problem dymi przy starcje na niebieskawo i się trzesie lekko
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem dymi przy starcje na niebieskawo i się trzesie lekko
dodam że mam nie szczelną pompę i zaworek zwrotny na filtrze,leci z pod nastawnika dość mocno( jest ulany cały bok silnika
dymi tak jak by na biało ale o zabarwieniu lekkim niebieskim i jak lekko gazuje do 1700 to to się nasila ale chmury nie ma ale tak jak benzyna zimą sobie kopci.
i tak kąt wtrysku sprawdzany waha się od 49 do 52 (oczywiście rozgrzany silnik 88stoponi według vaga )
świece żarowe sprawne w 100%
co może być przyczyna ,rano włączają się świece (ale np jak było -3 to chyba lepiej palił - choć od niedawna zaczęło się lać z tej pompy (ale ona lała od kąd go kupiłem ale się pociło tylko )
Jak się rozgrzeje nie dymi przy ostrym bucie bardzo minimalnie na szaro czarno
Jakie logi zrobić i na jakim biegu żeby zdiagnozować silnik ???
auto mam od 60 tys i 4 lata oleju bierze 0.4 max 0.5 litra na 10tys km
aha i mróz -3 a silnik rano pryz odpalaniu chwilkę nie równo pracuje
(jak go kupiłem 1 zimę w ogóle nie było świec - 4 spalone też trzasł ale palił bez strzałą nawet przy - 10
dodam że nie dawno przeskoczył rozrząd ale ustawiony i nowy jest (3tys km temu) - silnik chodził do końca tylko klepał i nie miał mocy
katalizator wycięty
dzięki z góry za odp
dymi tak jak by na biało ale o zabarwieniu lekkim niebieskim i jak lekko gazuje do 1700 to to się nasila ale chmury nie ma ale tak jak benzyna zimą sobie kopci.
i tak kąt wtrysku sprawdzany waha się od 49 do 52 (oczywiście rozgrzany silnik 88stoponi według vaga )
świece żarowe sprawne w 100%
co może być przyczyna ,rano włączają się świece (ale np jak było -3 to chyba lepiej palił - choć od niedawna zaczęło się lać z tej pompy (ale ona lała od kąd go kupiłem ale się pociło tylko )
Jak się rozgrzeje nie dymi przy ostrym bucie bardzo minimalnie na szaro czarno
Jakie logi zrobić i na jakim biegu żeby zdiagnozować silnik ???
auto mam od 60 tys i 4 lata oleju bierze 0.4 max 0.5 litra na 10tys km
aha i mróz -3 a silnik rano pryz odpalaniu chwilkę nie równo pracuje
(jak go kupiłem 1 zimę w ogóle nie było świec - 4 spalone też trzasł ale palił bez strzałą nawet przy - 10
dodam że nie dawno przeskoczył rozrząd ale ustawiony i nowy jest (3tys km temu) - silnik chodził do końca tylko klepał i nie miał mocy
katalizator wycięty
dzięki z góry za odp
- PacekPlacki
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
- Lokalizacja: PŁOCK
Witam
Mam podobny Problem wymieniłem uszczelniacze , pierścienie , wyczyściłem nastawnik , zmieniłem swiece żarowe, wszystkie doloty, kolektor sąący , wydechowy , interculer , rury doprowadzające wyczyszczone na błysk, kąt wtrysku w granicach 51-53 , dawka nastawnika . 4 - 4,4 , auto pali od strzału jak zimne i kopci na szaro biały kolor co moze być jeszcze nie tak , POMOCY - dodam że przed wymianami tez kopciło tak samo + niebieski dym teraz niebieskiego nie widać. Co do pompy i nastawnika to nie widac żeby cos się gdzieś lało pęcherzyków powietrza w przewodach też nie widać.
MK3 1Z
A co do nie równej pracy proponuje wyczyścić nastawnik u mnie też tak było brzed rozbiórka po wyczyszczeniu nastawnika siklnik pracuje równiutko. A co do kopcenia to wymieniłem to co powywez wypisałem i kopci dalej.
Mam podobny Problem wymieniłem uszczelniacze , pierścienie , wyczyściłem nastawnik , zmieniłem swiece żarowe, wszystkie doloty, kolektor sąący , wydechowy , interculer , rury doprowadzające wyczyszczone na błysk, kąt wtrysku w granicach 51-53 , dawka nastawnika . 4 - 4,4 , auto pali od strzału jak zimne i kopci na szaro biały kolor co moze być jeszcze nie tak , POMOCY - dodam że przed wymianami tez kopciło tak samo + niebieski dym teraz niebieskiego nie widać. Co do pompy i nastawnika to nie widac żeby cos się gdzieś lało pęcherzyków powietrza w przewodach też nie widać.
MK3 1Z
A co do nie równej pracy proponuje wyczyścić nastawnik u mnie też tak było brzed rozbiórka po wyczyszczeniu nastawnika siklnik pracuje równiutko. A co do kopcenia to wymieniłem to co powywez wypisałem i kopci dalej.
Ostatnio zmieniony śr lis 25, 2009 10:30 przez PacekPlacki, łącznie zmieniany 3 razy.
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
szarawo bialy dym chyba swiadczy otym ze masz powietrze w przewodach paliwowych. ja bym sprobowal pompe odpowietrzyc
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
- PacekPlacki
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
- Lokalizacja: PŁOCK
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
PacekPlacki,
odpal auto i luzuj po kolei sroby od przewodow na wtryskach az bedzie ropa pryskac. zrob tak kilka razy moze cos pomoze
[ Dodano: 25 Lis 2009 12:22 ]
gdzies tu na farum byl temat o kopceniu na szarobialy kolor
odpal auto i luzuj po kolei sroby od przewodow na wtryskach az bedzie ropa pryskac. zrob tak kilka razy moze cos pomoze
[ Dodano: 25 Lis 2009 12:22 ]
gdzies tu na farum byl temat o kopceniu na szarobialy kolor
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
- PacekPlacki
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
- Lokalizacja: PŁOCK
- PacekPlacki
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
- Lokalizacja: PŁOCK
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
a jak ze spalaniem? ile pali
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
- PacekPlacki
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
- Lokalizacja: PŁOCK
teraz nie wiem bo nie jeżdziłem nim jeszcze po zmontowaniu cały czas stoi w garażu bo chce siępozbyc tego dymu :/ ( kat ustawiany był na rozgrzanym silniku dawka paliwa też ) przed rozbiurką silnika palił 4,5 na 100km prz prędkościach 100/120 w trasie w mieście tez palił krocie byłem tym pozytywnie zaskoczony tyle że kopcił stąd był mały remoncik.
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
a moze wode ci bierze i dlatego na bialo kopci. miales sprawdzana szczelnosc glowicy?
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
- PacekPlacki
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
- Lokalizacja: PŁOCK
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 887
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
tez tak slyszalem. moja naszczescie nie byla popekana ale zrobilem kapitalny remont. ja proponuje ci troche nim pojezdzic po tym remoncie i wtedy bedziesz cos wiecej wiedzialPacekPlacki pisze:( podobno w TDI to normalna rzecz 90% głowic tak ma )
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 213 gości