problem z komputerem pokładowym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z komputerem pokładowym
witam mam problem z komputerem pokładowym mianowicie komputer pokazuje tylko czas, ile czasu samochód chodził odpalony bądź na zapłonie, i temperatura oleju a reszta nie działa pokazuje "--" bądź zera a przy temperaturze z zewnątrz -40. Co jak ktoś pomoże mi zniwelować usterke będę wdzięczny ! Pozdrawiam Tomek
Pokazywał kiedyś dobrze?
Na początek do sprawdzenia czy podciśnienie z dolotu dochodzi do zegara, czy jest czujnik temperatury zewnętrznej w lewym przednim narożniku auta, pod błotnikiem.
MFA nie posiada takiej funkcji, jeśli już to czas przejazdu.tedevip pisze: bądź na zapłonie
Na początek do sprawdzenia czy podciśnienie z dolotu dochodzi do zegara, czy jest czujnik temperatury zewnętrznej w lewym przednim narożniku auta, pod błotnikiem.
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 21:11 przez mate64, łącznie zmieniany 1 raz.
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
posaida przekrec zapłon i patrz na zegarek liczy ile auto jest odpalonetedevip pisze:MFA nie posiada takiej funkcji, jeśli już to czas przejazdu.
spalanie jak Ci nie dziala, to znaczy ze albo masz wezyk nieszczelny idacy od rurki plastkitowej ( zaowrek od srwa do kolektora ssacego ) do liczika, albo liczniktedevip pisze:bądź zera a przy temperaturze z zewnątrz -40. Co jak ktoś pomoże mi zniwelować usterke będę wdzięczny ! Pozdrawiam Tomek
jezeli tempertura powitrza Ci nie dziala, to cos z czujnikiem.. poszukaj go pod lewa podłuznica...
srednie spalanie bierze sie z przebiegu i spalania..
no i to byłoby wszystko
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
mate64, a właśnie jak odpalimy to leci czas
temperatura -40 na pewno czujnik
-- zapewne spalanie, średnia prędkość czujnik Halla z tylu licznika lub przewód podciśnienia
temperatura -40 na pewno czujnik
-- zapewne spalanie, średnia prędkość czujnik Halla z tylu licznika lub przewód podciśnienia
Pierwsza PNka na BLOSie?
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
az mi sie nie chce isc do auta, ale pewny niemal jestem ze kiedys na zapłonie zostawilem, bo sprawdzalem cos z dmuchawa i pozniej na zegarku mialem jakies tam minuty....mate64 pisze:Nie mam o co u mnie nie pokazuje jeśli nie mam włączonego silnika, tylko przekręce zapłon to mam ---
takze juz teraz zgłupiałem.. na pewno jest czas ile silnik pracował...
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
no dobra to będę sprawdzał, jestem raczej pewny że w tym wężyku nie ma żadnego Ciśnienia. kiedyś rozbieram licznik i się zastanawiałem co to jest i go odpaliłem i nic się nie działo. to mocne powinno być to ciśnienie czy słabe w tym wężyku ? i gdzie musi być podłączony drugi koniec wężyka?
obecne auto JETTA A2 COUPE GTX viewtopic.php?f=87&t=471331&p=5740560#p5740560
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
jeden do licznika , drugi koniec do zaworka na rurce laczacej serwo z kolektorem hamulcowym... pisalem juz wyzej....i nie cisnienie , tylko podcisnienie ...tedevip pisze:i gdzie musi być podłączony drugi koniec wężyka?
kolektor ssacy SSIE powetrze, w liczniku jest czujnik podcisnienia, na podstawie tego jakie ono jst wyliczane jest spalanie
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
można jakieś fotki gdzie ten drugi koniec wchodzi bo nie mam za bardzo pojęcia o czym mowa...guti pisze:jeden do licznika , drugi koniec do zaworka na rurce laczacej serwo z kolektorem hamulcowym... pisalem juz wyzej....i nie cisnienie , tylko podcisnienie ...tedevip pisze:i gdzie musi być podłączony drugi koniec wężyka?
kolektor ssacy SSIE powetrze, w liczniku jest czujnik podcisnienia, na podstawie tego jakie ono jst wyliczane jest spalanie
Ostatnio zmieniony śr lis 25, 2009 22:02 przez tedevip, łącznie zmieniany 2 razy.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
otwórz maske , poszuka plastikowej rurki miedzy kolktorem ssacym ( to srebrne pod wtryskiem ) do serwa hamuclowego ( takie okrągłe , pomka hamulcowa jest do tefo przykręcona ) na tj plastokowej rurce bdzie taki zawór zwrotny ( zółty element ma ) i ten zawórt ma dw krocce, przykryte gumowymi kapturkami.. do jednego z tych kroców ma byc podpięty wzyk ( zdejmujesz kapturek i podpinasz węzyk
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 192 gości