90km 1z. strzeliła trzeca pompa wtryskowa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

malgorzatam777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lis 25, 2009 22:44
Lokalizacja: gubin

90km 1z. strzeliła trzeca pompa wtryskowa

Post autor: malgorzatam777 » sob lis 28, 2009 01:29

koledzy mam taki problem padła mi już trzecia pompa wtryskowa w 1z 90 km. po założeniu pompy padają po przejechaniu paru kilometrów jaka morze być przyczyna

[ Dodano: 28 Lis 2009 00:32 ]
padają mechanicznie
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 12:20 przez malgorzatam777, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » sob lis 28, 2009 01:38

Że tak zapytam... zacierają się? paliwo w zbiorniku wymieniałeś przy każdej wymianie pompy, czyściłeś zbiornik?


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

malgorzatam777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lis 25, 2009 22:44
Lokalizacja: gubin

Post autor: malgorzatam777 » sob lis 28, 2009 02:13

nie czysclem a rozwala się w miescu gdzie juz jest rozdzielane na wtryski ten trzpień z dwoma sprenrzynkami poprostu penka



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob lis 28, 2009 02:41

malgorzatam777, znaczy sie zaciera sie, pompa staje i walek sie ukreca, albo badziewne paliwo, albo wadliwe pompy


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

malgorzatam777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lis 25, 2009 22:44
Lokalizacja: gubin

Post autor: malgorzatam777 » sob lis 28, 2009 12:10

to w szystkich pompach byl problem z nastawnikiem



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob lis 28, 2009 18:20

ale ktos robil te nastawniki? moze cos zle poskladal, jeszcze mi sie nie zdarzylo zeby po problemie z nastawnikiem padla pompa ;/


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » ndz lis 29, 2009 11:42

malgorzatam777, z tego co piszesz rozumiem, że pęka Ci tłok, albo co bardziej prawdopodobne ukręca się, bo się zaciera w głowicy. Jeśli tak, to masz jakiś trąd nie paliwo. Aby nie było wątpliwości wrzuć jakąś fotkę tego uszkodzenia, bo rozumiem, że rozbierałeś pompy.


JaroW

Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » ndz lis 29, 2009 15:40

Trzy pompy, pewnie z różnych źródeł (pojazdów), nie sądzę aby były rozbierane przed montażem do auta. Jedyne co je łączy to silnik, ale jego nie podejrzewam i samochód, czytaj raczej paliwo, filtr, zbiornik, przewody.


JaroW

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » ndz lis 29, 2009 16:20

Znam bliźniaczy przypadek. Wymieniona pompa, zalane nowe paliwo, ale stare zlane do banki, przy odbiorze właściciel uparł się, że jest OK kupił na dobrej stacji, po czym wlała je do zbiornika. Auto ujechało 40km, wróciło także z rozwaloną pompą.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 72 gości