Ten kabelek nic nie daje...odłaczyłem go i bez zmnian ..Brak mi już sił musze zapłacić mechaniorowi:-(czyrimbolo pisze:z lewej strony gaźnika jest kabelek, a po co chcesz odlaczac ssania ?
odcięcie ssania[mk2]
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Oczywiście że ani kabelek, ani element woskowy, ani nawet uszkodzony siłownik ssania nie spowodują takich obrotów 4000. Popatrz czy przy tych obrotach masz mocno wysunięty trzpień od siłownika 3-połozeniowego. Jeśli tak to już wiesz gdzie szukać: albo węzyk przetarty, albo elektrozawór od niego uszkozony, albo układzik starujący tym zaworem. Masz tam jeszcze koło tego siłownika taki okrągły zawór czasowy działający krótko przy zapalaniu. Spróbuj z niego pościągąc przewody jak masz takie obroty, zobaczysz co się będzie działo - też może być uwalony.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To taka Zielona bańka???Paweł Marek pisze:Masz tam jeszcze koło tego siłownika taki okrągły zawór czasowy
Jesli tak to sprubuje jurto bo już ciemno...A co do tego siłownika 3 połozeniowego to już kiedyś sprawiał mi kłopoty posmarowałem trzpień towotem powciskałem go kombinerkami i do tej pory działał bez zarzutów....
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Mam podobny problem w MK2 - silnik GU 1.8 pierburg 2E2.
Na zimnym odpala i zaraz gaśnie. Trzeba go trzymać na obrotach tak prawie 3000 - potem już jakoś pali ale nierówno. Odpinałem świece i zauważyłem na jeden gar nie pali z początku.
Jak zaczyna się podnosić temperatura to pali równiej ale zaczyna "wyć" tak do ok. 3200 obr/min przy 1/4 na wskaźniku temp. Jak jadę na tak lekko rozgrzanym to na obrotach koło 2000 nie ma mocy i dławi się. Dopiero jak wskazówka temperatury jest tak w połowie to zaczyna w miarę normalnie pracować z tym że obroty szaleją od prawie 500 do 1500 (na postoju).
Jak się troszkę ociepli zamierzam podłubać w nim trochę.
Jeżeli można to poproszę o tą dokumentację gaźnika na e-mail : qlek@88net.trzepak.pl
Na zimnym odpala i zaraz gaśnie. Trzeba go trzymać na obrotach tak prawie 3000 - potem już jakoś pali ale nierówno. Odpinałem świece i zauważyłem na jeden gar nie pali z początku.
Jak zaczyna się podnosić temperatura to pali równiej ale zaczyna "wyć" tak do ok. 3200 obr/min przy 1/4 na wskaźniku temp. Jak jadę na tak lekko rozgrzanym to na obrotach koło 2000 nie ma mocy i dławi się. Dopiero jak wskazówka temperatury jest tak w połowie to zaczyna w miarę normalnie pracować z tym że obroty szaleją od prawie 500 do 1500 (na postoju).
Jak się troszkę ociepli zamierzam podłubać w nim trochę.
Jeżeli można to poproszę o tą dokumentację gaźnika na e-mail : qlek@88net.trzepak.pl
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
PAWLE MARKU a mógłbyś zaznaczyc na załączonym zdjęciu gdzie ten zaworek???
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zaworek
proszę
[ Dodano: Nie Lut 26, 2006 9:54 pm ]
http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t= ... ecc4c87c52
http://strzelbik.host.sk/warsztat/gaznik/2E21.html
[ Dodano: Nie Lut 26, 2006 9:58 pm ]
2e2
[ Dodano: Nie Lut 26, 2006 9:54 pm ]
http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t= ... ecc4c87c52
http://strzelbik.host.sk/warsztat/gaznik/2E21.html
[ Dodano: Nie Lut 26, 2006 9:58 pm ]
2e2
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No i sie zanlazła usterka Pawel Marek wisze Ci DUUUŻŻŻŻEEE piwko za to że oszczędziłem na mechaniku
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Cieszę się, Właśnie takie pierdóły się zwykle dzieją, a mechanicy później wmawiają różne cuda.
[ Dodano: Pon Lut 27, 2006 10:22 pm ]
[ Dodano: Pon Lut 27, 2006 10:22 pm ]
w fazie rozgrzewania nie ma się opierać, na rozgrzanym ma sie opierać.gor7 pisze:wsunięty tz. wystaje go około 1 cm to ta blaszka się nie opiera
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
A co to może być, że jak uruchomię silnik z rana baaardzo zimny, to ma obroty nie za duże ale chodzi i czuć ze cięzko mu idzie, wystarczy że przejade się kilka metrów i jak zatrzymam się to już mu idzie lżej i ma na ssaniu wyższe obroty. Czy mam coś z tym robić?
jak wciskam mu pedał gazu gdy jest zupełnie zimny to nie dławi się i przyspiesza ok, po tych paru metrach jak mu zaczynam wciskac pedał gazu to zaczyna delikatnie się dławić i po chwili przyspiesza. Gdzie to mogę wyregulować?
czy ktoś jest w stanie mi cokolwiek poradzić?
jak wciskam mu pedał gazu gdy jest zupełnie zimny to nie dławi się i przyspiesza ok, po tych paru metrach jak mu zaczynam wciskac pedał gazu to zaczyna delikatnie się dławić i po chwili przyspiesza. Gdzie to mogę wyregulować?
czy ktoś jest w stanie mi cokolwiek poradzić?
Ostatnio zmieniony śr mar 01, 2006 14:39 przez mar_tec, łącznie zmieniany 1 raz.
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A mi sie na rozgrzanym nie opiera..Jest całkowicie wciśnięty i po rozgrzaniu obroty sa bardzo niskie na lpg jak i benzynie i gaśnie mi silnik.....Ile może kosztowac siłownik 3 położeniowy???Paweł Marek pisze:na rozgrzanym ma sie opierać.
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ja kupiłem używany uszkodzony gaźnik na giełdzie za 100. TYle że było to 4 lata temu. Ten siłownik miał sprawny. Z tym że to że sie trzpień odowiednio nie wysuwa to może świadczyć o tym że zepsute jest sterowanie tym siłownikiem a nie on sam uszkodzony.Łyskacz pisze:Ile może kosztowac siłownik 3 położeniowy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Łyskacz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Paweł Marek, a co tak w ogóle streruje pracą tego siłownika??Pytam tak z ciekawości bo jurto jade do gaźnikowca i nie chce żeby mnie za bardzo na kase nie naciął...
Po drodze do pracy wstąpiłem do innego zakładu to kolo(bez zaglądania pod maske i nie wiedząc co to za gaźnik) powiedział mi że poszła jakaś grzałka w "białej metalowej puszcze" i kosztuje ona 800 zetaków i dostępna tylko w ASO....Mam nadzieje że koleś sie myli bo się troszkę zezłoszczę A może facet miał racje???
Po drodze do pracy wstąpiłem do innego zakładu to kolo(bez zaglądania pod maske i nie wiedząc co to za gaźnik) powiedział mi że poszła jakaś grzałka w "białej metalowej puszcze" i kosztuje ona 800 zetaków i dostępna tylko w ASO....Mam nadzieje że koleś sie myli bo się troszkę zezłoszczę A może facet miał racje???
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości