Problem z odpaleniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 14:59
- Lokalizacja: Wrocław/Jarosław
- Kontakt:
Problem z odpaleniem
Mam Golfa 3 1.8+LPG 95.r i na trasie zaczeło mi pipczeć, że brak oleju - przejechałem 2 km, zaparkowałem, kupiłem olej dolałem i dojechałem do domu 2 km już bez migającego oleju,
Od dnia kolejnego nie mogłem już zapalić aż rozładowałem akumulator....
Po perypetiach z prostownikiem w końcu udało mi się naładować akumulator ale auto nie odpala dalej. [zapłon normalnie, odpala się auto po czym momentalnie gaśnie nie łapiąc obrotów,,,,] gazu prawie nie ma w aucie, a benz dolałem 3L ale nie pomogło....
Rozrusznik obraca normalnie ale auto nie łapiąc obrotów nawet 10.000 gaśnie zaraz po odapleniu....
Słabo się znam i proszę o opinię jakie podjąć kroki zanim pojadę na warsztat... - auto stoi już tydzień i mnie *#cenzura#*.... ,
opinie:
1. dolej benzyny i próbuj odpalać
2 niech cię koledzy popchają do stacji benzynowej i tanguj gaz i benz i próbuj odpac
3. próbuj na popych zapalać - inna osoba mówi że tak to się odpala graty typu maluch, polonez, i żebym ja na popych nie odpalał auta bo moge zjebac
4. mechanik
ale zanim skorzystam z ostatniej wydającej się jako najrozsądniejsza to chciałbym obadać co wymaga naprawy, ponieważ mechanik będzie mnie musiał cholować do warsztatu a w gre wchodzi mechanik tylko w okolicy zamieszkania [koszty holowania] i niechiałbym zostać naciągniety na niepotrzebne koszty przez nieuczciwego mechanika
proszę o pomoc za co z góry dziękuje.....
Od dnia kolejnego nie mogłem już zapalić aż rozładowałem akumulator....
Po perypetiach z prostownikiem w końcu udało mi się naładować akumulator ale auto nie odpala dalej. [zapłon normalnie, odpala się auto po czym momentalnie gaśnie nie łapiąc obrotów,,,,] gazu prawie nie ma w aucie, a benz dolałem 3L ale nie pomogło....
Rozrusznik obraca normalnie ale auto nie łapiąc obrotów nawet 10.000 gaśnie zaraz po odapleniu....
Słabo się znam i proszę o opinię jakie podjąć kroki zanim pojadę na warsztat... - auto stoi już tydzień i mnie *#cenzura#*.... ,
opinie:
1. dolej benzyny i próbuj odpalać
2 niech cię koledzy popchają do stacji benzynowej i tanguj gaz i benz i próbuj odpac
3. próbuj na popych zapalać - inna osoba mówi że tak to się odpala graty typu maluch, polonez, i żebym ja na popych nie odpalał auta bo moge zjebac
4. mechanik
ale zanim skorzystam z ostatniej wydającej się jako najrozsądniejsza to chciałbym obadać co wymaga naprawy, ponieważ mechanik będzie mnie musiał cholować do warsztatu a w gre wchodzi mechanik tylko w okolicy zamieszkania [koszty holowania] i niechiałbym zostać naciągniety na niepotrzebne koszty przez nieuczciwego mechanika
proszę o pomoc za co z góry dziękuje.....
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 14:59
- Lokalizacja: Wrocław/Jarosław
- Kontakt:
koledzy pomogli mi zapchac na stacje benz., zatankowałem gazu za 20pln, zapaliłem auto, to dolałem jeszcze gazu za kolejne 20 pln, pojechałem 1 km i jakoś nie zredukowałem z 3 biegu przy wolniejszej jeździe i mi auto gasło przy zwalnianiu, niepotrzebnie wciskałem sprzęgło to mi gasł samochód w trasie i zapalał się zapłon, spuszczałem sprzęgło i dodawłem gazu [jak bym palił na pych] i się zapalało [na 3 bieg!!] aż mi zgasło gdy zatrzymałem się na światłach i z powrotem musiałem zapcha na podwórko.....
nie chciał już zapalic....
Paliwa jest ok. 7L i było cały czas
ktoś mi mówił że mogłem go zagazowac podczas katowania na powolnej jeździe na 3 + wciskanie sprzęgła.... i że jutyro prubowa odpalic jak wywietrzeje.... ???
ps. swoją drogą to dziwne że nie chiał zapalic, na benz. a jak dolałem gazu to zapalił ??
na przełączniku LPG po lewej stronie mam lampka z literka B [swieci na zielono, czasem na czerwono - nie wiem od czego to zależy], a po prawej lampke z literka G na górze i R na dole [także czasem świeci na zielono, czasem na czerwono - LPG STAKO 40L]

Paliwa jest ok. 7L i było cały czas
ktoś mi mówił że mogłem go zagazowac podczas katowania na powolnej jeździe na 3 + wciskanie sprzęgła.... i że jutyro prubowa odpalic jak wywietrzeje.... ???
ps. swoją drogą to dziwne że nie chiał zapalic, na benz. a jak dolałem gazu to zapalił ??
na przełączniku LPG po lewej stronie mam lampka z literka B [swieci na zielono, czasem na czerwono - nie wiem od czego to zależy], a po prawej lampke z literka G na górze i R na dole [także czasem świeci na zielono, czasem na czerwono - LPG STAKO 40L]
Ostatnio zmieniony śr lis 25, 2009 00:03 przez krzysiekhhns, łącznie zmieniany 1 raz.
Czerwony kolr oznacza rezerwe a zielony ze jest nalane ponad rezerwekrzysiekhhns pisze:na przełączniku LPG po lewej stronie mam lampka z literka B [swieci na zielono, czasem na czerwono - nie wiem od czego to zależy], a po prawej lampke z literka G na górze i R na dole [także czasem świeci na zielono, czasem na czerwono - LPG STAKO 40L]


Były kiedyś sobie:
Audi 80B4 2.0ABT
Golf MKII 1.6PN CL==>GT
Golf MKII 1.8RP GL
Golf MKII 1.3MH CL
Audi 80B4 2.0ABT
Golf MKII 1.6PN CL==>GT
Golf MKII 1.8RP GL
Golf MKII 1.3MH CL
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 14:59
- Lokalizacja: Wrocław/Jarosław
- Kontakt:
podładowałem dalej akumulator bo mi padł, auto zapaliło bez problemu [2 dni stał nie ruszany] to zostawiłem na luzie i dałem mu 2x w gaz aby obroty podnieść a potem zostawiłem na 10 min niech sobie "pochodzi". Z wydechu leciało dużo dymu [a wiec boje sie że może brać olej] i po 5 min auto samo zgasło gdy byłem za murkiem się "załatwić".
Wycieraczki chodzą dziwnie jakby elektryka była zjechana i prawy kierunek lampka miga jak zwariowana jak włączam prawy kierunek, poza tym w aucie u poprzedniego właściciela była tuba i wzmacniacz a teraz nie ma i pod maską są kable pourywane luzem [około 10]
Wkurza mnie i jutro jestem umówiony do mechanika z samego rana na diagnostykę ponieważ nie ogarniam....
Proszę o poradę co jeszcze mogę zrobić lub sprawdzić co boli mojego golfa, mechanik jak to mechanik z pewnością będzie się starał zedrzeć ode mnie pieniążki
a za tydzień czeka mnie trasa przez całą Polskę do domu na święta Wrocław-Kraków-Rzeszów i boje się żeby się auto nie "rozjechało" na trasie bo w tedy już kompletnie nie będę wiedział co zrobić, rozłożyć chyba tylko ręce i płakać proszę o pomoc....
gg6835941
Wycieraczki chodzą dziwnie jakby elektryka była zjechana i prawy kierunek lampka miga jak zwariowana jak włączam prawy kierunek, poza tym w aucie u poprzedniego właściciela była tuba i wzmacniacz a teraz nie ma i pod maską są kable pourywane luzem [około 10]
Wkurza mnie i jutro jestem umówiony do mechanika z samego rana na diagnostykę ponieważ nie ogarniam....
Proszę o poradę co jeszcze mogę zrobić lub sprawdzić co boli mojego golfa, mechanik jak to mechanik z pewnością będzie się starał zedrzeć ode mnie pieniążki
a za tydzień czeka mnie trasa przez całą Polskę do domu na święta Wrocław-Kraków-Rzeszów i boje się żeby się auto nie "rozjechało" na trasie bo w tedy już kompletnie nie będę wiedział co zrobić, rozłożyć chyba tylko ręce i płakać proszę o pomoc....
gg6835941
One sa zaizolowane??krzysiekhhns pisze:pod maską są kable pourywane luzem [około 10]
Może lewe powietrze gdzies lapie??
Ostatnio zmieniony wt gru 01, 2009 17:03 przez mecik, łącznie zmieniany 1 raz.
Były kiedyś sobie:
Audi 80B4 2.0ABT
Golf MKII 1.6PN CL==>GT
Golf MKII 1.8RP GL
Golf MKII 1.3MH CL
Audi 80B4 2.0ABT
Golf MKII 1.6PN CL==>GT
Golf MKII 1.8RP GL
Golf MKII 1.3MH CL
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 14:59
- Lokalizacja: Wrocław/Jarosław
- Kontakt:
1. sprawdzenie układu zapłonowego
2. sprawdzenie wtryskiwania paliwa
+ lutowanie przewodu złącza
3. wymiana krućca wody przy bloku silnika
4. Wymiana uszczelki pokrywy zaworów
5. Wymiana czujnika wentylatora chłodnicy
- uszczelka pokr. zaworów
- kruciec wody
- czujnik wentylatora chłodnicy
robocizna 182zł materiały 51zł
powiedział że winna jest tego że dolewałem oleju [gdy mi migał wskaźnik że trzeba uzupełnić ] i wylewało bo uszczelka padła
troche zapłaciłem i boli mnie przez to portfel, ale ważne że jeździ w końcu, wrzuce to jeszcze na forum może komuś to pomoże
+coś jeszcze niby przestawił że teraz auto zapala wreszcie na benzynie i potem przełącza się na gaz [do tej pory odpalałem odrazu z gazu]
kwit
od mechanika
ps. Uwaga na kompleks mechaników na ul. Hubskiej 24-26 we Wrocławiu - kantują !!!
//wo gule proponuje osobny temat aby wpisywać mechaników lubiących kantować, tak
aby łatwo było znaleźć w opcji "szukaj" np. Miasto, Ulica, Na czym próbował okantować
- ale to już robota dla admina
2. sprawdzenie wtryskiwania paliwa
+ lutowanie przewodu złącza
3. wymiana krućca wody przy bloku silnika
4. Wymiana uszczelki pokrywy zaworów
5. Wymiana czujnika wentylatora chłodnicy
- uszczelka pokr. zaworów
- kruciec wody
- czujnik wentylatora chłodnicy
robocizna 182zł materiały 51zł
powiedział że winna jest tego że dolewałem oleju [gdy mi migał wskaźnik że trzeba uzupełnić ] i wylewało bo uszczelka padła
troche zapłaciłem i boli mnie przez to portfel, ale ważne że jeździ w końcu, wrzuce to jeszcze na forum może komuś to pomoże
+coś jeszcze niby przestawił że teraz auto zapala wreszcie na benzynie i potem przełącza się na gaz [do tej pory odpalałem odrazu z gazu]
kwit
od mechanika
ps. Uwaga na kompleks mechaników na ul. Hubskiej 24-26 we Wrocławiu - kantują !!!
//wo gule proponuje osobny temat aby wpisywać mechaników lubiących kantować, tak
aby łatwo było znaleźć w opcji "szukaj" np. Miasto, Ulica, Na czym próbował okantować
- ale to już robota dla admina
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 82 gości