Uszkodzenie silnika po zrywie... Przerywa i gaśnie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Daniel-K
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lis 09, 2009 19:23
Lokalizacja: Szczecin

Uszkodzenie silnika po zrywie... Przerywa i gaśnie

Post autor: Daniel-K » wt lis 24, 2009 18:59

Witam,mam problem...
Napisze krótko o co chodzi:
W sobote wyjezdzalem z roboty i chcialem troszke mu przygazowac tzn dalemgo na wyzsze obroty i dalem zrywa,no i ... nagle zaczelo mi cos szarpac w silniku i nie dalo sie jechac dalej... zostawilem go mechanikom ale nie moga sobie dac rady,glowica zostala splanowana,uszczelka glowicy wymieniona,pasek rozrządu cały... i cos tamw zaworach grzebali ale nic nie pomogło...
Silnik odpala i jako tako wchodzi na wyzsze obroty ale zaraz jak puszcze pedal gazu to gasnie,i kopci na bialo niebiesko a tak wczesniej nie dymil... moze ktos z wAS ma jakis pomysl co tu wymienic ?
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt lis 24, 2009 19:01

Ścięty klin na wale.



Daniel-K
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lis 09, 2009 19:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Daniel-K » wt lis 24, 2009 19:06

hmm też takie sugestie były że coś z wałem... dziękuje ci za odpowiedź
moze ktos ma jeszcze jakies propozycje ?



arwam

Post autor: arwam » wt lis 24, 2009 19:10

Daniel-K,

mogły wtryskiwacze się zawiesić.
jak pracował silnik głośno twardo i metalicznie ? jak tak to przyczyna była we wtryskiwaczach



Daniel-K
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lis 09, 2009 19:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Daniel-K » wt lis 24, 2009 19:16

arwam pisze:Daniel-K,

mogły wtryskiwacze się zawiesić.
jak pracował silnik głośno twardo i metalicznie ? jak tak to przyczyna była we wtryskiwaczach
Kurcze już sam nie wiem... Ale odpala teraz normalnie tylko że przerywa i kopci dziwnym kolorem hmm...
Możliwe że właśnie też coś wtryskiwacze winne są ale jednak wydaje mi się że to nie wtryski,
dzięki za odpowiedź
ps.silnik pracował dosyc glosno
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 19:18 przez Daniel-K, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » wt lis 24, 2009 19:18

Daniel-K,
najlepiej nagraj filmik z rozruchu silnika i daj widok na wydech po odpaleniu i wtedy moązmy Ci coś powiedzieć bo pojęcie "dziwny kolor " nic nam nie mówi



Daniel-K
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lis 09, 2009 19:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Daniel-K » wt lis 24, 2009 19:23

wiem ze to wstyd ale nie mam narazie sprzętu do nagrywania,tela tez nie mam tlyko takiego do dzwonienia i pisanie ale mneijsza o to,kolor dymu to bialo niebieski,chodzi ogolnie o to ze jest inny od tego normalnego czyli nie kopci normalnie na czarno jak diesel tylko inaczej...wiem ze to pogmatwane ale jutro sprawdze ten klin,i po kolei wtryski... dzisiaj nie dam rady



arwam

Post autor: arwam » wt lis 24, 2009 19:40

Daniel-K pisze:wiem ze to wstyd ale nie mam narazie sprzętu do nagrywania,
to nie żaden wstyd.
Wstyd to jest kraść.
jak nic nie ukradłeś :D to nie masz się czego wstydzić.
być może tylko pompa na pasku przeskoczyła ale dla pewności to najpierw sprawdź rozrząd i koło pasowe na wale.
a biało niebieski dym wskazuje na późny kąt wtrysku.
czyli jak wcześniej sprawdź cały rozrzą i czy jak ustawisz na kole znak to czy i na pompie się pokrywaja znaki.



Daniel-K
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lis 09, 2009 19:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Daniel-K » wt lis 24, 2009 19:52

Zrobie jutro tak jak napisales,jak cos to napisze jaki wynik :)
Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi.
Cześć

[ Dodano: 25 Lis 2009 17:33 ]
Witam,no więc pogrzebaliśmy dzisiaj troszke przy nim i okazało się że pompa jest do kitu,troche ją ustawilismy i jest już ok,teraz już tak nie dymi,nie przerywa,tylko mam kolejny problem...Wytłumacze tak po swojemu bo inaczej nie umiem;
zawsze jak włączamy zaplon to oczywiscie na liczniku mamy żółtą kontroleczke tą od podgrzewania świec,no i teraz mam tak że ani żołtej kontrolki ani tego klasycznego dzwięku pykania nie słychać... te pykanie to wiecie o co chodzi :)
znalazlem jakąś kostke ale nie jestem pewny czy to ta,mogl by mi ktos powiedziec gdzie jest kostka odpowiadająca za podgrzewanie swiec ? albo ktore to kable bo w tym golfie to masakra z ta instalacją ...
pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości