turbina T3 luzy na wirniku czy sens zakladać

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob lis 21, 2009 02:58

Jak nie masz przewodu wykończysz turbinę


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Post autor: arwam » sob lis 21, 2009 08:09

JABcok20 pisze:może dlatego bo nie mam przewodu od filtra:P
chyba dlatego , nie pomyslałem o tym:)
:panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna:

:panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna: :panna:



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lis 21, 2009 11:11

:grin:
ale ludziska sie oglądaly jak świszczał:P


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » ndz lis 22, 2009 02:00

arwam pisze:ja bym nie zamieniał K24 czy T3 na mniejszą T2 lub K14
Do jazdy na codzień wystarczy, a lag w T3 jest trochę męczący.

[ Dodano: 22 Lis 2009 01:01 ]

ale ludziska sie oglądaly jak świszczał:P
To się będą oglądać jak głowica wystartuje w kosmos :grin: zakładaj filtr szkoda silnika.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt lis 24, 2009 00:47

chłopki zwracam honor.
zmienilem dzisiaj fale i tłokorozdzielacz i samochód idzie jak burza:)
rzeczywiscie lag jest ale wcale nie jest aż tak wnerwiający:) za to od 3 wzwyż fura wymiata jak turbo dmuchnie te 0,7-1,0 bara to juz paliwka brakuje...

wszystko co powiedziałm o T3 cofam :grin:


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » wt lis 24, 2009 10:28

JABcok20,

pobaw się z ustawieniami i poszukaj gdzieś dźwigni gazu od transita czyli wałek z ramką trzymającą sprężynki governora.
wtedy troszkę więcej będziesz mógł podlać paliwkiem.
przy jakim ciśnieniu przestaje Ci kopcić pod pełnym butem?



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt lis 24, 2009 12:36

arwam pisze:przy jakim ciśnieniu przestaje Ci kopcić pod pełnym butem?
na razie nie mam czasu ustawiac. trzeba za dnia a wieczorem kiepsko widać.
uruchomie ten WG jak pisałeś i zobacze co to da.
ale teraz samochód nie do poznania. malo kopci i zrywny jak cholera. ciągnie do samego końca(5500)

dałem gubsza (o 0,1mm ) podkładke pod tłokorozdzielacz tą co idzei między fale a tłoczek.
nie wiem czy te 0,1 mm cos daje ale teraz ciagnie do samego konca może to z powodu wiekszego turba bo na k14 nie chciał..

na fali od pośredniego pracuje dużo ciszej!!!!


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » wt lis 24, 2009 13:12

JABcok20 pisze:dałem gubsza (o 0,1mm ) podkładke pod tłokorozdzielacz tą co idzei między fale a tłoczek.
daj cieńszą

JABcok20 pisze:na fali od pośredniego pracuje dużo ciszej!!!!
to akurat jest normalne bo wydłużasz w ten sposób czas okresu wtrysku.
a więc tym samym ciśnienie w cylindrze wolniej narasta niż przy fali od TDI



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt lis 24, 2009 15:12

daj cieńszą
Trochim pisał aby dać grubszą.
co zyskam przez danie cieńszej o 0,1mm??? bedzie w stanie dac wiecej na wyższych obrotach?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

arwam

Post autor: arwam » wt lis 24, 2009 16:54

JABcok20 pisze:co zyskam przez danie cieńszej o 0,1mm???
większą dawkę



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości