[MK4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes BBS, RECARO
Moderator: G0 Karcio
- sagano88
- Only VW
- Posty: 1267
- Rejestracja: pt lip 17, 2009 15:22
- Lokalizacja: Strzelno / Poznań
- Kontakt:
[MK4] Golf IV by sagano88 .:R32 & 25 Jahre mixes BBS, RECARO
Witam!
O AUCIE
- MARKA: VOLKSWAGEN
- MODEL: GOLF
- ROK PRODUKCJI: 1999
- KOLOR: LB7Z (SREBRNA PERLA)
- MOC: 101KM
- SILNIK: AKL
- WYPOSAZENIE: standardowo HIGHLINE, aktualnie mały +
MODYFIKACJE:
- CAR AUDIO:
- OEM kolorowa Navi VW MFD + tuner TV, USB, itp...,
- wzmacniacz Blaupunkt GTA 2 Special MK II,
- skrzynia Blaupunkt GTb 1200 MK II,
- FELGI::
- Byly: Oryginalne alu VW Avus 15", opony 195/65/15,
- Byly: TSW Hockenheim (ala BBS) 17"x 8" ET30, wypolerowany rant i nakretka, opony 205/45/17,
- Byly: Repliki GTI V 18"x 8" ET35, dystanse przod 10mm. tyl 15mm., opony 205/40/18,
- Byly: BBS RS II (704 i 705) 18" (przod 8,5 ET22 i tyl 10 ET20), nawierty 5x100, polerka rantow, opony przod 205/40/18, tyl 215/40/18,
- Sa: BBS RSII (customowo przelozone rotory na 4 x wklesle) 18" na 8,5" i 10", opony 4 x 215/35/18, nawierty 5x100, polerka rantow, srub i sruby centralnej,
- ZAWIESZENIE:
- Gwint TA-Technix + twarde odboje TA-Technix + wywalone pare drobiazgow dla uzyskania wiekszej gleby,
- OPIS ZEWNETRZNY:
- lotka i progi R32,
- OEM dokladki zderzakow 25 Jahre,
- OEM xenon z malowanymi ramkami na wzor 25 Jahre,
- zalepki kierunkowskazow Wolfsburg edition,
- zeberka grilla oklejone w customowy sposob czarna folia ORACAL z zostawionym srebrnym kolkiem wokol znaczka,
- oklejony rowniez dol tylnej dokladki zderzaka,
- brak tylnej wycieraczki (zaslepka),
- duze (pelnowymiarowe) prawe lusterko,
- wygladzona listwa przod (bez wneki na tablice)
- jako gadzet dolozony OEM bagaznik VW + otuliny THULE,
- WNETRZE:
- fotele RECARO skora + alcantara (regulacja ledzwii, podudzia, kanapa z podlokietnikiem + srodkowy zaglowek), boczki skora + niebieska nicia,
- nowo obszyta kierownica na wzor R32 skora perforowana i gladka z tzw. "bicepsami" szyte niebieksa nicia,
- obszyte galka i mieszek do kompletu w ten sam desen (Gora perforowana, dol gladki i niebieska nic),
- wypolerowane plastikowe elementy wnetrza, ktore powleczone byly pseudo guma,
- czarna podsufitka obszyta lacznie ze "sloneczkami"
- rygielki Wolfsburg edition,
- lampka z podswietlaniem amibiente,
- ramki zegarow na wzor nowszych wersji (licznik FULL FIS czekajacy na montaz)
PLANY
- SWAP,
- Nowy lakier,
- ...
