sonda lambda od Cinquecento na jeden wtyk oraz monowtrysk

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
YACHOO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 16:27
Lokalizacja: Sompolno
Kontakt:

sonda lambda od Cinquecento na jeden wtyk oraz monowtrysk

Post autor: YACHOO » pt lis 27, 2009 16:55

witam jutro będę wymieniał kolektor wydechowy w RP (stary był popękany) sprzedawca w sklepie zaproponował mi nowa sondę lambda od fiata na jeden wtyk bardzo podobna do orginalnej cena byłą przyziemna bo ok 70 zl ale tak myślę jakie ona moze miec parametry czy w ogóle podpasi do 1.8?? na razie nie mam kasy na sondę boscha czy ngk chyba ze polecacie jakiś dobry niedrogi zamiennik i czy jest jakaś możliwość wymiany końcówki monowtrysku czy to nierozbieralne? pozdro
Ostatnio zmieniony pt lis 27, 2009 16:56 przez YACHOO, łącznie zmieniany 1 raz.


Fire jak lód, Ice jak ogień?? czy jakoś tak... :) mój V.A.G http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=268927&postdays=0&postorder=asc&start=0

piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Post autor: piteR-ek » pt lis 27, 2009 19:08

za 70 zł to pewnie nie żadna sonda do cieniasa tylko pewnie próbuje Ci wepchać uniwersalną sondę że niby jest do fiata.... takie moje zdanie na ten temat



Awatar użytkownika
YACHOO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 16:27
Lokalizacja: Sompolno
Kontakt:

Post autor: YACHOO » pt lis 27, 2009 23:58

no to chyba uzbieram i kupie normalna a jak z tym wtryskiem??


Fire jak lód, Ice jak ogień?? czy jakoś tak... :) mój V.A.G http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=268927&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 28, 2009 00:02

YACHOO pisze:końcówki monowtrysku
co masz na myśli, wtryskiwacz? Nie pratykuje się, całość ze szrotu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob lis 28, 2009 01:10

YACHOO, kup taka NTK , ja kupilm wprawdzie uzywke, ale od kolegi z forum , uzywana 2-3 miesiące... na razie dziala bez zarzutu... szybko oscyluje... na razie tfu tfu jst ok :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » sob lis 28, 2009 08:00

witam.

Ja proponuję zamontować. To że koleś w sklepie powiedział że od fiata to wcale nie znaczy, że do VW nie będzie pasowała... Są części, które pasują od innych aut do VW, a płaci się znacznie mniej. Mówisz fiat - płacisz 70 PLN, gdybyś powiedział VW - ta sama sonda kosztowała by 150 PLN.
Ja mam prosty przykład po klockach hamulcowych SEAT Cordoba/VW POLO Mówie seat - płace 90 PLN mówię POLO płacę 120 PLN za te same klocki w tym samym sklepie... (A tak się dziwnie składa, że mam oba auta).


Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
YACHOO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 16:27
Lokalizacja: Sompolno
Kontakt:

Post autor: YACHOO » sob lis 28, 2009 10:49

no ale sonda może być byle jaka nie różnią się parametrami?? powiem ze wyglądem jest bardzo podobna i jest na jeden wtyk a sondę z grzaniem nie można zamontować do RP i tak żeby grzanie działało?
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 11:04 przez YACHOO, łącznie zmieniany 2 razy.


Fire jak lód, Ice jak ogień?? czy jakoś tak... :) mój V.A.G http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=268927&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob lis 28, 2009 14:04

YACHOO, sondy głownie sa takie same :) wazne zeby miala przedział pracy 0-1 V .... taki sam gwint, i mozna zakładac, takie sa wlasnie uniwersalne sondy :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob lis 28, 2009 14:11

jak ja kupywalem do RP to sprzedawca sie spytal tylko czy jednoprzewodowa... pasowała i wszystko było ok.tez uniwersalna do zastosowania w wieeeelu autach



Awatar użytkownika
YACHOO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 16:27
Lokalizacja: Sompolno
Kontakt:

Post autor: YACHOO » ndz lis 29, 2009 14:14

http://moto.allegro.pl/item806023020_so ... sklep.html
http://moto.allegro.pl/item818151832_so ... rmowa.html myślałem nad takimi sondami moje pytanie jest takie czy to grzanie można by uruchomić jakoś w RP żeby sonda działała szybciej niż ori która działa wtedy gdy się nagrzeje


Fire jak lód, Ice jak ogień?? czy jakoś tak... :) mój V.A.G http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=268927&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz lis 29, 2009 14:17

YACHOO, ale poco?ja w sklepie zaplacilem ponizej 100zl za sonde tu dochodzi wysylka jeszcze



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz lis 29, 2009 14:18

YACHOO, kiedys jak mi sonda padła ( jakis tani zamiennik ) zalozylem ORI boscha uzywke wlasnie z grzałka.. dzialała :D ale ja mam LPG i pewnie sonda maila juz najechane wiec padła :D w kazdym badz razie grzanie mialem neipodłaczone, ale myslalem o tym... wpadlem na pomysł , zeby podłaczyc ja pod grzanie kolektora.. do 70 stopni grzałaby a, pozniej sie rozłaczała. chyba ze znalezc 12 po stacyjce i tam jakos cos wyrzezbic :) tylko nie wiem czy ejst sens, bo sonda w RPku ma byc 1 przwodowa... na poczataku ECU i tak bierze info na zimnym silniku z TPSa.. a pozniej z sondy... no ale sprobowac mozna, tez jestem ciekaw czy to cos zmieni :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz lis 29, 2009 21:56

Oryginalnie grzanie sondy w większości przypadków jest podłączne pod pompę paliwa.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 292 gości