Pompa paliwa dlugo pracuje. problem z zapalaniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pompa paliwa dlugo pracuje. problem z zapalaniem
Witam mam problem z zapalaniem w moim MK4 1,6 16V AZD. Nie zapala mi teraz od strzalu tylko musze pokrecic rozrusznikiem czasem wiecej lub mniej. Zauwazylem tez odkad zaczely mi sie te problemy to za kazdym razem jak przekrece kluczyk i wlacze zaplon (nie uruchamiajac silnika) to wlacza sie pompa paliwa w baku i dluuuugo pracuje. Wczesniej bylo tak ze pompa dlugo pracowala tylko po np dluzszym postoju a nie za kazdym razem gdy wlacze wylacze zaplon. Czy w MK4 jest jakis czujnik cisnienia paliwa ktory bylby odpowiedzialny za wylaczanie pompy paliwa po nabiciu cisnienia? czy to moze byc jego wina czy to raczej wina pompy. Moje auto jest z 2001r., przebieg 150.000.Moze ktos przerabial podobny temat i cos mi podpowie.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
SP9VFD, niema od tego czujnika ciśnienia, ale jest przekaźnik sterujący od pompy który podaje napięcie na pompe i wtryskiwacze, grzłkę odmy i grzałkę sondy po spełnieniu odpowiednich warunków. Proponuję sprawdź stan kabli świec i podłącz auto pod VAG.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 351 gości