[mk3] GTI ADY czyszczenie przepustnicy-jak to sie robi?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3] GTI ADY czyszczenie przepustnicy-jak to sie robi?
jak sie czysci przepustnice?dojezdzam do skrzyzowania-gasnie,wciskam sprzeglo -gasie.nie zawsze tak sie dzieje ale sie dzieje.jade 100km/h daje na luz i obroty spadaja na 500 i podnosza sie na 900(norma)albo sie nie podniasa i gasnie,odpala bez problemu.mysle ze przepustnica jest do czyszczenia.a w kolektorze ssacym przetarlem palcem to za czysto nie bylo-mialem troche oleju na palcu.mozliwe ze to przez przepustnice sa moje problemy z autem?co steruje wolnymi obrotami w ADY?
beda punkty jak ktos mi wytlumaczy jak krowie na rowie bo jestem zielony.i tak pojade z tym na warsztat tylko nie chce zeby mnie zrobili w jajo.niech wiedza ze ja tez cos wiem na ten temat.dzieki z gory
beda punkty jak ktos mi wytlumaczy jak krowie na rowie bo jestem zielony.i tak pojade z tym na warsztat tylko nie chce zeby mnie zrobili w jajo.niech wiedza ze ja tez cos wiem na ten temat.dzieki z gory
passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
Qwa... Właśnie dzisiaj jak się ciepełko pokazało mój golfik zaczął grymasić takimi samymi objawami...piotr1979 pisze:jak sie czysci przepustnice?dojezdzam do skrzyzowania-gasnie,wciskam sprzeglo -gasie.nie zawsze tak sie dzieje ale sie dzieje.jade 100km/h daje na luz i obroty spadaja na 500 i podnosza sie na 900(norma)albo sie nie podniasa i gasnie,odpala bez problemu.mysle ze przepustnica jest do czyszczenia.a w kolektorze ssacym przetarlem palcem to za czysto nie bylo-mialem troche oleju na palcu.mozliwe ze to przez przepustnice sa moje problemy z autem?co steruje wolnymi obrotami w ADY?
beda punkty jak ktos mi wytlumaczy jak krowie na rowie bo jestem zielony.i tak pojade z tym na warsztat tylko nie chce zeby mnie zrobili w jajo.niech wiedza ze ja tez cos wiem na ten temat.dzieki z gory
Ostatnio zmieniony pt lut 24, 2006 20:46 przez Marihuana Man, łącznie zmieniany 2 razy.
[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]
to moze wiesz jak sie czysci ta przepustnice?Marihuana Man pisze:Qwa... Właśnie dzisiaj jak się ciepełko pokazało mój golfik zaczął grymasić takimi samymi objawami...piotr1979 pisze:jak sie czysci przepustnice?dojezdzam do skrzyzowania-gasnie,wciskam sprzeglo -gasie.nie zawsze tak sie dzieje ale sie dzieje.jade 100km/h daje na luz i obroty spadaja na 500 i podnosza sie na 900(norma)albo sie nie podniasa i gasnie,odpala bez problemu.mysle ze przepustnica jest do czyszczenia.a w kolektorze ssacym przetarlem palcem to za czysto nie bylo-mialem troche oleju na palcu.mozliwe ze to przez przepustnice sa moje problemy z autem?co steruje wolnymi obrotami w ADY?
beda punkty jak ktos mi wytlumaczy jak krowie na rowie bo jestem zielony.i tak pojade z tym na warsztat tylko nie chce zeby mnie zrobili w jajo.niech wiedza ze ja tez cos wiem na ten temat.dzieki z gory
bo ja nigdy tego nie robilem.moze to to a jutro rano jade na wrsztat.
passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
No i kurde tu jest problem... Moduł sterujący znajduje się w jednej obudowie wraz z przepustnicą... Jest to sprzedawane w ASO jako jedna cześć i nie widziałem możliwości by to rozebrać... Może ktoś inny będzie wiedział więcej..piotr1979 pisze:o moze wiesz jak sie czysci ta przepustnice?
bo ja nigdy tego nie robilem.moze to to a jutro rano jade na wrsztat.
[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]
-
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt kwie 26, 2005 19:51
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
- Kontakt:
Ja mam ADY i jak sprowadziłem go we wrześniu z Niemiec to miał ten sam problem,
Koleś odkręcił mi przepustnicę wziął pendzelek i wyczyścił benzyną nagar który tam zalegał.
Cała operacja trwała 10 minut. Po tym trzeba podłączyć samochód kabelkiem pod VAG i zrobić adaptację przepustnucy. Ja zresetowałem kompa żeby powrócił do ustawień fabrycznych i tez działa.
Przypuszczam że na 99 % macie to samo .
Koleś odkręcił mi przepustnicę wziął pendzelek i wyczyścił benzyną nagar który tam zalegał.
Cała operacja trwała 10 minut. Po tym trzeba podłączyć samochód kabelkiem pod VAG i zrobić adaptację przepustnucy. Ja zresetowałem kompa żeby powrócił do ustawień fabrycznych i tez działa.
Przypuszczam że na 99 % macie to samo .
ściagasz dolot z przepustnicy,jest na taką dużą opaskę sprężynująca. ściągasz linkę od gazu by nieprzeszkadzała. masz już dojscie do przepustnicy z jednej strony. aby wyczyscic z drugiej strony trzebaby przepustnice odkrecic od kolektora, przykrecona jest na 4 śruby imbus nr 5 lub 6. musisz miec donre imbusy na klucz bo zwykłym tam nie dojdziesz. mozna tez wyczyscic z 2 strony przepustnice trzymajac reka sprezyne klapki -trzymasz to kołko na ktorum zaczepiona jest linka i krecisz. mozesz wyczyscic benzyna ekstrakcyjna, szmatka, pedzelkiem itp. Jeszcze jedna sprawa, kazdy serwis mowi, ze po czyszczeniu przepustnicy nalezy przeprowwadzic jej adaptacje, a wiec zrsestowanie ustawien i zaprogramowanie ustawien wymaganych za pomoca np Vaga, nie wiem ile jest w tym prawdy, bo ja po czysczeniu przepustnicy nie byłem tego zrobic i wszystko działa.
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
24 w piatek roamawiałem z gościem z serwisu seata i twierdzi że po czyszczeniu faktycznie trzeba vagiem adaptować ponieważ komputer zapamietuje prace przepustnicy a po czyszczeniu i tak by pracowała jak by była zabródzona czyli trzeba adaptować ponieważ mogą póżmiej tzw. falowac obroty , jak łapniesz jakiegos gościa z vagem to weżmnie na piwo lub 50 zeta pozdro
do przeprowadzenia potrzebna jest pełna wersja vaga, pirackie wersje nie maja mozliwosci zmiany takich ustawien. w serwisie krzykneli sporo za ta usluge....pszczyna pisze:24 w piatek roamawiałem z gościem z serwisu seata i twierdzi że po czyszczeniu faktycznie trzeba vagiem adaptować ponieważ komputer zapamietuje prace przepustnicy a po czyszczeniu i tak by pracowała jak by była zabródzona czyli trzeba adaptować ponieważ mogą póżmiej tzw. falowac obroty , jak łapniesz jakiegos gościa z vagem to weżmnie na piwo lub 50 zeta pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 364 gości