1.8 RP pada cewke zapłonowa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.8 RP pada cewke zapłonowa
założyłem już trzecia cewke po przejechaniu kilku kilometrow padaja co to może byc
Golf III 2.0 16V ABF GTI na czesci !!!!!!
VW T4 2.4 D multivan na czesci
Golf III 2.0 GTI I 1.8 GT czesci
VW T4 2.4 D multivan na czesci
Golf III 2.0 GTI I 1.8 GT czesci
cewka
wczoral mi znowu padla dzisiaj założylem druga i odpalil. moduł mam pod szyba a cewka jest okragla
Golf III 2.0 16V ABF GTI na czesci !!!!!!
VW T4 2.4 D multivan na czesci
Golf III 2.0 GTI I 1.8 GT czesci
VW T4 2.4 D multivan na czesci
Golf III 2.0 GTI I 1.8 GT czesci
- d.milas
- Użytkownik
- Posty: 306
- Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
- Lokalizacja: Głogów / Sława
- Kontakt:
nie wiem czy masz w Mk2 przekaznik iskry, moze to on powoduje palenie cewki. w MK3 sa takie przekazniki w skrzynce bezpiecznikow. Moze kiepska masa??
Ostatnio zmieniony pn lis 23, 2009 14:33 przez d.milas, łącznie zmieniany 1 raz.
"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"
Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:
Pisać na gg, pw ;-)
Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:
Pisać na gg, pw ;-)
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
przyspieszone zuzucie cewki bywa powodowane złym stanem świec, kabli, kopułki, palca itd ....jednym słowem wszystkiego co będzie wymagało większego prądu do przeskoczenia iskry.
powtorzę po kolegach że słabe uziemienie też
powtorzę po kolegach że słabe uziemienie też
Ostatnio zmieniony pn lis 23, 2009 19:01 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 23:25
- Lokalizacja: mikołów, katowice
- Kontakt:
Ja miałem tak, że samochód przestał jechać - diagnoza: słaba iskra bądź jej brak, zamieniliśmy cewkę na inną - odpalił, pochodził trochę, znów zdechł. Myśleliśmy że autko pali cewki, okazało się że on po prostu czujnik po ochłodzeniu się znów zaczynał działać. Za każdym razem po wymianie czegoś auto odpalało, przejeżdżało krótki odcinek drogi i zdychało. Objawy wskazywały właśnie na uszkodzoną cewkę, ale dopiero wymiana Halla na nowy uspokoiła sytuację.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ok ale kolega pisze że spalił 3 cewki co myślę że trzeba rozumieć w ten sposób że te stare cewki nie działają wcale, myślę że kolega dobrze je sprawdzał zanim kupował kolejna nową
Z moich osobistych doświadczeń wynika że hall jak najbardziej źle działać gdy się nagrzeje bo sam tak miałem, (jak ostygł to działał poprawnie, na nagrzanym przygasał i przerywał a jak zgasł to nie odpalał póki nie ostygł) ale od halla na pewno by się cewki nie paliły, nie ma takiej opcji.
Z moich osobistych doświadczeń wynika że hall jak najbardziej źle działać gdy się nagrzeje bo sam tak miałem, (jak ostygł to działał poprawnie, na nagrzanym przygasał i przerywał a jak zgasł to nie odpalał póki nie ostygł) ale od halla na pewno by się cewki nie paliły, nie ma takiej opcji.
Ostatnio zmieniony pn lis 23, 2009 23:11 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
- mosiek2206
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: pn sty 26, 2009 20:43
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 286 gości