hybryda td i tdi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
hybryda td i tdi
witam wszystkich serdecznie!
zamierzam zrobić mały experymet a mianowicie;
mój aaz odmowił posłuszeństwa znalazlem wiec dół od 1z w idealnym stanie
za namowa Arwama zostaje przy pompie od aaz tylko na 11 ja przerobie glowica i tloki również od aaz , wal i korb jako ze sa mocniejsze to od 1z i tu wlasnie mam maly problem.
z racji tego ze kolo w 1z jest ciezsze to gorzej sie zbiera z dolu .wyczytalem ze mozna zelzyc kolo ale bywa ze gorzej odpala i takie tam! z powodu niskiego bezwladu"lekkie kolo" i mój pomysł jest następujący założyć korby od 1z ale stopki od aaz ponieważ maja przeciwwage.!?
prosze o fachową porade
pozdrawiam.
zamierzam zrobić mały experymet a mianowicie;
mój aaz odmowił posłuszeństwa znalazlem wiec dół od 1z w idealnym stanie
za namowa Arwama zostaje przy pompie od aaz tylko na 11 ja przerobie glowica i tloki również od aaz , wal i korb jako ze sa mocniejsze to od 1z i tu wlasnie mam maly problem.
z racji tego ze kolo w 1z jest ciezsze to gorzej sie zbiera z dolu .wyczytalem ze mozna zelzyc kolo ale bywa ze gorzej odpala i takie tam! z powodu niskiego bezwladu"lekkie kolo" i mój pomysł jest następujący założyć korby od 1z ale stopki od aaz ponieważ maja przeciwwage.!?
prosze o fachową porade
pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 14:00 przez lyroj, łącznie zmieniany 2 razy.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Też uważam że tak będzie lepiej ...leo... pisze:wsadź pod maskę ori 1Z do niego pompe wtryskowa z AAZ
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
lyroj,
co do mniejszej bezwładności koła to nic się nie martw.
ważne tylko żeby było koło wyważone.
jakoś ja miałem koło od skrzyni 020 przy AAZ które jest znacznie lżejsze niż przy skrzyni 02A i jakoś nie miałem żadnych problemów.
wadą tego rozwiązania będzie trochę mniejsza trwałość tłumika drgań skrętnych tarczy sprzęgłowej, a nie żadne problemy z odpalaniem.
a co do korbowodów nie radzę kombinować z podmianami stopy korbowodu.
daj foto korb od AAZ i 1Z tuż obok siebie żeby było porównanie.
gdybym miał odpowiednie maszymy odelżyłbym i w AAZ'cie którego wcześniej miałem i w 1Z'cie i zarówno koło zamachowe jak i sam wał.
jak silnik będzie dobrze zrobiony to nie ma prawa być problemów przy odpalaniu. ale przy lekkim kole zamachowym będzie czulszy na ustawienie kąta wtrysku
[ Dodano: 24 Lis 2009 16:18 ]
wcześniej nie było problemów z robieniem osiągów. zobaczymy jeszcze jak będzie po zmianie wtryskiwaczy.
co do mniejszej bezwładności koła to nic się nie martw.
ważne tylko żeby było koło wyważone.
jakoś ja miałem koło od skrzyni 020 przy AAZ które jest znacznie lżejsze niż przy skrzyni 02A i jakoś nie miałem żadnych problemów.
wadą tego rozwiązania będzie trochę mniejsza trwałość tłumika drgań skrętnych tarczy sprzęgłowej, a nie żadne problemy z odpalaniem.
a co do korbowodów nie radzę kombinować z podmianami stopy korbowodu.
daj foto korb od AAZ i 1Z tuż obok siebie żeby było porównanie.
gdybym miał odpowiednie maszymy odelżyłbym i w AAZ'cie którego wcześniej miałem i w 1Z'cie i zarówno koło zamachowe jak i sam wał.
jak silnik będzie dobrze zrobiony to nie ma prawa być problemów przy odpalaniu. ale przy lekkim kole zamachowym będzie czulszy na ustawienie kąta wtrysku
[ Dodano: 24 Lis 2009 16:18 ]
ja już tak zrobiłem i żałuję że nie wsadziłem ponownie TD nawet a zwłaszcza 1.6TDmunior pisze:leo... napisał/a:
wsadź pod maskę ori 1Z do niego pompe wtryskowa z AAZ
Też uważam że tak będzie lepiej ...
wcześniej nie było problemów z robieniem osiągów. zobaczymy jeszcze jak będzie po zmianie wtryskiwaczy.
lyroj,
nie ma to sensu czym lżejsze koło zamachowe tym lepiej silnik będzie się zbierał na niższych biegach.
te przeciw wagi mają za zadanie chronić korby przed pogięciem korb choć się średnio z tego zadania wywiązują..
w każdym bądź razie ja bym nie szukał miodu w odbycie i korby zostawił w spokoju a zajął się wagą koła zamachowego i wału korbowego ale najpierw koło zamachowe.
[ Dodano: 24 Lis 2009 16:49 ]
a po drugie czym cięższy układ korbowo tłokowy to straty będą większe.
nie ma to sensu czym lżejsze koło zamachowe tym lepiej silnik będzie się zbierał na niższych biegach.
te przeciw wagi mają za zadanie chronić korby przed pogięciem korb choć się średnio z tego zadania wywiązują..
współczujęlyroj pisze:a co do zdjec to narazie jestem udupiony złamalem noge i przykuło mnie do wyra.
w każdym bądź razie ja bym nie szukał miodu w odbycie i korby zostawił w spokoju a zajął się wagą koła zamachowego i wału korbowego ale najpierw koło zamachowe.
[ Dodano: 24 Lis 2009 16:49 ]
a po drugie czym cięższy układ korbowo tłokowy to straty będą większe.
siema.
ja zostaje przy głowicy od td podpowiedz mi jakie wtryski dopasowac do pompy 11
i jeszcze jedno teraz mam turbine gareta 17 od karambola ma rozwiercona muszle i wsadzony jakis wiekszy wirnik
pompuje to bez kłopotów 1,8 bara
ale skrecilem ja na 1,2 bo z tej pompy paliwa brakuje
icka wsadzilem od suzuki bardzo ladnie pasuje i jest dosc spory
stary aaz z tym zestawem nie przestawał ciągnąc w całym zakresie obrotow
byłem zachwycony!
ja zostaje przy głowicy od td podpowiedz mi jakie wtryski dopasowac do pompy 11
i jeszcze jedno teraz mam turbine gareta 17 od karambola ma rozwiercona muszle i wsadzony jakis wiekszy wirnik
pompuje to bez kłopotów 1,8 bara
ale skrecilem ja na 1,2 bo z tej pompy paliwa brakuje
icka wsadzilem od suzuki bardzo ladnie pasuje i jest dosc spory
stary aaz z tym zestawem nie przestawał ciągnąc w całym zakresie obrotow
byłem zachwycony!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 217 gości