Ciężko pali i coś jeszcze...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ciężko pali i coś jeszcze...
Witam.
Mam problem z rozruchem silnika 1.6 AFT, niezależnie od tego czy jest zimny czy ciepły.
Wymieniłem kable, świece, kopułke i palec i dalej to samo. Potrzebuje pokręcić 2-3 sek. zanim załapie, Vag nie widzi błędów.
Sprawdzałem też czujnik cieczy i ma prawidłową rezystencję, już nie wiem czego szukać.
Co może byc przyczyną?
Jeszcze jedno pytanko co to jest to na czerwono zaznaczone na zdjęciu?
Dziwi mnie to, iż po odłączeniu tego Vag nie widzi błędu, a jak odłącze cokolwiek innego to zaraz Vag wyłapuje, a tego nie-CZEMU?
pozdro
Mam problem z rozruchem silnika 1.6 AFT, niezależnie od tego czy jest zimny czy ciepły.
Wymieniłem kable, świece, kopułke i palec i dalej to samo. Potrzebuje pokręcić 2-3 sek. zanim załapie, Vag nie widzi błędów.
Sprawdzałem też czujnik cieczy i ma prawidłową rezystencję, już nie wiem czego szukać.
Co może byc przyczyną?
Jeszcze jedno pytanko co to jest to na czerwono zaznaczone na zdjęciu?
Dziwi mnie to, iż po odłączeniu tego Vag nie widzi błędu, a jak odłącze cokolwiek innego to zaraz Vag wyłapuje, a tego nie-CZEMU?
pozdro
Ostatnio zmieniony pt lis 27, 2009 10:22 przez ufol1209, łącznie zmieniany 2 razy.
dokładnie, u mnie była duża różnica i wkręciłem używaną ale w 100% dobrą i różnica jest bardzo dużaVii pisze:Wykrecić cewke i mieć jakaś dobra w 100% i sprawdzić czy jest roznica miedzy nowa a stara. Cewki lubia dlugo padać i po cichu.ufol1209 pisze:Jak sprawdzić układ zapłonowy i zapłon?
Jest jakiś sposób na sprawdzenie cewki?
Sprawdzałem też na VAG-u bloki pomiarowe -blok 007
i norma to chyba 57-60 wyszło 59 a kąt norma 5-8 a mam 6, więc zapłon w normie chyba że się myle co do wartości norm.
Zastanawia mnie też czemu odłączając to zaznaczone na zdjęciu VAG nie wykrywa błędu
A jest jakiś indiański sposób na sprawdzenie cewki bez podmianki?
i norma to chyba 57-60 wyszło 59 a kąt norma 5-8 a mam 6, więc zapłon w normie chyba że się myle co do wartości norm.
Zastanawia mnie też czemu odłączając to zaznaczone na zdjęciu VAG nie wykrywa błędu
A jest jakiś indiański sposób na sprawdzenie cewki bez podmianki?
Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 11:25 przez ufol1209, łącznie zmieniany 3 razy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 142 gości