[passat]zapieczone pierścienie na 1 garku -->1.8 ABS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
esterbeek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob lis 05, 2005 00:07
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

[passat]zapieczone pierścienie na 1 garku -->1.8 ABS

Post autor: esterbeek » sob lut 25, 2006 22:34

Witam, :bigok: dziś pojechałem sobie zmienić uszczelniacze na pierścieniach, zgodnie z którymś tam tematem na forum poszkuałem mechaniora który zrobił mi to bez sciągania głowicy przy pomocy kompresora.... Wszystko ładnie ale w tym momencie zaćżły sie schody bo na jednym garku kompresor sie nie wyłączył;|| wszzystko sie dało łądnie zmienić ale powietrze gdzieś spierniczało. Było za mało czasu żęby zrobić pomiar cisnienia na garkach, ale zestresowało :green_fuck: mnie to bo po autku nie widać żadnych problemów przebieg 160 tyś (w sumie dyskusyjny ale autko sam przywiozłem z niemiec od 1 właściciela) i tu taki numer... :panna: :panna: .. Podobno przyczyną mogą (ale nie muszą!) być zapieczone pierścienie.. Pytanie: Jak spróbować to usunąć bez rozbierania silnika?? A jeśli nie to jaka możę byćprzyczyna? Mechanior mowił że mogło coś podejść przy okazji zmiany uszczelniacza pod zawór i niedomykał.. Poza tym mówił żeby przed zmianą oleju zalać na rozgrzany silnik nafte (do cylindra) i zostawić na noc. Można tak na ciepły silnik zalewać nafte i czy musze czekać aż do zmiany? nie ma jakiś preparatów na zapieczone pierścionki?? :smoke: pozdrawiam :pub:
Ostatnio zmieniony ndz lut 26, 2006 23:08 przez esterbeek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
esterbeek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob lis 05, 2005 00:07
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Post autor: esterbeek » sob lut 25, 2006 22:43

dobra, ale podobno trzeba potem zmienić olej



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » sob lut 25, 2006 23:39

esterbeek pisze:dobra, ale podobno trzeba potem zmienić olej
ofkozz



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob lut 25, 2006 23:44

Ja bym takich patentów nie stosował. Jak już zrobić coś to z głową. Sprawdź najpierw ciśnienie na cylindrach. Ja w zapieczone pierścienie nie wierzę. Prędzej cos w głowicy.



fibolek

Post autor: fibolek » sob lut 25, 2006 23:46

no właśnie tak jak Taziu mówi pierw sprawdzenie potem leczenie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 95 gości