czy opłaca się dalej remontować ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

duchu123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 16:53
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: duchu123 » pt lis 20, 2009 11:13

tak ten ale zmiana oleju nie pomoże jak mi tyle pali to mogę tylko dolac do tego 10w40 ??? bo i tak zaraz wypali ???i nie musiał bym wynieniać oleju


Sprzedam kostkę stacyjki, czujnik prędkości do MK4 - priv

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pt lis 20, 2009 11:30

duchu123 pisze:mi tyle pali to mogę tylko dolac do tego 10w40 ???
nie mieszamy minerala z półsyntetykiem,
powiem szczeże to, że mechanik takie gó...o zalał to aż dziwne
jak wyżej pisałem nagar Ci się będzie/jest odkładał, im dłużej pojeździsz tym większa tragedia będzie, zmień mechanika i silnik do roboty jak nic, tylko następnym razem półsyntetyk 10W40 i pierścienie, a te Twoje 1L/250Km to masakra - robotę spierniczył i bał bym się mu znów auto oddawać. Poszukaj może silnika do wstawienia(choć to loteria), rozrząd byś mógł nowy przełożyć. Ale najlepiej sam się zastanów co robić i to jak najszybciej, przy tej konsumpcji oleju!


Obrazek

greg

Post autor: greg » pt lis 20, 2009 13:51

powiem tak - opinie o mechaniku nasza już nasz.
Robiłem ostatnio przy 2 silnikach 1,4 AKQ - problem w jednym był że rozrząd strzelił a drugi żarł olej jak twój.
W oby przypadkach moja praca polegała na:
1. zrzucenie głowicy - oddanie do planowania, wymiany zaworów (w jednym pokrzywione w drugim miały wżery że nie było co docierać), uszczelniaczy, docieranie gniazd
2. wymiana pierścieni - tu za namową warsztatu gdzie robiłem głowice - założyliśmy pierścieni nie od tego modelu tj nie pierścienie olejowe składane z 3 części tylko pierścień + sprężyna
Od tej naprawy zrobione po ok 3tys km - na bagnecie nie ma śladu ubytku oleju



duchu123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 16:53
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: duchu123 » ndz lis 22, 2009 22:12

możesz podać linka do tych pierścieni ????


Sprzedam kostkę stacyjki, czujnik prędkości do MK4 - priv

Awatar użytkownika
wolny83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 16:17
Lokalizacja: sląsk -SO-

Post autor: wolny83 » ndz lis 22, 2009 23:34

feniks79 pisze:Poszukaj może silnika do wstawienia(choć to loteria)

kolego te silnik slyna z pochłaniania oleju wiec nie kupuj drugiego bo mozesz trafic na jeszcze wieksze g...o zawiez do dobrego mechanika i rob remont.Zagadaj do chłopakow na swojej grupie moze ci kogos poleca

[ Dodano: 22 Lis 2009 22:37 ]
tu masz link http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=43582
Ostatnio zmieniony ndz lis 22, 2009 23:38 przez wolny83, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images44.fotosik.pl/241/73fd4b95b7dbdc5fmed.gif[/img][/url] www.chuligani.com

greg

Post autor: greg » pn lis 23, 2009 00:12

3 pierścienie olejowe - oryginał wyjęty z silnika
Obrazek
Obrazek

typ pierścienia olejowego założony przeze mnie
Obrazek



duchu123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 16:53
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: duchu123 » pt gru 04, 2009 23:50

dzisiaj jak dałem mu porządnie po gazie to wyskoczyła mi kontrolka chacke skasowałem ją

16786 Uszkodzenie przepływu recyrkulacji spalin zbyt duży przepływ
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17978 Moduł sterujący zablokowany
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

może coś to pomoże przy diagnozie sonda była wymieniana z 2 miesiące temu
bo zastanawiam się nadal nad wymianą tych pierścieni czy pomoże co sądzicie ??


Sprzedam kostkę stacyjki, czujnik prędkości do MK4 - priv

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » sob gru 05, 2009 00:12

duchu123 pisze:dzisiaj jak dałem mu porządnie po gazie to wyskoczyła mi kontrolka
Dopóki nie ogarniesz tego silnika to nie polecam takich eksperymentów...
duchu123 pisze:zastanawiam się nadal nad wymianą tych pierścieni
No chyba pisali wcześniej żeby wymienić...szkoda że nie były od razu wymienione jak głowica była zdjęta...teraz będą dodatkowe koszty robocizny



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 230 gości