TAK WYGLADALO AUTKO TUZ PO SPROWADZENIU I ZAREJSTROWANIU
08.2009
NA POCZATEK WG. PRZYKAZAN KAZDEGO KUPUJACEGO ZAKUPIONY "PAKIET STARTOWY" czyli do wymiany poszly:
- Pasek rozrzadu,
- Napinacz
- Rolki
- Wszystkie Filtry
- Olej (Mobil 10W40)
Tutaj czesc czesci i fotka z wymiany (Przy okazji wyczyscilem wszystkie pajeczyny i kurz )
W MIEDZY CZASIE W 2009 WYMIENILEM I ZROBILEM PARE DROBIAZGOW TAKICH JAK:
- Zmienilem zarowki postojowe na LED-y (juz nieaktualne),
- Zalozylem Alu-ramki polerowane w zegary,
- Razily mnie podrapane plastiki (wada VW) wiec zdarlem powloke gumowa z wszystkich elementow plastikowych i wypolerowalem na wysoki czarny polysk,
- Zakupilem ori ocieplacz na akumulator,
- Usunalem oznaczenia z klapy,
- Zakupilem i przezimowalem pakiet R32, tj.: Progi i lotka,
- Zmienilem rygielki na Aluminiowe (JOM),
- Zakupilem piora wycieraczek "Aero"
SEZON 2010:
- Na poczatku roku zakupilem solidne i niemieckie Felgi 17" ("TSW Hockenheim R") - Felgi ident. jak BBS
Alu przeszly kuracje odmladzajaca i poszly do polerki rantu oraz odmlodzenia detali.
Tu rancik felgi po polerce i foto felgi w trakcie prac, pozostalo wypolerowanie nakretek.
- Nastepnie wyladowalo prawe duze lusterko z anglika, ktore poprawilo wyglad i wygode uzytkowania.
- Kolejnym drobnym "modem" byl eksperyment z czarnym grillem przy uzyciu folii termokurczliwej, ktora znakomicie sprawuje sie do dzisiaj.
Przyszla pora na obnizenie auta wiec eksperymentalnie wybor padl na nowe TA-Technix -40mm., ktore jednak nie zagoscily za dlugo
Tydzien pozniej wyladowal okazyjnie zakupiony Gwint . Rowniez TA-Technix,
Pamietnego juz teraz 24.04.2010r. odebralem autko nareszcie od lakiernika. I tak wkoncu wyladowal pakiet od eRki.
- 16.05.2010r. w jedna z deszczowych Niedziel wypolerowalem nareszcie nakretki od Alu. Co prawda zszedl na to caly dzionek, ale efekt jest zacny:
09.06.2010r. Zmiana czarnych silownikow klapy i maski na srebrne typu INOXX (ORI VW z modeli poliftowych i R32).
Zajalem sie nareszcie zaciskami, ktore pomalowalem niebieskim Motipem a wyszlo to tak:
Doszedl delikatny "smoked" z przodu. Po to zeby wszystko pasowalo do calosci, czyli tyl dymione euro GTI Hellenki, bok dymione ori kierunki, no i do kompletu przod.
Ostatnie zdjecie na setupie 2010 z zakonczenia sezonu w Kotlinie + pare innych
SEZON 2011:
Udalo sie zakupic oryginalna OEM dokladke przod 25 Jahre:
Tyl Jahre kupiony od kolegi z forum Synec :
Wpadly felgi (niemieckie repliki GTI V 18"x 8" ET35 + dystanse Przod - 10mm. Tyl - 15mm.):
Chwile pozniej zmienione opony na 205/40/18 Dunlop i Miechelin:
Zmienilo sie tez cos dla ucha i wpadly Navi MCD, a do tego wzmacniacz Blaupunkt GTA 2 Special MK II i skrzynia Blaupunkt GTb 1200 MK II:
Kierownica i galka poszly do obszycia nowa skora:
- Kierownica skora perforowana i gladka z tzw. "bicepsami" szyte niebieksa nicia,
- Galka i mieszek do kompletu w ten sam desen (Gora perforowana, dol (lub jak kto woli przod) gladki i niebieska nic).
Wymienilem kilka rzeczy takich jak prawy przegub, odboje tyl, czujnik cieczy chlodzacej, klocki przod i tyl, filtry, olej,
Przerobienie listwy u plastikarza na al'a USA bez wneki na tablice.
- Zakupilem rowniez drugi kluczyk scyzoryk (jajeczko), ktory czeka na dociecie grotu i wymiane logo i bateryjki,
- Procz tego wpadla i czekala na wiosne reklamoweczka ORI czesci z ASO takich roznego rodzaju zaslepki, srobeczki, zatrzaski, przycisk recznego z R32.
Autko wyladowalo u lakiernika na malowanie zderzakow z nowymi dokladkami, gladzenie listwy i poprawki tu i owdzie.
Kilka zdjec, ktorymi uraczyl mnie Wajsik
- Zaczelo sie lepsze dbanie o lakier i inwestycje w lepsze kosmetyki Meguiars
Autko dostalo zaproszenie i w dniach 10-12 czerwca odwiedzilo OldschoolSUICIDE Party 2011 w Mrówkach
Pozniej odwiedziny i znalezine w sieci paru fotek z "Moto Spotu Poznan" pod patronatem M1 i Norauto:
To co mi ostatnio zalegalo w folderze ostatnio przeslanych. Tak dla uprzedzenia te kapki oleju na kostce brukowej to nie moje
- Wzialem sie za porzadne mycie silnika. Oczywiscie w miare moich mozliwosci.
Ustrzelone od Bio na VAG Evencie
Na takim setupie odwiedzilem przy okazji powrotu z nad morza VW MANIE 2011, gdzie ustrzelil mnie Rafit
Tak prezentowal sie w Gnieźnie na zlocie "Na Glebie Fesst":
Byly tez eksperymenty i nawet prezentowal sie ciekawie w wersji DUB TAXI:
Uudalo sie uwiecznic Golfa jak nalezy dzieki pozadnym sesja kolegi choopster
Zdjecia robione przy okazji spotow Inowroclawsko - Torunskich
Ostatnim chyba w tym sezonie zlotem jaki odwiedzil Golf bylo BBQ w Środzie Wlkp., organizowane przez Wolfsgruppe na terenie "Pachura Motor Center" i zakonczenie sezonu Wlkp. w Kotlinie:
Sezon 2012 byl bardzo "owocny" i przyniosl za soba m.in. krotki artykulik w gazecie GT Tuning.
Po zlozeniu wszystkiego w calosc, auto dostalo sie na praktycznie kazdy zlot w PL w sezonie 2012.
Ze zmian na poczatek wpadly nowe felgi, niespotykane wczesniej na scenie VW
BBS RS II (704 i 705) 18" (przod 8,5 ET22 i tyl 10 ET20). Felgi powedrowaly do nawiertu na 5x100 i odswiezenie polerki rantow.
- Udalo zakupic sie tez RECARO obszyte skora i alcantara w prawie najbogatszej wersji, tj. (regulacja ledzwii, podudzia, podlokietnik, srodkowy zaglowek) + oczywiscie komplet boczkow szyte niebieska nicia.
- Wpadly zaslepki kierunkowskazow Wolfsburg edition, tzw. WOB-y,
- Sufit zmienil obszycie na kolor czarny wraz z obszytymi "sloneczkami",
- Doszlo klika drobnostek z ASO,
- Wpadl ori wlew z TT-ki, ktorego temat jest otwarty. Jeszcze nikt u nas nie probowal tego w MK4 wiec nie bedzie latwo i temat jest "w toku",
- Trafila sie tez nie mala gratka bo ori dokladka JAHRE bez wyciecia na wydech co jest dosc rzadko spotykane:
Byla przymiarka na sztuke. Problemy z wstrzelniem 215/40/18 na 10" 0pona po ponad godzinie poddala sie i nareszcie wskoczyla.
Pozniej utwierdzilem sie, ze nie takie straszne jest to ET prz tych szerokosciach, gdzie wczesniej u nas malo kto cos takiego pasowal.
- Odwiedzilem w tym sezonie m.in. Oldschoolsuicide Party, VAG Event, Cultstyle, The Best Of Mapeta, targi motoryzacyjne na halach w Bydgoszczy...
Niektore zloty musialem niestety na wlasne zycznie odpuscic.
Oldschoolsuicide Party
VAG Event
Cultstyle
The Best Of Mapet Tuning Show
STS Tuning Show Bydgoszcz
Rozpoczecie sezonu Poznan
SEZON 2013
- Wpadl OEM bagaznik dachowy VW,
- Do kompletu owijki THULE; czarne, (chcialem niebieskie do zgrania ze srodkiem, zaciskami, odcieniem koloru, ale niestety juz sa niedostepne),
- Udalo sie upolowac drugi komplet BBS RSII z wkleslymi rotorami dla przekladki rotorow na wklesly przod,
- Skompletowalem i zlozylem OEM xenon z pomalowaniem ramek w czarny polysk na wzor 25 Jahre,
- Kupilem kolorowa duza navi VW MFD,
- Zmienilem opony na 215/35/18 co na tylne 10" bylo nie lada wyczynem by to naciagnac - po paru miesiacach walki i zjezdzeniu polowy Poznania udalo sie w koncu je wstrzelic.
Po dlugiej walce, skreceniu rotorow, wyszlo cos takiego
Pierwsza okazaja kiedy autko moglo zaprezentowac sie w calej okazalosci choc nie do konca ustawionym zawieszeniu
Ku zaskoczeniu na pierwszym zlocie Oldschoolsuicide Party 2013 udalo sie zdobyc pierwsze wyroznienie w historii tego autka od sponsora z USA "More Than More" w kategorii TOP 3!
Oldschoolsuicide 2013
VAG Event 2013 przed ktorym auto powedrowalo sporo w dol. Zostaly skrocone i dopasowane specjalne odboje
CDN...
PozdraVWiam!
sagano
Ostatnio zmieniony pn lip 08, 2013 17:30 przez sagano88, łącznie zmieniany 54 razy.
- sagano88
- Only VW
- Posty: 1267
- Rejestracja: pt lip 17, 2009 15:22
- Lokalizacja: Strzelno / Poznań
- Kontakt:
Dzieki za komentarze! Co do chromu to by bylo na tyle (zreszta nie ma go duzo). Ramki w zegary jakos zawsze mi sie podobaly wiec sa ale gdybym tylko mial okazje wolalbym zamienic zegary na te z ostatnich wersji MK4 bodajze "sport edition" z biala otoczka i ramka. A rygle i ramki tablicowe to tak z czystej estetyki poniewaz stare od nowosci z napisem "niemieckiego dilera VW" troche byly zuzuyte .
Pozdro for All
EDIT:
Co do zapoznania to bardzo chetnie! Od dawna szukam kogos z moich rejonow z wiekszym doswiadczeniem (czy podobnymi zamilowaniami) z ktorym mozna by pogadac .
Pozdr.
Pozdro for All
EDIT:
Tak tak... Kolorek piekny (Zgadzam sie) . U kolegi podejzewam i widze ze ten sam .W_I_T_E_K pisze:Witamy kolejne AKL i to jeszcze z mojego regionu.
Życzę wytrwałości w dążeniu do celu i spełnienie wszystkich założonych modów.
Piękne autko w zacnym kolorze.
Kiedyś musimy sie zapoznać.
Pozdrawiam.
Co do zapoznania to bardzo chetnie! Od dawna szukam kogos z moich rejonow z wiekszym doswiadczeniem (czy podobnymi zamilowaniami) z ktorym mozna by pogadac .
Pozdr.
-
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 11:30
- Lokalizacja: Polska
Ładna seria i fajna wersja HIGHLINE.Plany całkiejm spoko.A pod maską sie cuś zmieni?
Ostatnio zmieniony pn lis 23, 2009 21:35 przez *Tomal*, łącznie zmieniany 1 raz.
