zmiana turbiny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
powertrain
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
Lokalizacja: bielsko biała

zmiana turbiny

Post autor: powertrain » sob lis 21, 2009 21:15

nie mogę znależć przez szukajkę,,chciałbym zmienic turbo w swoim aaz-cie na mocniejsze ale bez przeróbki czy jest jakieś dostępne??może ma ktoś z was na sprzedaż?? boost pin zmieniony dwaka zwiększona-----szukam turbiny i IC



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pn lis 23, 2009 13:01

a jaką posiadasz obecnie? jak k14 to laduj k24 i tylko potrzebna Ci bedzie rura od turbo do filtra powietrze bo w k24 masz wiekszą, wąż olejowy raczej podejdzie


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
powertrain
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
Lokalizacja: bielsko biała

Post autor: powertrain » wt lis 24, 2009 00:06

dokładnie kkk k14 wiem że to jedna z najmniejżych turbin montowana do tego silnika więc dlatego chcem zmienić



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » wt lis 24, 2009 10:21

powertrain pisze:dokładnie kkk k14 wiem że to jedna z najmniejżych turbin montowana do tego silnika więc dlatego chcem zmienić
No to szukaj K24- najmniej rzezby bedzie przy niej w Twoim przypadku, sam przechodzilem z k14 na k24 :bigok:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
powertrain
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
Lokalizacja: bielsko biała

Post autor: powertrain » wt lis 24, 2009 11:50

a nie trzeba bedzie zmienic pompy na większą 11mm żeby to jakoś ładnie chodziło od samego dołu??jak jest u ciebie??dobrze się zbiera od 0 czy dopiero pózniej wchodzi w obroty??



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt lis 24, 2009 11:55

powertrain, jak Ci kolega napisał K24 będzie dobra :)
powertrain pisze:a nie trzeba bedzie zmienic pompy na większą 11mm żeby to jakoś ładnie chodziło od samego dołu??jak jest u ciebie??dobrze się zbiera od 0 czy dopiero pózniej wchodzi w obroty??
od samego dołu to sie nie będzie nigdy zbierać bo to nie jest TDI ... te silniki nie mają aż takiej charakterystyki pracy, a jeśli już chciałbyśby zbierał sie od samego dołu musiałbyś zapakować VNT gdzie jest sporo zmian no i nie da sie ukryć ze jak za wcześnie za dużo dmuchniesz... to pozbierasz części silnika z miski olejowej.

przy turbinie typu K24/T3 konkretna jazda zaczyna sie od 3k rpm :) oczywiście nie żeby wcześniej nie chciał jechać :P
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 11:58 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości