Witam
Szukałem na forum ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu dlatego pisze.
Sprawa wygląda tak, że mam oryginalny centralny -pneumatyczny instalacja bliźniacza jak w golfie II i passacie i oczywiście są z nią problemy.
Wszystkie drzwi mogę ryglować tylko od strony kierowcy, od pasażera nie daje rady.
Chciałbym to naprawić i mam kilka pytań w tej sprawie:
Z tego co wiem to centralny działa przez podawanie masy do centralki a instalacja do czujników krańcowych wygląda tak że idą do niego 3 kable, w jednym jest podawane 12V, gdy krańcówką zamykamy obwód to 12V idzie dalej
1.pytanie gdzie to 12 V powinno iść? do centalki,modułu komfortu?
2.co może być przyczyną że zamiast 12V na przewodzie od krańcówki mam ok 2 V
Na dodatek gdy przekręcam kluczyk w zamku to słysze brzeczenie przekaźników w module komforu,ale to zapewne przyczyna zbyt niskiego napięcia docierającego do niego.
Prosze o jakieś informacje które mogły by naprowadzić mnie na trop
Pozdrawiam
Problem z centralnym zamkiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z centralnym zamkiem
Ostatnio zmieniony pn lis 30, 2009 18:27 przez karol26, łącznie zmieniany 1 raz.
możne poszukaj jakiegoś przebicia albo wodą podeszło gdzies
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 20:42 przez walus501, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
skoro twierdzisz że zamek jest bliźniaczy jak w golfie III to pewnie masz rację, ja jednak myślę że jest raczej podobny do tego w golfie II: wówczas krańcówka drzwiowa niema nic do zamka, poza tym podaje masę
A tobie pewnie padł włącznik w zamku pasażera lub jego kable w przelotce drzwiowej (czerwony, czerwono niebieski, czerwono zielony). A pompka ma stałą masę i dwa styki z plusem naprzemiennie podawanym (zamykanie lub otwieranie) od w/wym włącznika w drzwiach.
A tobie pewnie padł włącznik w zamku pasażera lub jego kable w przelotce drzwiowej (czerwony, czerwono niebieski, czerwono zielony). A pompka ma stałą masę i dwa styki z plusem naprzemiennie podawanym (zamykanie lub otwieranie) od w/wym włącznika w drzwiach.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
NO tak instalacja jak w golfie II mój błąd
Ja raczej bym obstawiał kable bo to częsta przypadłość tolków, jak tylko znajdę chwilę czasu to sprawdzę raz jeszcze kable, albo całkowicie wymienię te idace w drzwiach,jesli to nie pomoże to wtedy wymiana włącznika w drzwiach.
Chyba pomyliłem pojęcia bo pisząc o krancówce miałem na myśli ten stycznik który jest w zamku
Ja raczej bym obstawiał kable bo to częsta przypadłość tolków, jak tylko znajdę chwilę czasu to sprawdzę raz jeszcze kable, albo całkowicie wymienię te idace w drzwiach,jesli to nie pomoże to wtedy wymiana włącznika w drzwiach.
Chyba pomyliłem pojęcia bo pisząc o krancówce miałem na myśli ten stycznik który jest w zamku
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 371 gości