MÓJ MK4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254368&postdays=0&postorder=asc&start=0
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d85bb5389b8e7213.html][img]http://images50.fotosik.pl/285/d85bb5389b8e7213m.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254368&postdays=0&postorder=asc&start=0
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d85bb5389b8e7213.html][img]http://images50.fotosik.pl/285/d85bb5389b8e7213m.jpg[/img][/url]
I nawet je polubiłem. Słabe, ale wystarczające w mieście do sprawnego poruszania się.ignac_bdg pisze:1.6 AKL mają 101 kucy
Kolorek w środku i na zewnątrz ten sam co u mnie,, wyposażenie też, tylko masz o 2 furtki mniej. Podatne na stylistykę i wdzięczne autko
'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
- sagano88
- Only VW
- Posty: 1267
- Rejestracja: pt lip 17, 2009 15:22
- Lokalizacja: Strzelno / Poznań
- Kontakt:
Witam wszystkich po powrocie z pracy
Sledzilem w tym czasie troche forum ale jak to w pracy niestety nie moglem pisac . No ale coz nadrobmy to... .
- A wiec jak to "Markos_mk4" pytal i "ignac_bdg" potwierdzil - Fakt to ma 101KM a dokladnie 74kW co tyle daje. Nie jest to oszalamiajaca moc ani pojemnosc ale jak to "steniu4" powiedzial "Słabe, ale wystarczające w mieście do sprawnego poruszania się." A ja w miescie jezdze w wiekszosci i do tego co najwazniejsze i decydujace jest to moje pierwsze auto zarejstrowane w pelni na mnie wiec wiadomo jakie byly by oplaty przy wiekszym... :/. Choc nie powiem bo marzylby mi sie Dieselek najlepiej 130-tka :> albo kiedys prawdziwa eRka ale poki co wystarcza i niech tak zostanie .
- "*Tomal*" pytal "czy pod maska sie cos zmieni?"- mysle ze raczej nie... zreszta z tego silniczka cudow sie nie wyciagnie poniewaz nie jest tak podatny na "tuning" jak Dieselki. Jezeli cos sie bedzie dzialo pod maska beda to jedynie zabiegi kosmetyczne.
Dzieki za wypowiedzi!
Pozdrawiam!
I ZACHECAM DO DYSKUSJI I OCENY
Sledzilem w tym czasie troche forum ale jak to w pracy niestety nie moglem pisac . No ale coz nadrobmy to... .
- A wiec jak to "Markos_mk4" pytal i "ignac_bdg" potwierdzil - Fakt to ma 101KM a dokladnie 74kW co tyle daje. Nie jest to oszalamiajaca moc ani pojemnosc ale jak to "steniu4" powiedzial "Słabe, ale wystarczające w mieście do sprawnego poruszania się." A ja w miescie jezdze w wiekszosci i do tego co najwazniejsze i decydujace jest to moje pierwsze auto zarejstrowane w pelni na mnie wiec wiadomo jakie byly by oplaty przy wiekszym... :/. Choc nie powiem bo marzylby mi sie Dieselek najlepiej 130-tka :> albo kiedys prawdziwa eRka ale poki co wystarcza i niech tak zostanie .
- "*Tomal*" pytal "czy pod maska sie cos zmieni?"- mysle ze raczej nie... zreszta z tego silniczka cudow sie nie wyciagnie poniewaz nie jest tak podatny na "tuning" jak Dieselki. Jezeli cos sie bedzie dzialo pod maska beda to jedynie zabiegi kosmetyczne.
Dzieki za wypowiedzi!
Pozdrawiam!
I ZACHECAM DO DYSKUSJI I OCENY
Ogólnie Golf ładny, miałem identyczny kolor w poprzednim aucie. Co do planów sugerowałbym zamiast kupowania gwintu TA-Technix za 1200 zł poszukanie jakiegoś lepszego używanego gwintu, albo chociaż kitu. Na TA-Technix jeździ się bardzo niekomfortowo. Chociaż sprężyny kup jakieś inne, bo te TA osiadają i auto potrafi podbijać o nadkole jak jest za nisko.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości