cisnienie w ukl chlodniczym, odpowietrzanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

cisnienie w ukl chlodniczym, odpowietrzanie

Post autor: misiur » pt lis 27, 2009 17:25

W związku z tym że mój temat już został zapomniany to daje LINKa

i opisuje co dalej....
A więc chłodnica została naprawiona. Poskladalem, zalałem wodą do MAX i odpaliłem, silnik chodzil az wskazówka temp. weszła na pierwsza cienką kreske. zgasilem, odkręciłem dolałem ponad 0,5l wody, zakrecilem korek i odpaliłem, pochodzil tak z 3 minuty i poziom opadł kolo MIN, po zgaszeniu i okreceniu korka, poziom poszedl powyżej MAX i po 2 sekundach wrócił. Potem, za każdym takim odpaleniem i zgaszeniem poziom wody po odkręceniu korka szedł coraż wyżej ponad MAX, nawet 3-4cm powyzej MAX.
Czy układ jest jeszcze zapowietrzony ?? Gdzie te powietrze może zalegać ?

Bongo weże dalej sie robią twarde że ciężko jest mi je nacisnąć.


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt lis 27, 2009 18:18

misiur, Co do odpowietrzania,lejesz max,śmigasz jakiś kilometr i na ZIMNYM siniku dolewasz znów.Czasem trzeba ze trzy razy :bajer:
misiur pisze:za każdym takim odpaleniem i zgaszeniem poziom wody po odkręceniu korka szedł coraż wyżej ponad MAX, nawet 3-4cm powyzej MAX.
Bo wywalało nadmiar po dostaniu się powietrza.
misiur pisze:Bongo weże dalej sie robią twarde że ciężko jest mi je nacisnąć.
Bo takie mają być,jeśli wina uszczelki,to po kilku kilometrach by cały płyn wywaliło.
misiur pisze:więc chłodnica została naprawiona.
Założe sie o litrowego smirnowa że pęknie w tym samym miejscu :bajer:



Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: misiur » pt lis 27, 2009 18:22

bongo, a może to sie też dziać przez to że wlałem wode a nie płyn ? (Wodą - żeby w razie pęknięcia płyn mi nie spierniczył)

Ja sie zakładał nie bede, (bo nie mam kasy:P) ale powinno troche potrzymać, bo jak teraz nie pękło nic...

No nie wiem, to ide teraz do garazu, zalewam dziada do max i jade sie przejechać

[ Dodano: 27 Lis 2009 19:46 ]
bongo pisze:Założe sie o litrowego smirnowa że pęknie w tym samym miejscu :bajer:
dobrze że sie nie założyłem bo byś już go miał :grin:
l
edwie co wyjechalem z garazu, zamykam drzwi a tu ślad wody na ziemi. :) odrazu wjechalem z powrotem...


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt lis 27, 2009 20:49

misiur pisze:edwie co wyjechalem z garazu, zamykam drzwi a tu ślad wody na ziemi. :) odrazu wjechalem z powrotem...
Czyli raczej nie ciśnienie go rozwaliło :chytry:



arwam

Post autor: arwam » pt lis 27, 2009 20:53

misiur,

zalej wodą i odpal , zobaczczy węze nie twardnieją



Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: misiur » pt lis 27, 2009 20:54

bongo, no chyba nie, o wczesniej na wolnych obrotach go przegazowałem pare razy dość wysoko i nic nie pękło....


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt lis 27, 2009 21:04

arwam pisze:zalej wodą i odpal , zobaczczy węze nie twardnieją
No przeca odpalił :bajer:

[ Dodano: Pią Lis 27, 2009 20:05 ]
misiur,Posłuchaj mojej rady :chytry:



Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: misiur » pt lis 27, 2009 21:09

bongo, chłodnice i tak musze wsadzic jakaś dobrą, ale czy zas nie bedzie cisnienia to mi nikt gwarancji nie da....


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt lis 27, 2009 21:14

misiur pisze:ale czy zas nie bedzie cisnienia to mi nikt gwarancji nie da....
Poczytaj chłopie na forum o walnietych uszczelkach pod glowicą :bajer:
Nigdy nie bylo motywu ze chlodnica pekala od tego.W golfie jest duzo wiecej wrazliwszych miejsc niz chlodnica...Ale rob jak chcesz...



Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: misiur » pt lis 27, 2009 21:23

to czemu mi pęka !? najpierw ori VW, potem nowy zamiennik, zakleilłem znowu pękło, kolejny zamiennik - pękło, pokleiłem porzadnie że rękami nie złamałem tego - pękło, kupie ori, zaś pewnie pęknie.
bongo, to ciekawe niby od czego ? przecie termostat mam sprawny, jest w nim mały otworek żeby szybciej sie ogrzewał.... węże są drożne :grrr:


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt lis 27, 2009 21:26

misiur pisze:to czemu mi pęka !?
Może węże masz nie oryginalne :bajer:



Awatar użytkownika
misiur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lip 09, 2009 00:09
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: misiur » pt lis 27, 2009 21:29

bongo pisze:
misiur pisze:to czemu mi pęka !?
Może węże masz nie oryginalne :bajer:
A co one mają do tego ? jeśli są drożne to w czym mają się różnić od oryginalnych ?


http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/4C6j

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt lis 27, 2009 21:35

misiur pisze:A co one mają do tego ? jeśli są drożne to w czym mają się różnić od oryginalnych ?
Bo np.jak jest troszkę za krótki,to poprzez wibracje silnika może powodowac naprezenia :chytry:



arwam

Post autor: arwam » pt lis 27, 2009 21:53

bongo pisze:No przeca odpalił :bajer:
chodziło ma na wolnych obrotach



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości