ocena kata wtrysku oraz dawki paliwa silnik AHF
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- czajaa22
 - Forum Master

 - Posty: 1331
 - Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
 - Lokalizacja: Elblag/UK
 - Kontakt:
 
ocena kata wtrysku oraz dawki paliwa silnik AHF
Witam koledzy prosze o pomoc w ocenie tych wartosci. Nie wiem dokladnie gdzie sprawdzic dawki paliwa ale moze podpowiecie albo juz sa w dolaczonych screenach. Chcialem zmierzyc te wartosci gdzyz ostatno golfina ciezej odpala tzn dluzej musze krecic zeby zapalila i podczas tego telepie silonikiem przec jakies 2-3 sec. Kat wtrysku mama chyba bliski idealowi. w basic settings wartosi sa 38-40. w normalnej wartosi 55-59. Nie moge cos zaladowac wykresu timing
Prosze powiedzcie mi gdzie mam sprawdzic dawki paliwa.
			
									
									Prosze powiedzcie mi gdzie mam sprawdzic dawki paliwa.
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
						- italiano_83
 - V.I.P.

 - Posty: 11896
 - Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
 - Lokalizacja: NL/Zeeland
 - Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
 - Silnik: 1.4T
 
opis bloków vag 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
[ Dodano: 28 Lis 2009 21:23 ]
[ Dodano: 28 Lis 2009 21:31 ]
			
									
									http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
[ Dodano: 28 Lis 2009 21:23 ]
Gdzie ????czajaa22 pisze:albo juz sa w dolaczonych screenach.
[ Dodano: 28 Lis 2009 21:31 ]
a powinien 49-51 i to może być powodemczajaa22 pisze:w basic settings wartosi sa 38-40
czajaa22 pisze:ostatno golfina ciezej odpala
- czajaa22
 - Forum Master

 - Posty: 1331
 - Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
 - Lokalizacja: Elblag/UK
 - Kontakt:
 
italiano_83, sory  screeeny nie poszly cos musialo sie nei zaladowac i nie moge zaladowac fot. No ale tak jak napisales moze byc to powodem tylko ta wartosc ma byc norlanie czy po przelaczeniu na basic setings?
			
									
									R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
						- italiano_83
 - V.I.P.

 - Posty: 11896
 - Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
 - Lokalizacja: NL/Zeeland
 - Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
 - Silnik: 1.4T
 
Tu jest opis ustawienia kata wtrysku - wszystko jest tam opisane profi   
 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
W uproszczeniu silnik rozgrzany 90C , (VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2) i tam powinno się zawierać w 49-51. (to ideał) lepiej żeby było więcej niż mniej, czyli powyżej 49..
			
									
									http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
W uproszczeniu silnik rozgrzany 90C , (VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2) i tam powinno się zawierać w 49-51. (to ideał) lepiej żeby było więcej niż mniej, czyli powyżej 49..
- czajaa22
 - Forum Master

 - Posty: 1331
 - Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
 - Lokalizacja: Elblag/UK
 - Kontakt:
 

to wykres widac ze odbiega od norm czyli sweice raczje odpadaja i kat wtrysku jest problemem?
W ktorym bloku sprawdzic dawke paliwa bo jest kilka ktory blok i ktora wartosc?
					Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 22:44 przez czajaa22, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
						- czajaa22
 - Forum Master

 - Posty: 1331
 - Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
 - Lokalizacja: Elblag/UK
 - Kontakt:
 
no to jak wreszcie kolega italiano_83,  pisze cos innego ze nie jest ok. Powiemtez ze po odpaleniu siwy dym leci jak silnik sie nagrzeje nie ma tego. a co do tej porade to chybaw silniku AHF troche inaczej sie ustawia kat ale moge sie mylic.
			
									
									R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
						- italiano_83
 - V.I.P.

 - Posty: 11896
 - Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
 - Lokalizacja: NL/Zeeland
 - Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
 - Silnik: 1.4T
 
jak to zrobić w alh, agr asv,ahf 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166146
Dawka - pozycja 2- vag/select/engine/meas block i wybierasz 001 ..
			
									
									http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166146
Dawka - pozycja 2- vag/select/engine/meas block i wybierasz 001 ..
- czajaa22
 - Forum Master

 - Posty: 1331
 - Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
 - Lokalizacja: Elblag/UK
 - Kontakt:
 
italiano_83,  ok spoko juz doczytalem dzieki. Co do dawki to tez troche za niska bo 5.0 wiec tez do ogarniecia. Najpierw wymienie swiece i zoabczym yczy cos to zmieni podczas porannego uruchamiania.
			
									
									R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
						- czajaa22
 - Forum Master

 - Posty: 1331
 - Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
 - Lokalizacja: Elblag/UK
 - Kontakt:
 
leon79, No ok to powiedz towim zdaniem w czym tkwi problem kopcenie na siwo do czasu az sie rozgrzeje czuc ropa spalona telepie silnikiem podczas rozruchu przes 2 sec normalnei czasami ostro zatrzesie. Swiece i tak wyeminie bo chyba nei byly wymieniane bardzo dawno.
			
									
									R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
						Do sparwdzenia kat wtrysku ( ustawic na optimum ) , pęcherzyki powietrza w układzie- wyeliminować, świece żarowe ( po uruchomieniu zawsze zimnego silnika jezeli temp. wody jest mniejsza niz 64 st dogrzewaja komory - silnik nie telepie po uruchomieniu i nie kopci na biało ) , sprzawdzic rozrusznik ( ma krecic jak szlifierka tak szybko ze nie policzysz suwów jego pracy ) - jak nie do wymiany tulejki i szczotkotrzymacz ze szczotakimi mimo ze sa dobre- jak sa przegrzane obcinaja duzo amperów i trzeba dłużej kercic zeby silnik zaskoczył, aku o pradzie rozruchu więkrzym niz 640A ( wg EN ) , jak dalej zle z paleniem to kopsnac vagiem dawke rozruchową na maksa i ustawic w adaptacjach blok 12 na wartosc 32680 wtedy swiece rano grzeja jak tem płynu spadnie ponizej 14stczajaa22 pisze:leon79, No ok to powiedz towim zdaniem w czym tkwi problem kopcenie na siwo do czasu az sie rozgrzeje czuc ropa spalona telepie silnikiem podczas rozruchu przes 2 sec normalnei czasami ostro zatrzesie. Swiece i tak wyeminie bo chyba nei byly wymieniane bardzo dawno.
					Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 00:03 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości


