Problem z MK2 - silnik z czkawką

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

matti_04
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 23:59
Lokalizacja: Pyskowice

Problem z MK2 - silnik z czkawką

Post autor: matti_04 » pn lut 27, 2006 00:16

Witam mam mały problem z moim autkiem. Auto gaśnie w trakcie jazdy tzn. jak przekręce kluczyk do pozycji wyłączony i zaraz spowrotem do pozycji włączyny (nie do końca - nie muszę kręcić rozrusznikiem) silnik zaskakuje i jedzie dalej. Czasami raz a czasami aż z 6 - 8 razy na odcinku 2 - 5 km. Może ktoś mi poradzi co za diabeł siedzi w tymhttp://forum.vwgolf.pl/images/smiles/satan.gif. Dzięki za rady. Aha wymieniłem świece na nowe Iskry ale dalej jest to samo.



racer18

Post autor: racer18 » pn lut 27, 2006 00:20

Masz pewnie do wymiany kostke pod stacyjką jeśli gaśnie wtrakcie jazdy a nie na postoju ;) to koszt kilkunastu, może kilkudziesięciu zł. ;)
Nie rozumiem tylko jednego... nie przekręcasz kluczyka na "START" i on odpala??



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pn lut 27, 2006 07:58

racer18 pisze:Nie rozumiem tylko jednego... nie przekręcasz kluczyka na "START" i on odpala??
auto się jeszcze toczy wystarczy przekręcic na zapłon i na biegu auto samo zapali(ta sama zasada co przy odpalaniu na pych)
matti_04 pisze:Witam mam mały problem z moim autkiem
tak jak pisał kolega racer18 masz do wymiany kostkę w stacyjce


:-k ...

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pn lut 27, 2006 12:16

W ASO około 70-80zł

Zamiennik około 35zł

Jednak trzeba dobrze się przyjżeć zamiennikowi bo wykonanie niektórych to :panna:


Obrazek

matti_04
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 23:59
Lokalizacja: Pyskowice

Post autor: matti_04 » pn lut 27, 2006 17:13

Dzieki za pomoc spróbuję tak zrobic. http://forum.vwgolf.pl/images/smiles/bajer.gif
Dla wyjasnienia jak auto gaśnie to kluczyk tylko przekręcam wył. - wł. (jak pisałem nie na "START"- nie kręce rozrusznikiem) i
też nie jest to jak na "pych" silnik nie startuje jak przy zapalaniu na pych (silnik nie "rusza" jak puszczę sprzęgło) muszę kluczykiem wył.-wł. (obojętnie czy sprzęgło mam wciśnięte czy nie)



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pn lut 27, 2006 18:09

matti_04 pisze:Dla wyjasnienia jak auto gaśnie to kluczyk tylko przekręcam wył. - wł. (jak pisałem nie na "START"- nie kręce rozrusznikiem) i
też nie jest to jak na "pych" silnik nie startuje jak przy zapalaniu na pych (silnik nie "rusza" jak puszczę sprzęgło) muszę kluczykiem wył.-wł. (obojętnie czy sprzęgło mam wciśnięte czy nie)
nie zrozumiałeś mnie albo ja ciebie, jeżeli Ci zgaśnie w czasie jazdy (czyli brak prądu) i auto maszdalej na biegu i przekrecisz kluczyk wył - włącz i pojawi się prad to auto zapali bez krecenia rozrusznikiem (podobnie jak na pych - tyle ze na pych trzeba auto rozpędzić i puścić sprzęgło), tak ja Ciebie zrozumiałem, kup kotskę i bedziesz miał problem z głowy


:-k ...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości