czy opłaca się dalej remontować ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nie mieszamy minerala z półsyntetykiem,duchu123 pisze:mi tyle pali to mogę tylko dolac do tego 10w40 ???
powiem szczeże to, że mechanik takie gó...o zalał to aż dziwne
jak wyżej pisałem nagar Ci się będzie/jest odkładał, im dłużej pojeździsz tym większa tragedia będzie, zmień mechanika i silnik do roboty jak nic, tylko następnym razem półsyntetyk 10W40 i pierścienie, a te Twoje 1L/250Km to masakra - robotę spierniczył i bał bym się mu znów auto oddawać. Poszukaj może silnika do wstawienia(choć to loteria), rozrząd byś mógł nowy przełożyć. Ale najlepiej sam się zastanów co robić i to jak najszybciej, przy tej konsumpcji oleju!
powiem tak - opinie o mechaniku nasza już nasz.
Robiłem ostatnio przy 2 silnikach 1,4 AKQ - problem w jednym był że rozrząd strzelił a drugi żarł olej jak twój.
W oby przypadkach moja praca polegała na:
1. zrzucenie głowicy - oddanie do planowania, wymiany zaworów (w jednym pokrzywione w drugim miały wżery że nie było co docierać), uszczelniaczy, docieranie gniazd
2. wymiana pierścieni - tu za namową warsztatu gdzie robiłem głowice - założyliśmy pierścieni nie od tego modelu tj nie pierścienie olejowe składane z 3 części tylko pierścień + sprężyna
Od tej naprawy zrobione po ok 3tys km - na bagnecie nie ma śladu ubytku oleju
Robiłem ostatnio przy 2 silnikach 1,4 AKQ - problem w jednym był że rozrząd strzelił a drugi żarł olej jak twój.
W oby przypadkach moja praca polegała na:
1. zrzucenie głowicy - oddanie do planowania, wymiany zaworów (w jednym pokrzywione w drugim miały wżery że nie było co docierać), uszczelniaczy, docieranie gniazd
2. wymiana pierścieni - tu za namową warsztatu gdzie robiłem głowice - założyliśmy pierścieni nie od tego modelu tj nie pierścienie olejowe składane z 3 części tylko pierścień + sprężyna
Od tej naprawy zrobione po ok 3tys km - na bagnecie nie ma śladu ubytku oleju
feniks79 pisze:Poszukaj może silnika do wstawienia(choć to loteria)
kolego te silnik slyna z pochłaniania oleju wiec nie kupuj drugiego bo mozesz trafic na jeszcze wieksze g...o zawiez do dobrego mechanika i rob remont.Zagadaj do chłopakow na swojej grupie moze ci kogos poleca
[ Dodano: 22 Lis 2009 22:37 ]
tu masz link http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=43582
Ostatnio zmieniony ndz lis 22, 2009 23:38 przez wolny83, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images44.fotosik.pl/241/73fd4b95b7dbdc5fmed.gif[/img][/url] www.chuligani.com
dzisiaj jak dałem mu porządnie po gazie to wyskoczyła mi kontrolka chacke skasowałem ją
16786 Uszkodzenie przepływu recyrkulacji spalin zbyt duży przepływ
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17978 Moduł sterujący zablokowany
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
może coś to pomoże przy diagnozie sonda była wymieniana z 2 miesiące temu
bo zastanawiam się nadal nad wymianą tych pierścieni czy pomoże co sądzicie ??
16786 Uszkodzenie przepływu recyrkulacji spalin zbyt duży przepływ
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17978 Moduł sterujący zablokowany
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
może coś to pomoże przy diagnozie sonda była wymieniana z 2 miesiące temu
bo zastanawiam się nadal nad wymianą tych pierścieni czy pomoże co sądzicie ??
Sprzedam kostkę stacyjki, czujnik prędkości do MK4 - priv
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Dopóki nie ogarniesz tego silnika to nie polecam takich eksperymentów...duchu123 pisze:dzisiaj jak dałem mu porządnie po gazie to wyskoczyła mi kontrolka
No chyba pisali wcześniej żeby wymienić...szkoda że nie były od razu wymienione jak głowica była zdjęta...teraz będą dodatkowe koszty robociznyduchu123 pisze:zastanawiam się nadal nad wymianą tych pierścieni
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 230 gości