głośny przy 120km/h
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- powertrain
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
- Lokalizacja: bielsko biała
głośny przy 120km/h
problem mam taki że przy 120 do 130km/godz strasznie głośno mam w środku auta ale dziwi mnie to że przy przekroczeniu 130 dalej się ładnie zbiera i poziom hałasu znacznie maleje??najciszej jest przy prędkości 110 i 140??dziwne ?? co może być przyczyną??turbo pada??
Nie napisałeś tylko co to za hałas i co go powoduje
mogą być opony - szpary w drzwiach , stare uszczelki , silnik ,,, i cała masa innych rzeczy które na to wpływają ...
Napisz coś więcej na temat owego hałasu i skąd dobiega.

Napisz coś więcej na temat owego hałasu i skąd dobiega.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- powertrain
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
- Lokalizacja: bielsko biała
problem mam taki że przy 120 do 130km/godz strasznie głośno mam w środku auta ale dziwi mnie to że przy przekroczeniu 130 dalej się ładnie zbiera i poziom hałasu znacznie maleje??najciszej jest przy prędkości 110 i 140??dziwne ?? co może być przyczyną??turbo pada??
[ Dodano: 25 Lis 2009 23:27 ]
sorki nie wiem co sie porobiło .... hałas jak najbardziej z przodu auta z pod maski bardziej z prawej strony,chociaz może to być tylko przeklamanie a tylko tak słyszę,mam już zimowki ale to bez różnicy bo to samo jest na letnich może tylko w innym zakresie prędkości...zimówki 14 a letnie 195/50/14
[ Dodano: 25 Lis 2009 23:27 ]
sorki nie wiem co sie porobiło .... hałas jak najbardziej z przodu auta z pod maski bardziej z prawej strony,chociaz może to być tylko przeklamanie a tylko tak słyszę,mam już zimowki ale to bez różnicy bo to samo jest na letnich może tylko w innym zakresie prędkości...zimówki 14 a letnie 195/50/14
podepne sie pod temat. mam podobnie w swoim AAZ-cie mi hałasuje ale przy obrotach w granicy 3-tyś obrotów nie zaleznie na jakim biegu dlatego wykluczyłem łożyska, opony itp. hałas mozna porównac do buczenia ciezko określic, a jest to naprawde nie przyjemne no bo przy 3 tys obrotów to jest jakies 120 km/h. rozrząd jest nowy, pompa wody nowa napinacze rolki wsio nowe i kupowane z górnej półki. podejrzewam sprzęgło, co prawda nie mam chyba u siebie dwumasy no ale co moze byc innego przyczyną tego hałasu?? pozdro
- powertrain
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
- Lokalizacja: bielsko biała
nie nie wszytsko mam zrobione wymieniłem każdą jedną gumkę w zawieszeniu ,wszystkie łozyska nawet te w skrzyni za zielonym dekielkiem za lewym kołem,sprzęgło przy przebiegu 170tys chociaż patrząc na tarczę było jej jeszcze trochę a nie bylo wymieniane w rajchu według książki...tłumik narazie tylo środkowy bo dmuchał,,kat wywalony.....może to oststni tłumik takie fazy robi??nie wiem już co
[ Dodano: 26 Lis 2009 23:11 ]
filtr seria żaden stożek,w dieslu nic pewnie by nie dał
[ Dodano: 26 Lis 2009 23:11 ]
filtr seria żaden stożek,w dieslu nic pewnie by nie dał
suhhar, powertrain,
zróbcie wydechy przelotowe i zobaczycie że wbrew opiniom , okaże sięże koniec końców wprzelot okaże się cichszym układem wydechowym na trasie niż ori wydech.
jedyny wyjętek kiedy będziecie mieli pedał gazu w podłodze.
a dwa to załóżcie FMIC i turbo zmieńcie na K24 lub T3. nie poznacie auta
zróbcie wydechy przelotowe i zobaczycie że wbrew opiniom , okaże sięże koniec końców wprzelot okaże się cichszym układem wydechowym na trasie niż ori wydech.
jedyny wyjętek kiedy będziecie mieli pedał gazu w podłodze.
a dwa to załóżcie FMIC i turbo zmieńcie na K24 lub T3. nie poznacie auta
- powertrain
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
- Lokalizacja: bielsko biała
suhhar, zmieniasz kolektory i ssacy i wydechowy.
podpinasz olejenie turbiny, i zakładasz zamiast swojego komputera od SDI komputer od TDI.
zakładasz N75, zakładasz brakujące części dolotu od TDI i wydechu również, zakładasz IC. jest tego trochę ale jak najbardziej osiągalne i możliwe.
kwestia tylko czy nie będzie taniej sprzedać to auto i kupić TDI?
chyba że zakładać wszystko będziesz sam to wtedy jest to opłacalne.
podpinasz olejenie turbiny, i zakładasz zamiast swojego komputera od SDI komputer od TDI.
zakładasz N75, zakładasz brakujące części dolotu od TDI i wydechu również, zakładasz IC. jest tego trochę ale jak najbardziej osiągalne i możliwe.
kwestia tylko czy nie będzie taniej sprzedać to auto i kupić TDI?
chyba że zakładać wszystko będziesz sam to wtedy jest to opłacalne.
- powertrain
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
- Lokalizacja: bielsko biała
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości