Golf II 1.8 bierze płyn chłodniczy nie traci mocy...
Jak jest zimny to chodzi na trzy tłoki jak pochodzi dłuzej tzn 1 min ,2 min i sie rozgrzeje to jest ok. Bierze płyn chłodniczy ok 1l na 100-200 km, nie traci mocy uszczelka pod głowicą wymieniona ale to i tak nic nie dało... aha nie mięsza się z olejem... Proszę o pomoc.
Golf II bierze płyn chłodniczy nie traci mocy... POMOCY...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: śr lis 25, 2009 21:11
- Lokalizacja: Szastarka
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: czw sie 06, 2009 13:15
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Leon
- Silnik: bcb
Witam
na wstępie upewniłeś się że nie ma nigdzie wycieków? np: z nagrzewnicy (dywaniki nie pływają jakieś nieszczelności -rury, chłodnica. Przy takim ubytku płynu powinien troche poddymiać. A podczas wymiany uszczelki mechanik sprawdzał szczelność głowicy, była prosta, planowana?
Szwagier miał kiedyś pękniętą głowicę w astrze ale dużo więcej paliła mu płynu, jak był zimny silnik to przez 5 minut nie dymił, ale jak się rozgrzał silnik to chmura z wydechu hehe
Aha a po wymianie uszczelki dokładnie odpowietrzyłeś układ chłodzenia? Ile już przejechałeś kilometrów, ile dolewałeś płynu do wymianie uszczelki:
na wstępie upewniłeś się że nie ma nigdzie wycieków? np: z nagrzewnicy (dywaniki nie pływają jakieś nieszczelności -rury, chłodnica. Przy takim ubytku płynu powinien troche poddymiać. A podczas wymiany uszczelki mechanik sprawdzał szczelność głowicy, była prosta, planowana?
Szwagier miał kiedyś pękniętą głowicę w astrze ale dużo więcej paliła mu płynu, jak był zimny silnik to przez 5 minut nie dymił, ale jak się rozgrzał silnik to chmura z wydechu hehe
Aha a po wymianie uszczelki dokładnie odpowietrzyłeś układ chłodzenia? Ile już przejechałeś kilometrów, ile dolewałeś płynu do wymianie uszczelki:
Ostatnio zmieniony czw lis 26, 2009 01:42 przez spoon83, łącznie zmieniany 3 razy.
Znasz trochę Fizyki ? to powinieneś wiedzieć ,że ciecz pod wpływem temperaturki zmienia swoje stany - stąd jest tak jak piszesz. Sprawdź co koledzy napisali wyżej - skoro nie masz oleju w płynie i na odwrót - to węże , nagrzewnica itp do sprawdzenia... Zobacz też sam korek - lubią puszczać , oraz sam zbiorniczek. Już kilku na forum miało mikro pęknięcia w samym zbiorniczku i wyciekało ...tomek744 pisze:Witam.czy ktoś mi powie jak jest z płynem chł. sprawdzenie stanu na zimnym tak? a jak jest nagrzany to poziom rośnie ? i kiedy dolewać ?na zimnym? już chole a nie wiem czy raz mam płynu dobrze raz za mało.o co kaman?
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 126 gości