż dość twardą charakterystykę. Zapodam jeszcze jakieś
Eibachy -30 i myślę, że będzie to dobry kompromis.



Awatar użytkownika
stefan1989
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: wt lip 22, 2008 21:28
Lokalizacja: Radom, Warszawa

Post autor: stefan1989 » pn lis 30, 2009 21:07

Tylko te amory z tymi sprężynami Ci się szybciej skończą :bajer:



syngo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lip 25, 2009 13:23
Lokalizacja: Kraków

Post autor: syngo » pn lis 30, 2009 21:55

Nie bardzo rozumiem, co masz na myśli?
Czy mi się szybciej skończą, bo za długi skok amora w stosunku do springów,
czy springi za twarde do amorów?
Wiesz, tak naprawdę na żywotność amorów ma wpływ wiele czynników.
A czy padną mi po 100 tys, czy po 150 tys, niestety tego nie jestem w stanie przewidzieć.



Awatar użytkownika
SulecK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: ndz wrz 19, 2004 22:16
Lokalizacja: Slask
Kontakt:

Post autor: SulecK » pn lis 30, 2009 22:36

Moze Weitec ? Szfagier ma w pasku b5 i jak dla mnie to jest mega polaczenie obnizenia z komfortem - takie moje odczucie w porownaniu do moich HRow - z tym ze w pasku jest zawieszenie wielowahaczowe... (oba warianty na seryjnych amorach)



Awatar użytkownika
KoVal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 792
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 16:02
Lokalizacja: ze wsząd
Kontakt:

Post autor: KoVal » ndz gru 13, 2009 22:45

syngo pisze:Nie bardzo rozumiem, co masz na myśli?
Czy mi się szybciej skończą, bo za długi skok amora w stosunku do springów,
czy springi za twarde do amorów?
Wiesz, tak naprawdę na żywotność amorów ma wpływ wiele czynników.
A czy padną mi po 100 tys, czy po 150 tys, niestety tego nie jestem w stanie przewidzieć.
chodzi o to że amor pracuje w zupełnie innym zakresie na takich krótkich springach (np. Eibach) miałem te same amory co Ty i dosyć szybko zakończyły swój żywot, juz nie wspomne o tym że łatwiej przykurzyć michą jak Cie bujnie. Ja jestem na etapie zakupu amorków o krótszym skoku, żeby usztywnić go i więcej nie haczyć o glebę ;)



Awatar użytkownika
trzeci5
Forum Master
Forum Master
Posty: 1098
Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:08
Lokalizacja: Skrzyszów/Wodzisław.śl

Post autor: trzeci5 » wt gru 15, 2009 00:29

Ja mam w swoim goferku springi Eibacha +amory MTS-a i jeżdzi się bardzo dobrze,moge polecić pozdrawiam.. :D :D


Obrazek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=374315

Awatar użytkownika
Budżak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: sob maja 14, 2005 15:31
Lokalizacja: Radom/Warszawa

Post autor: Budżak » ndz gru 20, 2009 19:52

Fredek84 pisze:A może APEX?

Słyszałem same pozytywne opinie :chytry:

strona przedstawiciela na Polsę
www.apex-zawieszenia.pl
Ja mam sprężyn APEXA -35 na seryjnych amorach (wersja na zimę :hmm: ). Jest ok, ale jak dla mnie to auto sporo usiadło, a są to tylko -35.


http://www.cultstyle.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
suchy1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 21:23
Lokalizacja: Tychy/Lędziny
Kontakt:

Post autor: suchy1985 » ndz gru 27, 2009 01:11

to też w dużej mierze zalerzy jak masz motor jak diesel to jest ciezszy i na niektórych springach pójdzie bardziej do dołu... a ponadto golf sam w sobie jest dosyc niski, moim zdaniem -40mm w zupelnosci wystarczy


Nie ważne ile razy ktoś upada ale ważne ile razy się podnosi.....

PERSONA NON GRATA

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » ndz gru 27, 2009 01:19

suchy1985 pisze:a ponadto golf sam w sobie jest dosyc niski
bez jaj...
to też w dużej mierze zalerzy jak masz motor jak diesel to jest ciezszy i na niektórych springach pójdzie bardziej do dołu
ale sprezynmy dedykowane sie kupuje do danego silnika wiec -40 do 1.4 i -40 do deisla to rozne sprezyny a siadzie podobnie


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
suchy1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 21:23
Lokalizacja: Tychy/Lędziny
Kontakt:

Post autor: suchy1985 » ndz gru 27, 2009 01:24

MAPET pisze:bez jaj...
z tym się nie zgadzam w porównaniu z innymi samochodami golf nie wyglada jakby stał na szczudłach na seryjnym zawiechu
MAPET pisze:ale sprezynmy dedykowane sie kupuje do danego silnika wiec -40 do 1.4 i -40 do deisla to rozne sprezyny a siadzie podobnie
z tym zgadzam się w 100%
PS Mapet po nowym roku będe miał "romans" do Ciebie w sprawie amortyzatorów i dystansów:D
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 01:25 przez suchy1985, łącznie zmieniany 1 raz.


Nie ważne ile razy ktoś upada ale ważne ile razy się podnosi.....

PERSONA NON GRATA

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » ndz gru 27, 2009 01:27

suchy1985 pisze:golf nie wyglada jakby stał na szczudłach na seryjnym zawiechu
a dla mnie tak bo moj ojciec ma i jest mega koza
porownaj do audi seryjncyh bmw czy mercow
w vw sa mega przestrzenie nad kolem


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości