golf 2 po naciągnięciu paska świeci się kontrolka ładowania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mariuszafo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:22
Lokalizacja: Mińsk Maz

golf 2 po naciągnięciu paska świeci się kontrolka ładowania

Post autor: mariuszafo » sob lis 28, 2009 22:52

Witam W golfie 2 1.6 benzyna po naciągnięciu paska (piszczał) świeci się kontrolka braku ładowania Proszę o podpowiedż :-k
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 22:57 przez mariuszafo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 28, 2009 23:08

Może urwałeś cienki kabelek przy alternatorze przy tej robocie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

mariuszafo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:22
Lokalizacja: Mińsk Maz

Post autor: mariuszafo » sob lis 28, 2009 23:11

Chyba nie Wrociłem do poprzedniego ustawienia i chociaż pasek nieraz piszczy to ładowanie się nie świeci



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » ndz lis 29, 2009 00:20

A luz osiowy? Może być w alternatorze aż taki luz osiowy? nie spotkałem się z tak dużym by szczotki zjeżdżały z pierścieni, ale tylko to mi przychodzi do głowy.
Po całkowitym popuszczeniu paska - spróbuj jak gdyby wyciągnąć koło pasowe z alternatora, lub go wcisnąć do środka - chodzi o to czy ma luz na osi.
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 00:22 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



mariuszafo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:22
Lokalizacja: Mińsk Maz

Post autor: mariuszafo » ndz lis 29, 2009 14:24

Nie rozbierałem jeszcze tego alternatora ale wewnętrzne luzy to jedyne logiczne wytłumaczenie W tygodniu wyciągnę go Jak znajdę usterke dam znać bo jest trochę dziwna Pozdrawiam



Awatar użytkownika
jajcoul
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: sob sty 22, 2005 21:08
Lokalizacja: Łobez / Szczecin
Kontakt:

Post autor: jajcoul » ndz lis 29, 2009 17:15

albo wytarte szczotki na alternatorze... mozliwe ze delikatne przesuniecie walka przy naciaganiu paska powoduje to, ze szczotka nie doktyka pierscienia. Mialem tak kiedys w Nissanie, okazalo sie zze szczotki byly wytarte praktycznie do zera


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images32.fotosik.pl/94/c366305921d0945e.jpg[/img][/url]

Moje MK2 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3824007#3824007

mariuszafo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:22
Lokalizacja: Mińsk Maz

Post autor: mariuszafo » ndz lis 29, 2009 21:00

Wyjmowałem regulator napięcia i szczotki OK

[ Dodano: 30 Lis 2009 22:42 ]
Dzisiaj zmierzyłem napięcie na alternatorze Na śrubie przy alternatorze jest 13,2V an akumulatorze 12,8 napięcie nie zmienia się przy zwiększaniu obrotów Pomiar zrobiony na malym obciążeniu (wyłącznne światła dmuchawy itp) Po lekturze forum obstawiam : regulator napięcia (chociaż szczotki OK ) kolo pasowe alternatora, pasek klinowy Wszystkie inne pomysły mile widziane



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości