Tak się kończy gibanie koła pasowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:47
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Mam dziwne wrazenie ze mylisz pojecia co do nazwy tego koła. nigdy sie z taką nazwą nie spotkałem wiec moze sie myle, ale koła dwu masowe to z drugiej strony silnika jest raczej. tzn zamachowe.Hefajsto pisze:Ja też zmieniłem koło dwumasowe bo jak widać na foto było już sparciałe - 16 latek miało. Miałem u siebie fabryczne koło dwu masowe 94r.
Które jak się okazało według ETKi nie jest już produkowane:
Kupiłem na Allegro i były podane takie numery:
NUMER OE
028 105 243T
028 105 243K
Na aukcji było napisane, że pasuje do 1.9D i 1.9TD AAZ...
Nawet mój model się zgadzał z opisem:
VW - GOLF III Variant (1H5) - 1.9 TD 07.93-04.99
A co do nazwy to niby prawidłowo mówi się na to koło pasowe wału z tłumikiem drgań.
Możliwe, że mówienie na nie koło pasowe dwumasowe to pomyłka.
Aha stare koło ma numery 028 105 243 G - ale tych G już nie robią. Niby następcami się te powyżej. Inna jest konstrukcja tego koła jak widać na foto, średnica koła gdzie zatopiona jest guma..
NUMER OE
028 105 243T
028 105 243K
Na aukcji było napisane, że pasuje do 1.9D i 1.9TD AAZ...
Nawet mój model się zgadzał z opisem:
VW - GOLF III Variant (1H5) - 1.9 TD 07.93-04.99
A co do nazwy to niby prawidłowo mówi się na to koło pasowe wału z tłumikiem drgań.
Możliwe, że mówienie na nie koło pasowe dwumasowe to pomyłka.
Aha stare koło ma numery 028 105 243 G - ale tych G już nie robią. Niby następcami się te powyżej. Inna jest konstrukcja tego koła jak widać na foto, średnica koła gdzie zatopiona jest guma..
Ostatnio zmieniony pt lis 27, 2009 18:11 przez Hefajsto, łącznie zmieniany 2 razy.
O kurcze ale numer. Nie wpadł bym na to za chiny... Pod to znaczy pomiędzy koło z tłumikiem i koło napędzające pompę wspomagania. I jest to jedna podkładka? a czym się różnią te dwie podkładki? Bo ja numeru na kole nie mam wiem tylko tyle, że OE dla tego koła odpowiada tym dwom numerom...
Widzę, że w necie chyba nie dostanę tej podkładki, muszę uśmiechnąć się do serwisu. Na szczęście nie mam daleko:)
Widzę, że w necie chyba nie dostanę tej podkładki, muszę uśmiechnąć się do serwisu. Na szczęście nie mam daleko:)
Ostatnio zmieniony pt lis 27, 2009 18:33 przez Hefajsto, łącznie zmieniany 2 razy.
Prawdopodobnie grubością, nie mam ich pod ręką, po prostu w katalogu do tych kół są przypisane podkładki.
Ostatnio zmieniony pt lis 27, 2009 18:32 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
poluzowało mi sie kolo pasowe gibało bylem 700km od domu nieznajac terenu podjechalem do przypatkiem napotkanego servisu vw.dokrecili ale walek znieksztalcony podpilowali zeby jak najmniej gibalo i kazali jezdzic jezdze 7dmy rok i ok na poczatku troche piszczalo o obudowe ale sie wyrobilo.i ok.
ciekawe czy powiesz że jest ok jak w końcu trafi Ci silnik?
vento77, Prusa 8, serwis diesla w Lubline, mogę polecić, nie jest najtaniej, ale szlifują czoło wału bez wyjmowania go z silnika, tylko nie zdziw się, jak powiedzą, że trzeba wał zmienić.
Ostatnio zmieniony wt gru 01, 2009 02:32 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 76
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 21:15
- Lokalizacja: Przyłęk / Będzin
- Kontakt:
Witam Panowie!! Pisze w tym temacie bo spotkał mnie dzis podobny los , mianowicie zerwało mi klin na wale. Objaw był taki że na wolnych zaczęły mi falować obroty, zaczął sie silnik dławić i dymić strasznie :/ W Końcu zgasł. Próbowałem go uruchomić jednak juz nie dało rady :/ Jak zakręciłem rozrusznikiem to juz pompa i wałek sie nie obracały wraz z wałem. Jest jakas szansa ze głowica sie uratowała??Macie w tym jakieś doświadczenia?Proszę o pomoc i opinie.
Jakim kluczem odkręcić śrube mocującą to koło do wału?Bo nie wiem czy mam taki, a chciałbym wczesniej sobie dokupić.
Jakim kluczem odkręcić śrube mocującą to koło do wału?Bo nie wiem czy mam taki, a chciałbym wczesniej sobie dokupić.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 163 gości