Dziwne zachowanie silnika AHF, drgawki!!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » czw lis 19, 2009 21:08

GUPETTO pisze:3 minuty jest siwo/szaro
3 minuty??? To raczej u Ciebie coś z zasilaniem musi być.
U mnie uszczelniacze chyba padły.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » czw lis 19, 2009 21:11

u mnie tez na zimnym przez chwile dymeki siwawy leci ale to chyba iszczelniacz zaworow puszczaja co nie?


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pt lis 20, 2009 13:40

Pytanie za 100 punktow? Jaka jest fabryczna dawka paliwa dla silnika AHF?? Zmieniałem bawiłem sie i teraz chce wrocic do fabrycznych ustawien wczesniej mialem 3,8-4 przy temp jakies 88-90 stopni teraz wpisujac to samo czyli 32768 dawke mam 3,0-3,4 ale temp mialem 99 stopni czy to przez temperature czy znowu sie cos pokielbasilo?
Przy najwiekszej dawce auto nie kopci ale wyraznie wolniej schodzi z obrotow, ale za to jak rwie asfalt.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

luxik1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn wrz 08, 2008 07:33
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: luxik1 » pt lis 20, 2009 20:16

w moim AHF objawy jak u większości drgawki występują przy małej prędkości przy dojeżdżaniu do świateł. Dziwne jest to że drgawki wystąpiły po wymianie plecionki, mechanik stwierdził że został uszkodzony komputer po przez spawanie na aucie.


luxik1

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » pt lis 20, 2009 20:20

Co do spawania to prawda nie mozna spawac na aucie bo mozna uwalic ECU!!!!!


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

luxik1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn wrz 08, 2008 07:33
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: luxik1 » pt lis 20, 2009 20:30

jeżeli uszkodził by się ECU to czy mogą występowac drgawki ?


luxik1

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pt lis 20, 2009 20:40

tak czytam wasze posty i mam to samo w 100% dojazd do skrzyżowania, hamowanie i wpada w drgawki nie zawsze ale prawie zawsze :) jak stanę lub lekko przegazuje to przechodzi jutro odepnę impulsator i zobaczę nie stawiam na dwumas bo to za łagodne objawy raczej nastawnik

[ Dodano: Pią Lis 20, 2009 20:52 ]
identyczną sytuację miałem w poprzednim mk4 (którego miałem 4 dni :)) też szarpał prawie gasł przy skrzyżowaniach kolega popuścił i puknął mu w nastawnik zwiększając mu dawkę problem znikł jak ręką odjął nie miałem wtedy vaga robił na ślepo ale pomogło :)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Artek1984
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 16:34
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Artek1984 » ndz lis 22, 2009 16:47

Witam wszystkich serdecznie. Ja mam taki sam problem jak panowie z moim golfem że podczas dojazdu do skrzyżowania telepie mi silnikiem. Silnik AHF 99 rok 110km przebieg w/g licz. 160 tyś.
Wymieniłem ostatnio poduszki pod silnikiem(komplet) i założyłem nowe sprzegło plus docisk.Mechanik stwierdził ze koło 2 masowe jest ok. Mam teraz takie pytanie jak się ściąga tą wtyczkę od impulsatora prędkości bo nie chce jej urwać, a wyczytałem w temacie że to może być przyczyną, więc chce spróbowac i mam nadzieję że to jest tego przyczyną, bo zaczyna się to drażliwe robić. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź,



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » ndz lis 22, 2009 19:33

Artek1984 pisze:jak się ściąga tą wtyczkę od impulsatora prędkości bo nie chce jej urwać
Na wtyczce masz po bokach takie motylki od zawleczki sprężynowej, wciśnij je oba i pociągnij wtyczkę, powinna wyskoczyć.

[ Dodano: Nie Lis 22, 2009 18:46 ]
Swoją drogą kumpel ma zanieczyszczony nastawnik w 1Z i po odpięciu impulsatora szarpanie zanika całkowicie (dlatego namawiam go na czyszczenie nastawnika) ale on się upiera że nie potrzebuje wskazań prędkościomierza bo i tak po obrotach wie ile jedzie, jest to całkiem logiczne, ale zastanawia mnie jaki jeszcze wpływ ma impulsator na nastawnik bo po jego odpięciu same zmiany na +, wcześniej dla kumpla było nie do pojęcia jechać na 4 biegu 70km/h bo szarpało silnikiem. Po odpięciu impulsatora zero wpływu na moc i spalanie, jedyny minus nie widać ile się jedzie a auto zawija się niesamowicie więc warto wiedzieć jak szybko się jedzie. Przy podpiętym impulsatorze szarpania nie ma tylko wtedy gdy przyspiesza się z niskich obrotów z gazem w podłodze, potencjometr położenia pedału przyspieszenia wykluczam gdyż na vagu reaguje normalnie. Co takiego (czynnik prędkości) wprowadza na nastawnik że brudny szarpie???


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
perty
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 16:18
Lokalizacja: sulejówek
Kontakt:

Post autor: perty » pn lis 23, 2009 09:56

Witam panowie. mam ten sam problem co w temacie, nastawnik czyszczony i wszystkie wartosci ustawione (RSW na 0.740V dawka na 3.8-4.0) dwumasu brak z tego co sie orientuje, po wypieciu wtyczki od impulsatora drgan brak. gdzie tu dalej szukac bledu?? pozdrawiam



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pn lis 23, 2009 16:19

perty pisze:nastawnik czyszczony
Masz wyczyszczony nastawnik i dalej drga? Może coś źle poskładane jest.
Ja mam zamiar swój czyścić mam nadzieje, że to pomoże.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
perty
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 16:18
Lokalizacja: sulejówek
Kontakt:

Post autor: perty » pn lis 23, 2009 17:12

tak, nastawinik wyczyszczony i wszystko dobrze poskladane, generalnie nie byl specialnie brudny ale troszke opiłkow sie znalazlo.



Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pn lis 23, 2009 23:09

szukaj postu kolegi jaro001 na 34 str. tego tematu tam masz odp. skoro wszystko juz wykluczyles



Awatar użytkownika
perty
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 16:18
Lokalizacja: sulejówek
Kontakt:

Post autor: perty » wt lis 24, 2009 09:20

czyli nie pozostaje chyba nic innego jak korekta softu, zastanawiam sie co konkretnie jest zmieniane ze wszystko do normy wraca :chytry:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości