Golf Mk II coś warczy podczas jazdy po łuku w prawą stronę

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

paweltop
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw mar 19, 2009 17:59
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: paweltop » wt lis 24, 2009 00:18

no wlasnie tak nie ma na skreconych kołach więc juz sam nie wiem;/;/



Awatar użytkownika
mosiek2206
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mosiek2206 » wt lis 24, 2009 01:35

Sprawdź luzy na wewnętrznych przegubach po prostu ręką wjedź na kanał wejdź pod auto i poruszaj tymi przegubami w każdą stronę i napisz czy coś wyczułeś.


Mosiek

paweltop
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw mar 19, 2009 17:59
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: paweltop » wt lis 24, 2009 13:29

Koledzy a jak zdiagnozowac ze łożysko przedniego koła jest do wymiany??bo ja wziąłem ruszałem przednik kołem lewym do przodu i do tyłu stojąc na wprost niego i był wyczuwalny luz...



Awatar użytkownika
mosiek2206
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mosiek2206 » wt lis 24, 2009 16:06

trzymając koło od góry i od dołu obręczy próbuj poruszać w kierunku komory silnika i z powrotem i zobaczysz czy są wyczuwalne luzy na kole jak są to sprawdź czy masz dobrze dokręconą nakrętkę na piaście mogła się poluzować.


Mosiek

paweltop
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw mar 19, 2009 17:59
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: paweltop » wt lis 24, 2009 17:33

nakrętka piasty jest dobrze dokręcona a luz jest wyczuwalny, sporbuje to jeszcze sprawdzic na podniesionym lewym kole, jesli luz bedzie to lozysko do wymiany?mam nadzieje ze to ewentualnie wina tego lozyska jest przyczyna tego warczenia podczas jazdy



Awatar użytkownika
mosiek2206
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mosiek2206 » wt lis 24, 2009 19:08

to ty teraz patrzyłeś na nie podniesionym kole i masz luzy?? to na podniesionym będą kosmiczne trochę dziwny objaw jak na łożysko, łożysko powinno huczeć cały czas a nie tylko przy skręcie ale jak masz takie luzy to prawie pewne ze łożysko idzie do wymiany.


Mosiek

lubicz9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw lis 19, 2009 01:09
Lokalizacja: grudziadz/Parski/Wloclawek

Post autor: lubicz9 » wt lis 24, 2009 20:20

to raczej bedzie te łozysko


"żeby sztywna była furka, w furce musi być rozpórka"

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt lis 24, 2009 22:22

Łożysko w lewym przednim kole - objaw nasila się przy jego dociążaniu a to występuje przy jeździe po łuku w prawo.
Sprawdzanie na podniesionym - mało kto potrafi zdiagnozować.Specyfika konstrukcji tego typu łożysk.
Wymień i będzie cisza... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

lubicz9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw lis 19, 2009 01:09
Lokalizacja: grudziadz/Parski/Wloclawek

Post autor: lubicz9 » wt lis 24, 2009 23:14

dokładnie ja jz nieraz przerabiałem ten temat :bajer:


"żeby sztywna była furka, w furce musi być rozpórka"

paweltop
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw mar 19, 2009 17:59
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: paweltop » wt lis 24, 2009 23:26

wielkie dzieki chłopaki za pomoc :pub:



lubicz9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw lis 19, 2009 01:09
Lokalizacja: grudziadz/Parski/Wloclawek

Post autor: lubicz9 » wt lis 24, 2009 23:39

spx jak zrobisz daj znac czy to to było pozdro


"żeby sztywna była furka, w furce musi być rozpórka"

paweltop
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw mar 19, 2009 17:59
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: paweltop » czw lis 26, 2009 21:43

Koledzy mam jeszcze takie pytanko, bo jutro mam zamiar sie wziasc za wymiane tego lozyska, i mam pytanie czy po wymianie trzeba ustawiać zbieznosc kol??wiadomo bede wyjmowal cala zwrotnice z piasta odkrecal od wachacza drazka kierowniczego i amorka, takze doradzcie cos:)



lubicz9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw lis 19, 2009 01:09
Lokalizacja: grudziadz/Parski/Wloclawek

Post autor: lubicz9 » czw lis 26, 2009 22:06

nie raczej nie musisz jechac na zbieznosc chyba ze teraz masz cos nie tak ze zbieznoscia


"żeby sztywna była furka, w furce musi być rozpórka"

paweltop
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw mar 19, 2009 17:59
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: paweltop » czw lis 26, 2009 22:11

ok dzieki:)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 304 gości