SZARPNIECIE SILNIKIEM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

silesian_boy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lut 02, 2009 22:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: silesian_boy » śr lis 25, 2009 21:16

widze nastepujace rozwiazania:

1. albo zbyt malo pradu - zbyt maly prad rozruchowy tego aku lub zasyfione klemy (mozna sprawdzic dolaczajac drugi aku kablami i porownac), slabe polaczenie z masa, slaba masa silnika

2. nadal uszkodzony rozrusznik - pobiera zbyt duzo pradu (jakies zwarcie?)

3. inne opory ze strony silnika ale skoro po odpaleniu chodzi ok to raczej mozna wykluczyc
Ostatnio zmieniony śr lis 25, 2009 21:18 przez silesian_boy, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://images41.fotosik.pl/144/f7d3c04826739370.jpg[/img]

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2781
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » śr lis 25, 2009 23:12

lukasffm pisze:czy jak rozrusznik wam zaczyna krecic to przygasa wam wyswietlacz komputera
Mi się zajarzy kontrolka ABS.
lukasffm pisze:zobacze rano jak zakreci
Napisz tutah koniecznie



Macieja112
LIDER
Posty: 18
Rejestracja: sob maja 09, 2009 14:02
Lokalizacja: Łódzkie
Kontakt:

Post autor: Macieja112 » śr lis 25, 2009 23:49

Koledzy a to nie są czasem objawy padającego dwumasu? :bajer:



Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2781
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » śr lis 25, 2009 23:51

Teżo o tym myślałem, ale czy po wciśnięciu sprzęgła przy odpalaniu i wrzuceniu na luz to dwumas ma jakieś znaczenie?



Awatar użytkownika
mateo86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: śr sty 14, 2009 14:27
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: mateo86 » czw lis 26, 2009 09:29

Ja mam aku 72 i 680 rozruchu rok temu w zimie miałem to samo i wymieniłem aku który tam był 64 i 580 rozruchu bo był juz na wykończeniu, tylko ze po tej wymianie dalej to samo a aku sprawdzony i jak auto postoi to daje dobry prąd.
Dodam że w sumie mógł bym to olać bo czy +3 stopnie czy -12 auto zawsze zapaliło ale sam fakt ze kręci tak słabo jest dla mnie dziwny..
Ostatnio zmieniony czw lis 26, 2009 10:20 przez mateo86, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dawid24ino
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 10:16
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: dawid24ino » czw lis 26, 2009 10:02

czesc koledzy ja mam taki problem ze mam golfa 3 TDI 90 koni i odpala dobrze ale jak jade to szarpie mi na trasie tak przy 80-90 na godz musze wcisnac pedal w podloge zeby przestal szarpac i wtedy powoli popuszczac gaz i jest oki ale jak zwolnie i znowu delikatnie dam gazu to szarpie i po miescie to samo jak sa obroty tak okolo 2 tysi na 4 biegu to szarpie i nie wiem co jest podobno moze to byc pompa wtryskowa tak ??? jeden koles powiedzial ze jak w rurce ida bombelki powietrza to popa sie konczy.ale moze ktos z was mial taki problem to prosze o pomoc jak to usterke usunac czy samemu moge to zrobic co moze byc przyczyna?? z gory wielkie dzieki czekam na odp :crazy: :crazy: :crazy:



lukasffm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:58
Lokalizacja: MAŁPOLSKA
Kontakt:

Post autor: lukasffm » czw lis 26, 2009 19:13

kolego aku. nowy z maja tego roku 74AH 680A prad ma ok bo wojek miernikiem mi sprawdzal ladowanie na zapalonym jak sie nie myle powyrzej 13v ale rozrusznik jak startuje to spada NAPIECIE na 8 -9 V klemy wszystkie wyczyszczone maja styk dzis rano po zmianie tulejek w rozruszniku nic nie dalo slabo zakrecil rozrusznik 2 razy na momet przystanol i po tej sekundowej przerwie zapalil ( szarpnelo nim podczas zapalania) takrze jutro jade nowy rozrusznik mam nadzieje ze juz wszystko bedzie ok. dodam ze przez dzien pali od kopa lecz z jednorazowym szarpnieciem silnika, zdarza sie czesto ze silnik delikatni cicho zapali moze to zwarcie w rozruszniku?



Awatar użytkownika
mateo86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: śr sty 14, 2009 14:27
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: mateo86 » pt lis 27, 2009 09:33

Ciekawi mnie co będzie jak wymienisz rozrusznik, zaraz po tym jak go wymienisz i sprawdzisz jak odpala po nocy to tu informuj czy to było to :bigok:



lukasffm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:58
Lokalizacja: MAŁPOLSKA
Kontakt:

Post autor: lukasffm » pt lis 27, 2009 21:24

kolego MATEO86 dzis pojechalem po rozrosznik i facet mial ale bylo troszke inne mocowanie i go nie wziolem. ale mam pytani czy tobie tez rano troszke slabiej obruci 2 razy pol sekundy przerwy i slinik odpala natychmiast bo ja tak mam



Awatar użytkownika
mateo86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: śr sty 14, 2009 14:27
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: mateo86 » sob lis 28, 2009 01:13

Mialem tak ze zakręcił jeden raz przerwa potem dwa obroty lub więcej i odpalał a teraz kilka dni temu przestawiłem świece żeby szybciej grzały to przy temp. ok 5 stopni odpala po dwóch obrotach(czekam co będzie jak temp. bardziej spadnie), ale dalej słychać odgłos jakby słabego aku i to mi sie nie podoba;/



kilert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 13:52
Lokalizacja: Dębica

Post autor: kilert » sob lis 28, 2009 13:58

Ja też zauważyłem taką sytuację w golfie IV ALH mojego ojca. Jakby słabo kręci rozrusznik, staje w pewnym momencie i natychmiast po tym zapala ale tylko przy pierwszym rozruchu z rana. Akumulator sprawdzony i jest dobry, kontrolki nie przygasają. Odpala bez problemu za każdym razem bez specjalnych wibracji. Może po prostu te silniki tak mają i nie ma się czym przejmować :D.



lukasffm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:58
Lokalizacja: MAŁPOLSKA
Kontakt:

Post autor: lukasffm » sob lis 28, 2009 17:34

koledzy bylem dzis z rozrusznikiem koles wymienił wszystkie tulejki(chyba trzy) oraz szczotkomierz chociarz tamten byl w miare dobry ( polowa szczotek) po załorzeniu dzis po połdniu calkiem inaczej zakrecil rozrusznik szybciej i nie było szarpniecia. zmierze jeszcze pobor pradu i jutro napisze a kolego MATEO86 jak przestawiles swieczki ze szybciej grzeja?????????????



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » sob lis 28, 2009 18:11

tez mam podobna sytuacje tylko rano a rozrusznik kreci jak by sie mu nie chciało
prosze o info jesli cos sie poprawi



Awatar użytkownika
mateo86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: śr sty 14, 2009 14:27
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: mateo86 » ndz lis 29, 2009 07:20

lukasffm pisze: MATEO86 jak przestawiles swieczki ze szybciej grzeja?????????????

tak jak w tej poradzie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15 :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości