głośny przy 120km/h

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
powertrain
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
Lokalizacja: bielsko biała

głośny przy 120km/h

Post autor: powertrain » czw lis 26, 2009 00:07

problem mam taki że przy 120 do 130km/godz strasznie głośno mam w środku auta ale dziwi mnie to że przy przekroczeniu 130 dalej się ładnie zbiera i poziom hałasu znacznie maleje??najciszej jest przy prędkości 110 i 140??dziwne ?? co może być przyczyną??turbo pada??



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » czw lis 26, 2009 00:12

Nie napisałeś tylko co to za hałas i co go powoduje :bajer: mogą być opony - szpary w drzwiach , stare uszczelki , silnik ,,, i cała masa innych rzeczy które na to wpływają ...

Napisz coś więcej na temat owego hałasu i skąd dobiega.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
powertrain
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
Lokalizacja: bielsko biała

Post autor: powertrain » czw lis 26, 2009 00:23

problem mam taki że przy 120 do 130km/godz strasznie głośno mam w środku auta ale dziwi mnie to że przy przekroczeniu 130 dalej się ładnie zbiera i poziom hałasu znacznie maleje??najciszej jest przy prędkości 110 i 140??dziwne ?? co może być przyczyną??turbo pada??

[ Dodano: 25 Lis 2009 23:27 ]
sorki nie wiem co sie porobiło .... hałas jak najbardziej z przodu auta z pod maski bardziej z prawej strony,chociaz może to być tylko przeklamanie a tylko tak słyszę,mam już zimowki ale to bez różnicy bo to samo jest na letnich może tylko w innym zakresie prędkości...zimówki 14 a letnie 195/50/14



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » czw lis 26, 2009 14:25

powertrain, filtr powietrza masz seryjny a nie żaden stożek?
Chociaż jak piszesz że ze zmianą opon może zmieniać się zakres prędkości hałasowania, to pewnie w nich leży przyczyna. Nie są poząbkowane? Zbieżność i kąty zawieszenia masz sprawdzone?



Awatar użytkownika
Mako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1030
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
Kontakt:

Post autor: Mako » czw lis 26, 2009 15:14

łożyska ?



Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » czw lis 26, 2009 22:26

podepne sie pod temat. mam podobnie w swoim AAZ-cie mi hałasuje ale przy obrotach w granicy 3-tyś obrotów nie zaleznie na jakim biegu dlatego wykluczyłem łożyska, opony itp. hałas mozna porównac do buczenia ciezko określic, a jest to naprawde nie przyjemne no bo przy 3 tys obrotów to jest jakies 120 km/h. rozrząd jest nowy, pompa wody nowa napinacze rolki wsio nowe i kupowane z górnej półki. podejrzewam sprzęgło, co prawda nie mam chyba u siebie dwumasy no ale co moze byc innego przyczyną tego hałasu?? pozdro



suhhar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 10, 2009 11:46
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar » czw lis 26, 2009 22:30

Maślak może ktorys tlumik wpada ci w jakis rezonans i przy 3 tys jest jego maksymalny rezonans ? dlatego ci buczy tak podejrzewam no bo co jeszcze moglo by byc.



Awatar użytkownika
powertrain
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
Lokalizacja: bielsko biała

Post autor: powertrain » pt lis 27, 2009 00:07

nie nie wszytsko mam zrobione wymieniłem każdą jedną gumkę w zawieszeniu ,wszystkie łozyska nawet te w skrzyni za zielonym dekielkiem za lewym kołem,sprzęgło przy przebiegu 170tys chociaż patrząc na tarczę było jej jeszcze trochę a nie bylo wymieniane w rajchu według książki...tłumik narazie tylo środkowy bo dmuchał,,kat wywalony.....może to oststni tłumik takie fazy robi??nie wiem już co

[ Dodano: 26 Lis 2009 23:11 ]
filtr seria żaden stożek,w dieslu nic pewnie by nie dał



arwam

Post autor: arwam » pt lis 27, 2009 10:21

suhhar, powertrain,

zróbcie wydechy przelotowe i zobaczycie że wbrew opiniom , okaże sięże koniec końców wprzelot okaże się cichszym układem wydechowym na trasie niż ori wydech.
jedyny wyjętek kiedy będziecie mieli pedał gazu w podłodze.
a dwa to załóżcie FMIC i turbo zmieńcie na K24 lub T3. nie poznacie auta



Awatar użytkownika
powertrain
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
Lokalizacja: bielsko biała

Post autor: powertrain » sob lis 28, 2009 01:17

ja mam kkk k14 i z chęcią bym zamienił....na k24....kto chce niech pisze....

[ Dodano: 28 Lis 2009 00:17 ]
zapłacę jak za prezydenta



arwam

Post autor: arwam » sob lis 28, 2009 11:40

powertrain,

być może niedługo będę miał T3 na zbyciu.
jak by coś to w połowie przyszłego tygodnie odezwij się na PW.



suhhar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 10, 2009 11:46
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar » sob lis 28, 2009 12:06

a jak mam do swojego sdi wrzucic turbo ? :grin:



arwam

Post autor: arwam » sob lis 28, 2009 12:17

suhhar, zmieniasz kolektory i ssacy i wydechowy.
podpinasz olejenie turbiny, i zakładasz zamiast swojego komputera od SDI komputer od TDI.
zakładasz N75, zakładasz brakujące części dolotu od TDI i wydechu również, zakładasz IC. jest tego trochę ale jak najbardziej osiągalne i możliwe.
kwestia tylko czy nie będzie taniej sprzedać to auto i kupić TDI?
chyba że zakładać wszystko będziesz sam to wtedy jest to opłacalne.



Awatar użytkownika
powertrain
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
Lokalizacja: bielsko biała

Post autor: powertrain » ndz lis 29, 2009 20:14

arwam
T3 podejdzie do mnie bez zadnej przeróbki??

jest lepsze pd K24??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości