MK2 bierze olej-przyczyna??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kos500
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:56
Lokalizacja: Kraków

MK2 bierze olej-przyczyna??

Post autor: kos500 » ndz lut 26, 2006 21:25

Jest to silnik 1,6TD JR o przebiegu około 250.000km.Jak jest zimny to bardzo kopci na biało-niebiesko.Jak jest dogrzany silnik to w sumie jest ok. Ciśnienie sprężania28-29.Na tych mrozach palił bez problemów. była w nim wymieniana pompa wtryskowa i po wymianie kąt zapłonu był przestawiony na 200,aż inny mechanik chwycił się za głowę i przestawił na 90.Ale przy kącie 200,tak nie dymił.Ubytek oleju około 1l na 2000km. W odmie oleju od cholery,w wydechu mokro,aż chlapie na klape bagażnika.



Awatar użytkownika
spek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: śr wrz 14, 2005 15:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: spek » pn lut 27, 2006 00:53

Może uszczelaniacze :hmm:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90278][b]Mój Golf MK3 nowe fotki str.3[/b][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » pn lut 27, 2006 01:15

1) uszczelniacze
2) pierscienie
3) turbina

te rzeczy wplywaja na zurzycie nadmierne oleju



szczepek_17
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr sty 11, 2006 01:47
Lokalizacja: bielsko
Kontakt:

Post autor: szczepek_17 » pn lut 27, 2006 01:48

ja bym stawiał na uszczelniacze i turbine ze wskazaniem na turbine`pierścienie raczej dobre bo sprężanie jest ok. sprawdz przewód z turbiny do kolektora ssącego w nim zawsze jest troche oleju ale bez przesady:)jak jest dużo za dużo to turbina do wymiany lub regeneracji



kos500
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:56
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kos500 » pn lut 27, 2006 09:38

Ale czy uszkodzona turbina powodowałaby tak duże obecności oleju w odmie? Ten olej przemieszczałby się wtedy "pod prąd". Ktoś mi sugerował że to może pierścienie,tylko skąd wtedy dobre ciśnienie spręzania?Chyba że poszły tylko olejowe. I dlaczego tylko na zimnym tak ostro dymi.na ciepłym poddymia przy znacznym obciążeniu.Tzn ,jak się go "dociągnie"przez dłuższy czas na jakimś biegu.np 3



Awatar użytkownika
piotrek1313
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotrek1313 » pn lut 27, 2006 12:40

kos500 pisze: I dlaczego tylko na zimnym tak ostro dymi.na ciepłym poddymia przy znacznym obciążeniu.Tzn ,jak się go "dociągnie"przez dłuższy czas na jakimś biegu.np 3
Njaprawdopodobniej USZCZELNIACZE ZAWORKOW. Jak postawisz autko i postoi z pare godzinek to olej z gory silnika splywa i gumki sa suche, spekane i przepuszczaja olej. Jak zaplisz silnik to powoli nasiakaja i automatycznie sie uszczelniaja. A jak dasz w d..e to w glowicy masz spory wzrost cisnienia i przez uszkodzone uszczelniacze przedmucha tyle oleju ze wystarczy zeby za autkiem zrobilo sie bialo :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości