Jaka powinna byc temperatura zasysanego powietrza?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jaka powinna byc temperatura zasysanego powietrza?
I od czego to zalezy jezeli jest za wysoka? (70-80C)
All ®ight`s reserved by ©yk
W ukladzie dolotowym, taka temperature mialem wykazana w blokach pomiarowych na komputerze. Pozatym jak sie silnik nagrzeje to o kolektor ssacy mozna sie oparzyc.
Silnik mam bez turbiny, wiec chyba IC odpada ;P
Nie wiesz od czego to zalezy ze ta temperatura jest tak wysoka?
Silnik mam bez turbiny, wiec chyba IC odpada ;P
Nie wiesz od czego to zalezy ze ta temperatura jest tak wysoka?
All ®ight`s reserved by ©yk
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
przeciez napisał ABA nie widzisz?T.O.B.I. pisze: jeśli tak to ABU
Cyku, zorientowany jesteś gdzie w tym amerykańcu jest czujnik temperatury powietrza zasysanego? Jesli w okoliocy filtra powietrza i pomiary robiłeś na rozgrzanym silniku to winna bedzie klapka jak T.O.B.I., napisał, a jesli gdzieś w samym zespole wtryskowym to może być taka wysoka bo czujnik się ogrzewa od metalu wokół. Mało kto coś wie konkretnie o tym amerykańskim wtrysku.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Jesli sie dobrze orientuje to jest z lewej strony u gory na kolektorze
Wkrecony z boku na wysokosci znaczka VW... chociaz gdzies czytalem ze w MAP sensorze tez wystepuje pomiar temperatury zasysanego powietrza...
Sprawdzalem klapke pod filtrem (ustami ;P) i dziala prawidlowo, przy okazji pociagnalem tez wezyk od EGR i w srodku tykala membrana, wiec te podzespoly chyba pracuja prawidlowo...
Jest jeszcze opcja elektrozaworu sterujacego EGR (zauwazylem ze przewody podcisnienia sa polaczone bezposrednio z tymi od klapki pod filtrem).
Moze wiecie jak go sprawdzic zeby nie popsuc? Planowalem podlaczyc go pod prostownik, ale nie chce zepsuc przypadkiem...
Wkrecony z boku na wysokosci znaczka VW... chociaz gdzies czytalem ze w MAP sensorze tez wystepuje pomiar temperatury zasysanego powietrza...
Sprawdzalem klapke pod filtrem (ustami ;P) i dziala prawidlowo, przy okazji pociagnalem tez wezyk od EGR i w srodku tykala membrana, wiec te podzespoly chyba pracuja prawidlowo...
Jest jeszcze opcja elektrozaworu sterujacego EGR (zauwazylem ze przewody podcisnienia sa polaczone bezposrednio z tymi od klapki pod filtrem).
Moze wiecie jak go sprawdzic zeby nie popsuc? Planowalem podlaczyc go pod prostownik, ale nie chce zepsuc przypadkiem...
All ®ight`s reserved by ©yk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 110 gości