Co jest z tym ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Masz rację... VP bije na głowę PD-kastaniec1 pisze:bo kultura pracy PD i VP to przepaść...
A wracając do Twojego "power ALH" to jakie tam masz sprzęgło że jest w stanie przenieść sprawnie te tabuny KM i chordy Nm na asfalt ??
(bo z doświadczenia ... seryjne "klęka" już w okolicach 140-tu...)
Ostatnio zmieniony czw lis 26, 2009 23:27 przez Piasek, łącznie zmieniany 2 razy.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
-
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
- Lokalizacja: Lubliniec
- Kontakt:
U mnie seryjne klękło po wsadzeniu 216stek czyli ok 120-125km - można powiedzieć ze dwumas klęknął bo sprzegło jeszcze trzymało. Najlepsze jest to ze dał o sobie znać juz w pierwszym dniu na nowych wtryskach
Ostatnio zmieniony czw lis 26, 2009 23:35 przez marcuso86, łącznie zmieniany 1 raz.
A gdzie Ty tam złośliwość dostrzegasz...
Ciekawy jestem i tyle... Piszesz że masz ok 160KM, że wymiatasz ARL`e no to grzecznie pytam jak tego dokonujesz...
Ja też w swoim życiu wiele widziałem (m.in 300-konne cinquecento) na dodatek jeżdżące w normalnym ruchu ulicznym (a nie na ćwiarę) ale właściciel owego "cuda" włożył w mody wówczas równowartość nowego MkIV (silnik org. 1600cm ABARTH + turbo KIT stage 3 (2,0 Bara)
Normalnie kiedyś odżałuję te 3 stówy i podjadę na jakiegoś "hama" sprawdzić ile to moje (ale z uwzględnieniem normy DIN) wypluje z siebie. (bo wystarczy mały trick lokalowy czyli temp otoczenia ok 20 st C i nawiew chłodnego powietrza na IC oraz brak filtra pow. i już mamy +10KM z serii)
Oczywiście niezwłocznie poinformuje o wynikach
Tymczasem pozdrawiam...
(żmija... dobre to )
Ciekawy jestem i tyle... Piszesz że masz ok 160KM, że wymiatasz ARL`e no to grzecznie pytam jak tego dokonujesz...
Ja też w swoim życiu wiele widziałem (m.in 300-konne cinquecento) na dodatek jeżdżące w normalnym ruchu ulicznym (a nie na ćwiarę) ale właściciel owego "cuda" włożył w mody wówczas równowartość nowego MkIV (silnik org. 1600cm ABARTH + turbo KIT stage 3 (2,0 Bara)
Normalnie kiedyś odżałuję te 3 stówy i podjadę na jakiegoś "hama" sprawdzić ile to moje (ale z uwzględnieniem normy DIN) wypluje z siebie. (bo wystarczy mały trick lokalowy czyli temp otoczenia ok 20 st C i nawiew chłodnego powietrza na IC oraz brak filtra pow. i już mamy +10KM z serii)
Oczywiście niezwłocznie poinformuje o wynikach
Tymczasem pozdrawiam...
(żmija... dobre to )
I to mnie właśnie hamuje przed pakowaniem kasy w silnik... Bo z jednej strony chcesz sobie pomóc i tanim sposobem dołożyć trochę KM a z drugiej dochodzi kosztowna inwestycja w hybrydowe sprzegiełko na sztywnym kole lub od razu akcesoryjny HEMP - jakby nie patrzył - masz jakieś 1200 zł za kpl. 0.216 + kolejne 1200 za dobre sprzęgło aby można było wykorzystać te 216-tki...marcuso86 pisze:U mnie seryjne klękło po wsadzeniu 216stek czyli ok 120-125km - można powiedzieć ze dwumas klęknął bo sprzęgło jeszcze trzymało. Najlepsze jest to ze dał o sobie znać już w pierwszym dniu na nowych wtryskach
Ostatnio zmieniony pt lis 27, 2009 00:20 przez Piasek, łącznie zmieniany 1 raz.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
-
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24
moim ALH @150ps też zrobiłem LEON'a z ARL'em ... bynajmniej do momentu jak
wbił 6bieg którego ja nie mam
gdy mnie wyprzedzał miał 215km/h a ja się zatrzymałem na 200 bo mi się
obrotomierz skończył ...
generalnie jest to możliwe bo taki Leonik ma napęd na 4koła a takie przeniesienie
napędu zużywa koników!
jeśli chodzi o umiejętną jazdę żeby ori sprzegło w ALH się nie ślizgało przy moim
setupie to też to było możliwe ... wystarczyło go kręcić na koniec obrotów, żeby na
kolejnym biegu nie mieć max momentu ubrotowego
ale ja dziękuje "mieć nadzieje", że sprzegło nie pośliznie się podczas wyprzedzania
więc sztywne koło obowiązkowo w ALH z taką mocą
dźwięk też wolę VP niż PD ... PaDaka ... hehehe ... i nie żebym chciał obrazić
posiadaczy PD, bo takiego ARL to też bym chciał
wbił 6bieg którego ja nie mam
gdy mnie wyprzedzał miał 215km/h a ja się zatrzymałem na 200 bo mi się
obrotomierz skończył ...
generalnie jest to możliwe bo taki Leonik ma napęd na 4koła a takie przeniesienie
napędu zużywa koników!
jeśli chodzi o umiejętną jazdę żeby ori sprzegło w ALH się nie ślizgało przy moim
setupie to też to było możliwe ... wystarczyło go kręcić na koniec obrotów, żeby na
kolejnym biegu nie mieć max momentu ubrotowego
ale ja dziękuje "mieć nadzieje", że sprzegło nie pośliznie się podczas wyprzedzania
więc sztywne koło obowiązkowo w ALH z taką mocą
dźwięk też wolę VP niż PD ... PaDaka ... hehehe ... i nie żebym chciał obrazić
posiadaczy PD, bo takiego ARL to też bym chciał
-
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24
mój ALH nie jest w stanie osiągnąć takiej prędkości obrotowej ...
przy 200km/h mam niecałe 4600 obr/min
i nie pojechał jeszcze nigdy szybciej niż 205km/h - według licznika
gdy licznik mi pokazuje około 100km/h to nawigacja 95km/h
więc teoretycznie przy 200 z licznika mam 190 z GPS
co do kultury pracy ... jeździłem dwoma PD'kami oba 130KM (Audi A4 i VW Passat)
i oba zaraz po odpaleniu trzęsą budą jakby miały się rozpaść ...
jak masz serie ALH i wstawisz do niego 216 to robi się jakby to określić ...
taki "twardszy" dzwięk ... więc PD'ki mają jeszcze "twardszy"
... jakbyś walił młotkiem w tloki
przy 200km/h mam niecałe 4600 obr/min
i nie pojechał jeszcze nigdy szybciej niż 205km/h - według licznika
gdy licznik mi pokazuje około 100km/h to nawigacja 95km/h
więc teoretycznie przy 200 z licznika mam 190 z GPS
co do kultury pracy ... jeździłem dwoma PD'kami oba 130KM (Audi A4 i VW Passat)
i oba zaraz po odpaleniu trzęsą budą jakby miały się rozpaść ...
jak masz serie ALH i wstawisz do niego 216 to robi się jakby to określić ...
taki "twardszy" dzwięk ... więc PD'ki mają jeszcze "twardszy"
... jakbyś walił młotkiem w tloki
-
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 197 gości