Jaki Intercooler??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Michaś_1977, no już nie przesadzajmy... wiadomo, że IC ma schładzać powietrze, ale te kilka cm długości czy wysokości na pewno nie sprawią tego, że auto zaraz straci ducha i nie będzie mieć POWER'a .
P.S.
Że też ja nie mam szerokich zderzaków.... znacznie by mi to problem rozwiązało z montażem IC .
P.S.
Że też ja nie mam szerokich zderzaków.... znacznie by mi to problem rozwiązało z montażem IC .
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 22:28 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
jarekkoval, ja jak już zamontuje ten od fiata to się podzielę wrażeniami czy jednak będzie auto puchło czy nie.... u mnie jeszcze sprawę załatwi trochę metrów rury więc ona też w jakiś sposób będzie ciepło odbierać . Najlepiej wszystko sobie pomierzyć na spokojnie i wtedy działać. Ja myślałem, że ten pierwszy co foto pokazałem się zmieści, ale się myliłem. Dlatego muszę mieć IC w kształcie kwadratu bo tylko taki zmieszczę z przodu mk2 na wąskim zderzaku .
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
marcinas1983,a skąd ja mam wiedzieć o ile on jest krótszy ?
Każdy walczy o to żeby upchnąć jak największy IC przed chłodnicę i tak-jeżeli rdzeń jest krótszy powiedzmy o 5cm,to przy wysokości 17cm (Master),daje nam 85cm/kw. powierzchni,a to jeszcze na dobrą sprawę trzeba by było pomnożyć przez grubość rdzenia.
Nigdzie nie napisałem,że auto straci ducha i nie będzie powera,ale j/w.
Każdy walczy o to żeby upchnąć jak największy IC przed chłodnicę i tak-jeżeli rdzeń jest krótszy powiedzmy o 5cm,to przy wysokości 17cm (Master),daje nam 85cm/kw. powierzchni,a to jeszcze na dobrą sprawę trzeba by było pomnożyć przez grubość rdzenia.
Nigdzie nie napisałem,że auto straci ducha i nie będzie powera,ale j/w.
Jeśli tak,to spoko,ale wyższy chyba(?) gorzej by było upchnąć...jarekkoval pisze:jeden jest szerszy i nizszy, a drugi wezszy ale wyzszy wiec mysle ze na to samo wychodzi
Dzikuvip,
jak nie będziesz dmuchał więcej jak 1,8bara to polecam IC od VECTRY C 2.2DTI.
z przodu jest mocowanyna ścisk i trzeba się troszeczkę pobawić szlifierką przy plastiku tego IC żeby zmniejszyć nie które dystanse. a jedyn przeróbka w nadwoziu to delikatne podcięcie dolnego mocowania przedniego pasa. i włożenie tam dopasowanego ceownika lub kątowniczka.
IC w całości zasłania chłodnicę i jest od niej wiekszy zarówno na wysokość jak na szerokości.
ale przy silniku 1.6TD doskonale spełniał swoje zadanie.
a z węży to będą Ci potrzebne żeby na niego nasadzić najlepiej ori wąż od SB od turbiny do IC i wąż od audi 80 od IC
jak nie będziesz dmuchał więcej jak 1,8bara to polecam IC od VECTRY C 2.2DTI.
z przodu jest mocowanyna ścisk i trzeba się troszeczkę pobawić szlifierką przy plastiku tego IC żeby zmniejszyć nie które dystanse. a jedyn przeróbka w nadwoziu to delikatne podcięcie dolnego mocowania przedniego pasa. i włożenie tam dopasowanego ceownika lub kątowniczka.
IC w całości zasłania chłodnicę i jest od niej wiekszy zarówno na wysokość jak na szerokości.
ale przy silniku 1.6TD doskonale spełniał swoje zadanie.
a z węży to będą Ci potrzebne żeby na niego nasadzić najlepiej ori wąż od SB od turbiny do IC i wąż od audi 80 od IC
raz go wypluło na łączeniu plastiku i rdzenia bo rozgięło łapki które trzy6mają boczek, po za tym nic mu sięnie stało. w silniku 1.6TD zda lepiej egzamin bo te silniki nie mają aż takiego apetytu na powietrze jak AAZ'y i co za tym idzie będzie trochę niższa temp, niz w AAZ'cie.t0mal pisze:arwam, A w którym miejscu się rozpadł?
póki miałem 1.6TD w nadwoziu nawet na myśl mi nie przychodziło żeby IC zmieniać na inny.
nie było żadnych problemów z chłodzeniem nawet w najgorsze upały.
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 133 gości