Zocha,może ciągnie już dużo oleju odmą.
Zbyt duża ilość oleju zaciąganego przez odmę trafia siłą rzeczy do cylindrów,w efekcie spalania się wytwarza nagar,który zawala turbinę i powoduje częste zapiekanie się kierownic.
Ewentualnie,turbina puszcza olej,który miesza się za spalinami tworząc nagar.
Za duża dawka paliwa,tez może powodować zbyt duży nagar.
Turbina znowu się zacina ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
oleju mi tak dużo nie ubywa od winiany do wymiany nie muszę nic dolewać tak było na starym silniku ( od 4 miesięcy mam zmieniony silnik wiec za dużo tu nie mogę powiedzieć czy ten silnik łyka olej ) ale nie wydaj mi sie ze by łykałsagon pisze:Zocha,może ciągnie już dużo oleju odmą.
Zbyt duża ilość oleju zaciąganego przez odmę trafia siłą rzeczy do cylindrów,w efekcie spalania się wytwarza nagar,który zawala turbinę i powoduje częste zapiekanie się kierownic.
No właśnie od kod zmieniłem wtryski na 216 auto zaczęło mi dużo palić (link do tematu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15 )sagon pisze:Za duża dawka paliwa,tez może powodować zbyt duży nagar.
może pompa zaczyna zdychać i zamiast ładnie rozpylać to wtryski leją ?
jutro zobaczę jaką ma dawkę paliwa może coś sie przestawiło
Może masz racje ale jak mam wywalić tyle pieniędzy na regenerację to wole dołożyć i kupić jakąś hybrydęskowron69 pisze:Kolega moj zawiósł do regeneracji turbine.
Powiedzieli ze czyscic sie nie oplaca ,ze bedzie to samo za jakis czas.
Wsadzili mu nowe kierowniczki.Wzieli za to 900 a za wyjecie turbiny chcieli 400.
Narazie jest idealnie.
zobaczę jeszcze raz rozbiorę i przeczyszczę ta turbinę jak to nie pomoże to przyjdzie nowa turbina
AFN -216+AWX+Pompa 11mm =177KM/400NM
Mercedes S500 :)
Yamaha FZR 1000
Mercedes S500 :)
Yamaha FZR 1000
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 153 gości