Witam!
Mam problem. A mianowicie Obrobił mi się wieloklin kierownicy i kierownica przeskakuje tzn kreci sie a kola stoja w miejscu. Tymczasowo problem rozwiazalem dokrecajac mocno kierownicę ale na dluzsza mete tak sie nie da. Co proponujecie zrobić? Mam mały wieloklin.
Problem z wieloklinem MK2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Cóż mogę pomóc. Hmmm możesz dać jedną podkładkę pod nakrętkę kierownicy co może docisnąć więcej kierownicę do wieliklina.Ja bym zrobił tak że kupił papier ścierny 80 zeskrobał nożem z niego te ostre krzemiki i z pomocą kleju posmarował drążek kierowniczy i okleił go właśnie tymi krzemikami w jak największej ilości a p;otem założył kierownicę bardzomocno ją dokręcając.Na drugi dzień powinno być dobrze.Sprubój ajak nic to nie da to wymiana wałka.Pozdro
Dobry tokarz i zrobic nadwymiar tj. wytoczyc tuleje wprasowac ja na pasownie(roznica temp)a na zew. stronie to juz robota dla frezera zrobic wielowypust,jest to tuleja na kolumne kier.W kierownicyjedynie tzreba wyfrezowac otwory zgrywajace sie z wielowypustem poskrecac i wszystko.Ale prosciej bedzie kupic wałek kolumny i go wymienic. No i zawsze mozna kombinowac z blaszkami,osobiscie widziałem zespawana kierownice z kolumna(ludzka pomysłowosc nie zna granic
)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Best Life is VW drive!!!! :satan:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 209 gości